SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Ročne na talianskych plážach zabudnú turisti veci za 14 miliónov eur

Rím 22. augusta (TASR) - Peniaze, fotoaparáty, zlaté retiazky, mobilné telefóny a iné drahocennosti v hodnote 14 miliónov eur zabudnú a stratia kúpajúci ...

Rím 22. augusta (TASR) - Peniaze, fotoaparáty, zlaté retiazky, mobilné telefóny a iné drahocennosti v hodnote 14 miliónov eur zabudnú a stratia kúpajúci sa turisti a dovolenkári každý rok na talianskych plážach.

Talianske pobrežie je považované doslova za "zlatú baňu". Vplýva z najnovšej štúdie spoločnosti Eta Meta, ktorá za posledné mesiace preskúmala v tejto súvislosti situáciu na 200 plážach.

Približne 70 percent plavčíkov je presvedčených, že počet zabudnutých a stratených vecí na plážach v poslednom období rapídne stúpa. Najviac dovolenkári zabúdajú peňaženky, šperky, hodinky a slnečné okuliare. Okrem toho strácajú aj kľúče, mobilné telefóny a digitálne kamery. Nie je neobvyklé, že plavčíci nájdu aj surfové dosky a príslušenstvá na potápanie.

Skryť Vypnúť reklamu

Zo zábudlivosti a nepozornosti kúpajúcich sa profitujú najmä takzvaní Beach Hunters, ktorí vo večerných hodinách pátrajú po drahocennostiach. "Poľovačka" sa začína krátko po západe slnka, keď sa uzatvárajú pláže. Nájdené predmety potom predávajú na čiernom trhu.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 912
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 26 220
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 785
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 731
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 237
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 890
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 457
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 356
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 290
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 113
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu