SME
Streda, 27. január, 2021 | Meniny má BohušKrížovkyKrížovky

Portál www.slovakia.travel už ponúka aj poľskú a maďarskú mutáciu

Bratislava 2. novembra (TASR) - Aktívny portál www.slovakia.travel od 1. novembra tohto roka ponúka aj poľskú a maďarskú mutáciu svojho obsahu.

Prakticky sa tým rozšírila pôsobnosť portálu o dva veľké cieľové trhy Slovenska. Portál sa tak stal dostupným už v piatich jazykoch: slovenčina, angličtina, nemčina, poľština a maďarčina, informoval hovorca Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) Ivan Garčár.

Podľa jeho slov slovakia.travel je oficiálny centrálny propagačno-informačný systém cestovného ruchu (CR) Slovenska na internete. Jeho úlohou je propagovať Slovensko ako cieľovú destináciu cestovného ruchu. Poslaním tohto portálu je poskytovanie informácií a motivácia účastníkov turizmu doma a v zahraničí, teda v rámci incomingového CR a tiež aktívneho zahraničného turizmu.

Skryť Vypnúť reklamu

Zároveň je slovakia.travel vstupnou bránou, ktorá vedie k informáciám o atraktívnych miestach a aktivitách, ku kontaktom na poskytovateľov ubytovania, stravovania a iných služieb v odvetví turizmu, ďalej k mapám, podujatiam, produktovým balíkom, fotografiám o Slovensku a k ďalším zaujímavým novinkám. Tým podporuje proces rozhodovania, výberu, plánovania a realizácie návštevy a pobytu na Slovensku.

"Portál obsahuje viac ako 4 500 publikovaných entít, 4 000 obrázkov a fotografií, 138 máp miest a mapu Slovenska. Tento rozsah pokrýva dôležité témy celoslovenského, regionálneho a lokálneho charakteru s ohľadom na všetky významné produkty CR Slovenska," uviedol Garčár.

Portál www.slovakia.travel má koncovku .travel. Ide o špeciálny typ internetovej domény, ktorá charakterizuje spojenie s CR. Táto koncovka je vyhradená pre celý svet na oficiálnu prezentáciu jednotlivých krajín ako turistických destinácií. Spoločná filozofia prezentovania s koncovkou "travel" určila Svetová organizácia cestovného ruchu UNWTO.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  3. Hygge ako životný štýl
  4. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  5. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  6. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  7. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  8. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  9. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  10. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  1. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  2. Závod zamestnáva 500 ľudí. Tatravagónka v Trebišove má 50 rokov
  3. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  4. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  5. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  6. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  7. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  8. Budovanie zelenej značky
  9. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  10. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 20 980
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 20 785
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 17 763
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 605
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 223
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 7 957
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 438
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 279
  9. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020 7 170
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 153
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu