SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Opilstvo je súčasťou austrálskej kultúry

BRATISLAVA 2. novembra (SITA/AFP) - Občasné opitie sa patrí k základu austrálskej národnej identity. To je výsledok najnovšieho výskumu Národnej rady pre výskum drog a alkoholu, ktorá sledovala 1 500 ...

BRATISLAVA 2. novembra (SITA/AFP) - Občasné opitie sa patrí k základu austrálskej národnej identity. To je výsledok najnovšieho výskumu Národnej rady pre výskum drog a alkoholu, ktorá sledovala 1 500 Austrálčanov. Podľa zistení okolo 58 percent z opýtaných priznalo, že opiť sa jednoducho patrí k bežnému austrálskemu životu. Jeden z desiatich priznal, že aspoň raz v živote mal problém s alkoholom, pričom 60 percent opýtaných uviedlo, že k tomuto stavu mali veľmi blízko. Štúdia tiež zistila, že 17 percent Austrálčanov pije vďaka problémom v práci. Ako uviedol vedúci výskumu Paul Dillon, Austrálčania začínajú s alkoholom omnoho skôr, ako tomu bolo v minulosti. Až 54 respondentov uviedlo, že svoj prvý drink si vychutnali ešte pred 18. rokom života, pričom opýtaní vo veku 30 a menej uviedli, že ich prvá skúsenosť bola okolo 10. až 12. roku života. Dillon povedal, že kým Austrália úspešne zakročila proti fajčiarom, zákaz alkoholu sa tu ešte neujal.

Skryť Vypnúť reklamu

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  4. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  5. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  6. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  7. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  8. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  9. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  10. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 469
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 27 859
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 351
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 069
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 790
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 323
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 457
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 520
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 250
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 5 016
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu