SME
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

ČSA budú lietať na letisko Sliač, do Košíc nasadia boeing (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

chamtivost

Ze znizuju poplatky pre CK sa da pochopit. Ale uctuju 800 korun za rezervaciu vo vlastnych kancelariach sa da tazko pochopit. Ale ze aj za internetovu rezevaciu uctuju peniaze , to je nielen dzost , ale priamo sprostost. Zmyslom poplatkov je usmernit tok rezervacii k zdroju - aeroliniam. Kde mam kupit letenku aby som neplatil poplatok ? A za co este budu vyberat poplatky ? Co takto za WC v lietadle ...predsa za zachody sa vsade vybera....alebo za autobus od terminala k lietadlu.....ak sa Vam nepaci, slapte si pomedzi lietadla peso.
Povedzte, preco by ste preboha uprednostili CSA pred ostatnymi spolocnostami ?
 

Lebo som s nimi spokojny.

Preto. Tak ako som spokojny aj so Skyteam-om. Zatial najhorsi let bol s Lufthansou. A naco sa trepat do Viedne, ked z Bratislavy to je ako z obyvacky?
 

 

Letisko z bufetom a sluzbami ako stanicna pivaren v Bytci, s lepkavymi rukami prekladacov batoziny. Dakujem, neprosim.
Moze stacit iba pre tych, co prvy krat su na letisku a prvykrat vidia lietadlo.
 

No neviem

BA letisko je za rohom, je male a je tam malo ludi, je to skoro ako sukromne letisko. :-) S batozinou som nikdy problem nemal. Do Viedne je to niekolkokrat dalej a nechodi tam MHD. :-o
 

Preco ?

1.- lebo na bratislavske letisko to mam 18 minut, do VEI mi 18 minut nestaci ani na hranicu. A tie fronty a rakuski sedlaci - pasaci...
2.- lebo v bratislave staci, ak pridem 30 minut pred odletom, vo VIE to byva problem
3.- lebo az na 2 vynimky mi cesta cez PRG vyhovuje viac ako z VIE
4.- lebo dostanem lepsi servis ako u LH, OS, atd.
5.- minule som letel z VIE s LH, teda letenku som mal od LH. Na tabuli svietilo LH operated by OS, na gejte uz OS operated by Tyrolean a lietadlo bolo operated by AArrows.
Kolkym som zaplatil za sprostredkovanie ???
6.- Po tych rokoch ma na letisku v Blave poznaju, palubku tlacia uz ked vystupim z auta.
7.- lebo su lacnejsi! V reale je CSA cenovo porovnatelna so SkyEurope, a pritom si nehovori low-cost ani sa tak nesprava.
 
Hodnoť

re "Povedzte, preco by ste preboha uprednostili CSA pred os

re "Povedzte, preco by ste preboha uprednostili CSA pred ostatnymi spolocnostami ? "

Hadam ma raz dovezu priamo na SLD, aby som nemusel ist do VIE. Inak, co ja viem, neletel som s nimi 19 rokov.
 
Hodnoť

...ktorý z Boeingov....?

Potrebujem vediet o ktorý z bývalých CeskoSlovenských Boeingov ide? ...nemyslím...v kazdom prípade je to jeden z tých starsích ktoré sme mali uz pred rozdelením CS Aerolínií a pri "rozdelení" to bolo jednoduché..., vsetko zostalo v Cechách! Mozno je to ten bývalý Boeing -Poprad- ktorý lietal aj na linke Praha-Manchester?
Za koho nás majú? :-) Ukradnem ti auto... , ale ked budes potrebovat íst na nákup zveziem ta...! Kto mi dá klúce k svojmu autu?! ;o)
 

Kvuli tobe jsem se zaregistroval

Je videt, za nekteri stale nechapou, co jsou to aerolinie. To nejsou jen letadla, ale patri k tomu i hangary, servis, vybudovana sit linek, vazanych k urcitemu mestu, tj. Praze a letisti, tj. Ruzyni. Pokud bys chtel CSA delit, musel bys delit vse, to je museli bysme k vam prestehovat tretinu Prahy a Ruzyne vcetne prislusenstvi. To by sme ale stejne mohli chtit 2/3 VSZ apod., proste 2/3 celyho Slovenska. Aerolinky jsou proste nemovitost, nedaj se jednoduse presunout jinam. Nevim co by ste si s tema letadlama v BTS pocli, pravdepodobne by casem zrezli, protoze by nemeli pax.
Jde jen o to pochopit, ze CSA je podnik stejne jako VSZ.
 

Hnutelný a nehnutelný...

Neplet si pojmy hnutelný a nehnutelný majetok! :) nic sa nedá rozdelit presne a mi by sme vám Hangary nerozoberali mi sme chceli byt tak féroví ze sme chceli aspon jednu tretinu z HNUTELNÈHO majetku...lietadiel , áut ,strojov atd.. To ci lietadla hrdzavejú a kde sa onedlho ukáze! BA sa stane centrom nízkonákladových spolocností ktorým patrí budúcnost a CSA zhrdzavejú a zaniknú. To ze sa snazia podchytit si teraz zrazu este pár zákazníkov na vých . slovenska(odkial pochádzam) ten proces len spomalý ale nezastaví. Ja uz teraz radsej prestupujem v BA a zvysok prejdem vlakom a v budúcnosti lietadlom do Popradu ako letiet 30 rocným Boeingom cez Prahu.. ;o)
 

nemachruj

skutocnost je ina, vies to dobre. tolko cestujucich co prejde bratislavskym letiskom za rok, prejde prazskou Ruzyni za 3 tyzdne (jul - 1 mil, august 1 mil, sept. 1 mil). Prave dostavuju terminal sever 2 a ked ho otvoria (maj 05), zase budu na hrane kapacity, takze idu stavat dalsi teminal a dalsiu paralelnu drahu. Ruzyne je najvatsie letisko spomedzi vsetkych 10 pristupujucich krajin k EU(vacsie ako Budapest a Varsava!!!!). Takze nemachruj - Bratislavske letisko je cisty vidiek.
 

skutocnost a správne informácie

vidiek zo strategickou polohou pre A, SK ,H , Brno nemozem ti vymenovat vsetky velkomesá v Àzii ktoré pred 30timi rokmi boli malými dedinami v Dzungli avsak vdaka polohe , rýchlemu rozvoju a dravosti ich ludí sa z tých miest stali metropoly a krizovatky! :) presne ako vravís Ruzynske letisko bude na hrane nebude sa moct kde rozrást...to vsak jeho rozvoj nezastaví...zastavia ho neuveritelne vysoké letistné poplatky a náklady! ;o) Letisko tam bude v urcitej forme existovat aj bez CSA... :)
 

v azii

...vsetky velkomesta v azii...
 

AHA

Vieš čo, porozprávame sa o tom, až bratislavske letisko dosiahne 1/4 pražského v ročných výkonoch, resp až slovenské aerolínie dosiahnu 1/10 výkonu ČSA. Do tej doby si iba maľuješ ružovými farbičkami niečo, čo nie je reálne. A tíško závidíš...
 

 

Presiel som zopar letisiek vo svete, ale ked mi niekdo bude rozpravat nieco o strategickej polohe niecoho, odkial lieta par letov denne, tak si budem o nom mysliet, ze je mimo. Bratislavske letisko je vidiecke letisko a niektore sukromne US letiska (naozajstne vidiecke) maju vacsiu velkost a hlavne sluzby...
 

Hm

Vsetko co pises je pekne a nikto tu nehovori ze bratislavske letisko je svetove. Ale ak bude mat buduci majitel zaujem tak sa z neho moze velmi rychlo stat vyhladavene miesto. Nieco ako Gatwick, Luton,Stansted pravidelne beru mnozstvo cestujucich velkem Heathrow-u, nielen koli nizkym nakladom.A preco je to tak s BA letiskom dnes ako to je. Z Bratislavy sa za CSSR nikdy nelietali medzinarodne lety, mozno len do Moskvy, Warsavy, alebo Kijevu, takze letisko bolo absolutne nezname celemu zapadnemu svetu, pretoze tuto ulohu plnilo ruzyne.Hovorim, uvidime po sprivatizovani, ale to letisko nie je na zahodenie len to treba rozbehnut.
 

 

Uz si staci iba pozriet, kolko ludi chce vidiet Prahu a kolko Bratislavu, uz iba odtial mozeme zacat.
 

suhlas

Suhlasim s noone. Vela veci sa nedalo delit pomerom 1/2. Napr. vojenske lietadla MiG 23 ostali vsetky v CR a MiG 29 isli na SK. Lokomotivy dvojicky-pre nakladne vlaky (50ks) su vsetky na SK a zabezpecuju aj dopravu po ostravsku. Rychlikove lokomotivy rady 350 su vsetky na SK a tahaju aj ceske vlaky na koridoroch, lebo cesi zatial nemaju ekvivalent.Naopak rusne radu 150 maju iba cesi. S kazdou takouto velkou vecou su spojene aj obsluzne prostriedky, personal a je jednoduchsie delit podla typov, nie podla kusov (samozrejme z ohladom na celkovu cenu). Preto sa to neda systemom jedno lietadlo nam - dve cechom.
 

Sa mylis a zjavne si neznaly veci

Vsetky Tu ktore im ostali po rozdeleni su uz v srote ... na rozdiel od tych co stale strasia na BA letisku. Boeing 737-500 (to je ten mensi) uz aj teraz niekedy nasadili na linku do KE, letel som s nim. Tie stare boli ine. Lietam s nimi 3 roky a mozem povedat ze lietadla maju v lepsom stave ako napriklad Lufthansa.
 

 

Vidim, ze sa vyznas - mensi Boeing 737 je odjakziva 300-ka.
 

Je to naša chyba

Zástupcovia Slovenska vo vtedajšej federálnej vláde (Čarnoguský a spol.)mali jedinú starosť ako osamostatniť Slovensko a prísť k pekným korytám. Popri tom hravo odsúhlasili privatizáciu ČSA a námornej dopravy a ani sa nepozreli, čo schvaľujú. Nuž, a čo bolo privátne, to sa už nedelilo. Darmo sa potom Čarnogurský (právnik !!) bil do pŕs, že polovicu nám musia dať. Nemuseli.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Cestovanie