SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Návštevníci veľtrhu SLOVAKIATOUR sa zaujímali o komárňanské termálne kúpele

Komárno 18. januára (TASR) - V stánku Nitrianskeho samosprávneho kraja (NSK) na bratislavskom 10. medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu SLOVAKIATOUR ...

Komárno 18. januára (TASR) - V stánku Nitrianskeho samosprávneho kraja (NSK) na bratislavskom 10. medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu SLOVAKIATOUR pútali najväčší záujem komárňanské termálne kúpele a pevnosť.

Komárno a maďarské mesto Komárom, mestá pevností a termálnych vôd, na výstave prvýkrát prezentovali občianske združenia, orientované na rozvoj cestovného ruchu v oboch mestách. TASR o tom dnes informoval predseda združenie Comorra v Komárne. Záujemcom ponúkali aj možnosť návštevy historických pamiatok, pevnosti, ako aj širokú škálu ubytovacích a stravovacích možností.

Skryť Vypnúť reklamu

"Najviac otázok návštevníkov stánku zo Slovenska i Česka sa týkalo termálnych kúpeľov, liečivých účinkov vody a doplnkových služieb. Návštevníci sa však zaujímali aj o termín tradičných jarných Komárňanských dní, ktoré každoročne ponúkajú stovky kultúrnych programov pre všetky generácie v Komárne i Komárome. Záujem vyvolala aj vínna cesta, ktorá povedie našimi vinohradmi," uviedla vedúca komárňanskej Turisticko-informačnej kancelárie Mária Novosadová.

Podľa jej slov bol vo výstavnom stánku tohto mesta nášho južného regiónu síce dostatok kvalitného propagačného materiálu v 4 jazykoch, opäť však chýbal prospekt miestnej turistickej atrakcie Nádvoria Európy, ktorá je častým cieľom turistov z domova i zo zahraničia. Novosadová je presvedčená, že ťažiskom ďalšieho rozvoja cestovného ruchu v Komárne budú termálne kúpaliská, ktoré bude nevyhnutné zmodernizovať, aby mohli konkurovať podobným zariadeniam v okolí.

Skryť Vypnúť reklamu

Veľtrh cestovného ruchu SLOVAKIATOUR sa uskutočnil v dňoch 15. až 18. januára v bratislavskej Inchebe a Komárno na ňom využilo možnosť propagácie svojich produktov a služieb cestovného ruchu už po siedmy raz.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 875
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 28 356
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 645
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 164
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 074
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 303
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 535
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 642
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 342
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 978
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu