Turistom v Tatrách pomáha internetová stránka aj aplikácia

Internetovú stránku regiónu Vysoké Tatry ročne navštívi zhruba 250-tisíc návštevníkov.

Vysoké Tatry.(Zdroj: TMR)

POPRAD – Internetová stránka regiónu Vysoké Tatry má päť jazykových mutácií a ročne má asi 250-tisíc návštevníkov. Okrem slovenskej a anglickje verzie funguje aj v poľštine, ukrajinčine a litovčine.

„V roku 2015 sme v porovnaní s predošlým rokom zaznamenali sedempercentný nárast vracajúcich sa návštevníkov. Zároveň sa oproti roku 2014 predĺžil čas, ktorý ľudia strávia na stránke, a to o 34 percent,“ uviedla Lenka Maťašovská výkonná riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OOCR) Región Vysoké Tatry. Ľudia majú záujem najmä o destinácie a počasie, ponukuy služieb, atrakcií, web kamier, podujatí, noviniek i aktualít.

Článok pokračuje pod video reklamou

Produkty, ktoré internetová stránka ponúka sú rozdelené do šiestich hlavných tém: príroda a turistika, cykloturistika, rodina a zábava, zdravý životný štýl a wellness, gurmánstvo a emócie a história regiónu. Návštevníci stránky si môžu pozrieť aj fotografie či video. 

Prečítajte si tiež: Návštevnosť Vysokých Tatier láme rekordy

S internetovou stránkou je priamo prepojená aj aplikácia v slovenskom, anglickom a nemeckom jazyku. V minulom roku si ju stiahlo viac ako 11-tisíc ľudí. Aj tá sa denne aktualizuje. Návštevníci si vďaka nej môžu priamo stiahnuť trasy na turistiku či cykloturistiku. Pri popise trás sú uvedené aj ich dĺžky, náročnosť, prevýšenie a podobne.

„Nájdu si prostredníctvom nej body záujmu v lokalite, kde sa nachádzajú. Vedia si priamo pozrieť ponuku ubytovacích zariadení, reštaurácie, atrakcie i atraktivity. Nachádzajú sa tam aj kontakty a vedia sa tiež priamo prekliknúť na internetovú stránku daného zariadenia,“ doplnila Maťašovská, podľa ktorej predstavuje mobilná aplikácia istým spôsobom aj online mapu do ruky.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  2. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  3. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  4. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  5. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  6. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  7. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  8. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  9. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 16 399
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 969
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 465
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 713
  5. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 586
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 243
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 111
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 5 775
  9. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 5 553
  10. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 5 261