SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Na čo sa sťažujú dovolenkári

„Dovolenkári najčastejšie reklamujú služby vtedy, keď nevedia, čo kupujú,“ hovorí Táňa Vladikaninová zo Seneca Tours. „Týka sa to najmä pobytov last minute – cez inzerát či dokonca telefonicky.“

V Kartágo Tours sa minulý rok klienti najčastejšie sťažovali na nedodržanie odletových časov. „Stáva sa, že sa plánovaný odlet posunie aj o dve hodiny. V prípade sťažností vymáhame vrátenie peňazí od leteckej spoločnosti, ktorá prepravu zabezpečovala,“ hovorí Gabriela Kohútová. „Vyžadujeme, aby klienti podávali sťažnosť delegátovi priamo na mieste. Ten spíše reklamačný protokol a my sme povinní do 30 dní reklamáciu vybaviť. V prípade, že ju uznáme, vráti sa klientovi alikvotná časť.“

Tento postup pri reklamáciách uplatňuje väčšina cestovných kancelárií. Klient by si však mal poriadne prečítať zmluvu, ktorú s cestovnou kanceláriou pri kúpe zájazdu podpísal. V nej sú uvedené aj reklamačné podmienky, ktoré schválil svojím podpisom. (jač)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčastejšie problémy riešiteľné priamo na mieste:

* pokazené záchody, kľučky na balkónových dverách, dvere na skriniach…

* chýbajúci televízor, rádio, telefón na izbe

* problémy s klimatizáciou

Problémy, o ktorých delegát spíše protokol:

* odletové časy

* dlhšie trvajúci transfer z letiska ako bol plánovaný

* všetky podrobnosti, ktoré sa nedodržali podľa dohody: izba s výhľadom na more, hlučnosť (hoci v katalógu bol hotel uvedený ako tichý), vzdialenosť od mora, nespokojnosť so stravou (jač)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prvá 2-stupňová akumulátorová snehová fréza na trhu
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  8. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  9. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  10. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  1. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  4. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  7. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  8. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 26 507
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 23 620
  3. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 12 267
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 793
  5. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 618
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 313
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 113
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 539
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 409
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 608
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu