SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

JAR chce v tomto roku dosiahnuť nový rekord v turizme i napriek SARS

Durban 5. mája (TASR) - Juhoafrická republika chce prekročiť svoj doterajší rekord v turizme so 6,4 milióna turistami z roku 2002. I napriek smrteľnému ...

Durban 5. mája (TASR) - Juhoafrická republika chce prekročiť svoj doterajší rekord v turizme so 6,4 milióna turistami z roku 2002. I napriek smrteľnému vírusu SARS, strachom z teroristických útokov a hospodárskou krízou vo viacerých priemyselných krajinách očakáva oblasť turizmu JAR v tomto roku nárast o 6,7 % na 6,68 milióna návštevníkov.

Pre Nemecko, Francúzsko a Čínu plánuje JAR veľké reklamné kampane, ktorými chce získať turistov aj mimo sezóny. Počet návštevníkov z Európy stúpol vlani o 24,2 %. V prvých dvoch mesiacoch 2003 tento trend pretrvával so 17-% rastom.

Skryť Vypnúť reklamu

JAR sa považuje za najrýchlejšie rastúci trh turizmu vo svete. Briti a Nemci predstavujú väčšinu z návštevníkov tejto krajiny. Nárast amerických turistov presahuje úroveň z čias pred teroristickými útokmi z 11. septembra 2001. V roku 2002 tvoril turizmus 7 % hrubého domáceho produktu JAR a zabezpečil 1,5 milióna pracovných miest.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 980
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 26 302
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 810
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 683
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 256
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 904
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 443
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 349
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 278
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 102
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu