SME
Štvrtok, 29. október, 2020 | Meniny má KláraKrížovkyKrížovky

Zrážka dvoch vlakov v Indii má už najmenej 24 smrteľných obetí

Ahmadábád 21. apríla (TASR) - Preplnený expresný vlak narazil dnes skoro ráno v západnej Indii do stojaceho nákladného vlaku, čo si vyžiadalo najmenej ...

Ahmadábád 21. apríla (TASR) - Preplnený expresný vlak narazil dnes skoro ráno v západnej Indii do stojaceho nákladného vlaku, čo si vyžiadalo najmenej 24 obetí na životoch a desiatky zranených, informoval dnes hlavný minister indického štátu Gudžarát Narendra Modi.

Podľa Televízie metropoly Naí Dillí je vyše 100 zranených - 50 z nich poskytli prvú pomoc a poslali ich domov autobusmi, zvyšných, ktorí majú zlomeniny končatín a hlboké rezné razy, hospitalizovali.

Jeden z vagónov vybehol hore na druhý a najmenej päť ďalších sa vykoľajilo a prevrátilo pri zrážke asi 36 kilometrov od mesta Vadodara v západoindickom štáte Gudžarát.

Skryť Vypnúť reklamu

"Je to veľmi vážna nehoda. Najmenej 24 ľudí zomrelo a 56 je zranených," uviedol minister. Záchranári ešte stále vyťahujú obete a zranených z troch vagónov. Požiarnici a vojaci využívajú hydraulický rebrík, aby sa dostali hore na vrchný z dvojice vagónov, ktoré sú na sebe, v snahe oslobodiť ľudí uväznených vnútri.

"Obávame sa, že asi 80 ľudí je ešte stále uväznených v jednom z vagónov," uviedol minister železničnej dopravy štátu Gudžaráb Narajan Singh Rathore.

Podľa pracovníkov železnice bol vlak plný a cestovalo v ňom najmenej 432 ľudí.

Zatiaľ nie je jasné, čo zrážku spôsobilo. "Na prvý pohľad sa zdá, že došlo k zlyhaniu signálneho systému. Nariadili sme jeho preskúšanie a čoskoro budeme vedieť výsledok," uviedol minister.

Skryť Vypnúť reklamu

Rozsiahla železničná sieť v Indii meria 108.000 kilometrov a je druhou najväčšou v Ázii po čínskej. Experti varovali, že železnica nemá na investície, ktoré by zlepšili jej bezpečnosť a infraštruktúru. K haváriám preto dochádza relatívne často.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  2. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  3. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  4. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  5. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  6. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  7. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  8. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  9. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  10. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  1. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  2. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  3. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  4. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  5. Aplikácia, kde z pohodlia domova zlikvidujete škodovú udalosť?
  6. Škola môže vyzerať aj inak!
  7. UNIQA preberá na Slovensku aj dôchodkové fondy AXA
  8. Využite dovoz tovaru do 24 hodín a zadarmo
  9. Dopad krízy na firmu zmierni strednodobý prenájom vozidla
  10. V Košickom kraji máme more aj neviditeľnú izbu: Objavte ich!
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 33 941
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 24 334
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 22 510
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 17 123
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 14 745
  6. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 11 816
  7. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 11 478
  8. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 425
  9. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 561
  10. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 541
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu