SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Turistom v Tatrách pomáha internetová stránka aj aplikácia

Internetovú stránku regiónu Vysoké Tatry ročne navštívi zhruba 250-tisíc návštevníkov.

Vysoké Tatry.Vysoké Tatry. (Zdroj: TMR)

POPRAD – Internetová stránka regiónu Vysoké Tatry má päť jazykových mutácií a ročne má asi 250-tisíc návštevníkov. Okrem slovenskej a anglickje verzie funguje aj v poľštine, ukrajinčine a litovčine.

„V roku 2015 sme v porovnaní s predošlým rokom zaznamenali sedempercentný nárast vracajúcich sa návštevníkov. Zároveň sa oproti roku 2014 predĺžil čas, ktorý ľudia strávia na stránke, a to o 34 percent,“ uviedla Lenka Maťašovská výkonná riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OOCR) Región Vysoké Tatry. Ľudia majú záujem najmä o destinácie a počasie, ponukuy služieb, atrakcií, web kamier, podujatí, noviniek i aktualít.

Skryť Vypnúť reklamu

Produkty, ktoré internetová stránka ponúka sú rozdelené do šiestich hlavných tém: príroda a turistika, cykloturistika, rodina a zábava, zdravý životný štýl a wellness, gurmánstvo a emócie a história regiónu. Návštevníci stránky si môžu pozrieť aj fotografie či video. 

Prečítajte si tiež: Návštevnosť Vysokých Tatier láme rekordy Čítajte 

S internetovou stránkou je priamo prepojená aj aplikácia v slovenskom, anglickom a nemeckom jazyku. V minulom roku si ju stiahlo viac ako 11-tisíc ľudí. Aj tá sa denne aktualizuje. Návštevníci si vďaka nej môžu priamo stiahnuť trasy na turistiku či cykloturistiku. Pri popise trás sú uvedené aj ich dĺžky, náročnosť, prevýšenie a podobne.

„Nájdu si prostredníctvom nej body záujmu v lokalite, kde sa nachádzajú. Vedia si priamo pozrieť ponuku ubytovacích zariadení, reštaurácie, atrakcie i atraktivity. Nachádzajú sa tam aj kontakty a vedia sa tiež priamo prekliknúť na internetovú stránku daného zariadenia,“ doplnila Maťašovská, podľa ktorej predstavuje mobilná aplikácia istým spôsobom aj online mapu do ruky.

Skryť Vypnúť reklamu
Načítavam video...
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  2. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  3. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Budovanie zelenej značky
  6. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  7. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  8. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  9. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  10. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 33 327
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 23 147
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 16 505
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 106
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 691
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 541
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 543
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 457
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 379
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 290
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu