Turistom v Tatrách pomáha internetová stránka aj aplikácia

Internetovú stránku regiónu Vysoké Tatry ročne navštívi zhruba 250-tisíc návštevníkov.

Vysoké Tatry.(Zdroj: TMR)

POPRAD – Internetová stránka regiónu Vysoké Tatry má päť jazykových mutácií a ročne má asi 250-tisíc návštevníkov. Okrem slovenskej a anglickje verzie funguje aj v poľštine, ukrajinčine a litovčine.

„V roku 2015 sme v porovnaní s predošlým rokom zaznamenali sedempercentný nárast vracajúcich sa návštevníkov. Zároveň sa oproti roku 2014 predĺžil čas, ktorý ľudia strávia na stránke, a to o 34 percent,“ uviedla Lenka Maťašovská výkonná riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OOCR) Región Vysoké Tatry. Ľudia majú záujem najmä o destinácie a počasie, ponukuy služieb, atrakcií, web kamier, podujatí, noviniek i aktualít.

Produkty, ktoré internetová stránka ponúka sú rozdelené do šiestich hlavných tém: príroda a turistika, cykloturistika, rodina a zábava, zdravý životný štýl a wellness, gurmánstvo a emócie a história regiónu. Návštevníci stránky si môžu pozrieť aj fotografie či video. 

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Návštevnosť Vysokých Tatier láme rekordy

S internetovou stránkou je priamo prepojená aj aplikácia v slovenskom, anglickom a nemeckom jazyku. V minulom roku si ju stiahlo viac ako 11-tisíc ľudí. Aj tá sa denne aktualizuje. Návštevníci si vďaka nej môžu priamo stiahnuť trasy na turistiku či cykloturistiku. Pri popise trás sú uvedené aj ich dĺžky, náročnosť, prevýšenie a podobne.

„Nájdu si prostredníctvom nej body záujmu v lokalite, kde sa nachádzajú. Vedia si priamo pozrieť ponuku ubytovacích zariadení, reštaurácie, atrakcie i atraktivity. Nachádzajú sa tam aj kontakty a vedia sa tiež priamo prekliknúť na internetovú stránku daného zariadenia,“ doplnila Maťašovská, podľa ktorej predstavuje mobilná aplikácia istým spôsobom aj online mapu do ruky.

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  10. Kam do tepla v januári?
  1. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  5. Alarica – new business project in the market of shoes
  6. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  7. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  8. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  10. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 10 694
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 144
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 070
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 302
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 016
  6. Kam do tepla v januári? 1 724
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 373
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 359
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 070
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 970