SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky
- OD NAŠEJ ONLINE ČITATEĽKY -

Naše postrehy z dovolenky – Turecko, Bodrum, hotel Lighthouse.

Hotel je na ich vlastnej hotelovej internetovej stránke zaradený v kategorizácii ako 4-hviezdičkový, hodnotenie CK je 5-hviezdičkové. Žiaľ, vrátili sme sa oklamaní CK a sklamaní.

V roku 2005 sme boli s CK Hydrotour na dovolenke v Egypte, v stredisku Ain El Soukhna. Po reklamácii a sťažnosti na niektoré služby nám poskytli kumulatívnu zľavu 10% na dovolenku v roku 2006. Túto zľavu sme využili a vybrali sme si na strávenie dovolenky hotel Lighthouse v stredisku Bodrum v Turecku

 Vymenujem časť vecí, pre ktoré hotel Lighthouse nie je ani 4-hviezdičkový hotel (nie to ešte 5-hviezdičkový):
- počet miest na sedenie v reštaurácii a počet lehátok na pláži a bazéne  nezodpovedal kapacite hotela

- reštaurácia nie je klimatizovaná

- personál v reštaurácii neusádzal hostí po príchode, neodnášal veci po predchádzajúcich hosťoch a mal veľký problém prestrieť na stôl novým hosťom aj po viacnásobnej urgencii (viackrát sme hľadali príbor a poháre po reštaurácii)           

- personál hotela väčšinou neovládal okrem turečtiny žiaden iný jazyk                     

- jedlá v reštaurácii po vyprázdnení nádob boli dokladané neskoro, stalo sa viackrát, že neboli doplnené vôbec

- sortiment jedál bol nedostatočný, hlavne prílohy (na raňajky boli dva druhy zemiakov, na obed a večeru ani jeden – len ryža alebo cestovina)

- upratovanie na izbách bolo veľmi povrchné, postele chyžná neustielala, posteľná prikrývka nebola počas pobytu vymenená ani raz, viackrát chyžná nedoplnila toaletný papier

- v 5-hviezdičkovom zariadení je samozrejmosťou minibar na izbe (tu nebol)

Skryť Vypnúť reklamu

Hotel bol odporúčaný hlavne rodinám s deťmi – v hoteli bolo veľmi veľa schodov a výťah bol na každej úrovni len jeden na celý hotel (často bol zaseknutý), takže kočiare museli rodičia nosiť po schodoch. All inclusive pre deti do 15 rokov - ako bolo uvedené v katalógu, nespĺňalo kritérium all inclusive (náš syn má 13 rokov).
Na niektorých izbách boli mravce, kazila sa klimatizácia a zámok dverí (nám našťastie, každé, len raz). Plavecký bazén má dĺžku 18 metrov.

     Pri príchode v noci z letiska na hotel - izby neboli pripravené, personál nám po sťažnosti doniesol štvrtú posteľ (keďže sme boli štyria a nie traja). A neboli sme sami, čo v noci čakali na prístelku, prikrývku a uteráky. Na pláži sa nám osobne stalo, že personál hotela zložil naše osušky a osobné veci na zem do piesku a lehátko nám odtiahol – pre potrebu domácich tureckých turistov (my sme sedeli v plážovom bare na káve kúsok od lehátka). V pokynoch pred odletom bolo napísané, že za poplatok je možné izbu si ponechať až do odchodu na letisko. Mali sme záujem o túto službu, pretože sme z hotela odchádzali až o 20.20 hod. No hotel takúto službu vraj neposkytuje (po dotazovaní sa u delegáta). Náš delegát nedostatočne riešil množiace sa sťažnosti počas pobytu (na upchatú vaňu, pokazenú sprchu, ...)
Zavádzajúca informácia v katalógu bola aj ohľadom strediska vodných športov na pláži, ihriska na plážový volejbal – na ktorom sa volejbal nehral ani raz, lebo je kamienkové.

Skryť Vypnúť reklamu

Musím skonštatovať, že v katalógu Hydrotour neuvádzajú pravdivé informácie a ich hodnotenie hotelov je neobjektívne a nadhodnotené.

Ivica Pavelová

 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 729
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 26 064
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 720
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 832
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 178
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 846
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 481
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 358
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 298
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 145
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu