Na čo sa sťažujú dovolenkári

„Dovolenkári najčastejšie reklamujú služby vtedy, keď nevedia, čo kupujú,“ hovorí Táňa Vladikaninová zo Seneca Tours. „Týka sa to najmä pobytov last minute – cez inzerát či dokonca telefonicky.“

V Kartágo Tours sa minulý rok klienti najčastejšie sťažovali na nedodržanie odletových časov. „Stáva sa, že sa plánovaný odlet posunie aj o dve hodiny. V prípade sťažností vymáhame vrátenie peňazí od leteckej spoločnosti, ktorá prepravu zabezpečovala,“ hovorí Gabriela Kohútová. „Vyžadujeme, aby klienti podávali sťažnosť delegátovi priamo na mieste. Ten spíše reklamačný protokol a my sme povinní do 30 dní reklamáciu vybaviť. V prípade, že ju uznáme, vráti sa klientovi alikvotná časť.“

Tento postup pri reklamáciách uplatňuje väčšina cestovných kancelárií. Klient by si však mal poriadne prečítať zmluvu, ktorú s cestovnou kanceláriou pri kúpe zájazdu podpísal. V nej sú uvedené aj reklamačné podmienky, ktoré schválil svojím podpisom. (jač)

Najčastejšie problémy riešiteľné priamo na mieste:

* pokazené záchody, kľučky na balkónových dverách, dvere na skriniach…

* chýbajúci televízor, rádio, telefón na izbe

* problémy s klimatizáciou

Problémy, o ktorých delegát spíše protokol:

* odletové časy

* dlhšie trvajúci transfer z letiska ako bol plánovaný

* všetky podrobnosti, ktoré sa nedodržali podľa dohody: izba s výhľadom na more, hlučnosť (hoci v katalógu bol hotel uvedený ako tichý), vzdialenosť od mora, nespokojnosť so stravou (jač)

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. BonoPay - platobné služby a vernostný program v jednom
  2. Používate make-up? Potom spozornite
  3. Naše Finančné Družstvo - projekt s vlastným riešením dôchodkov
  4. Meškanie výstavby diaľnic brzdí ekonomiku aj stavebný sektor
  5. Legendárna Transsibírska magistrála
  6. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  7. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  8. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  9. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  10. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  1. TOP 10 inzerovaných áut za posledné 3 roky
  2. Henkel taught 5000 students in Slovakia about sustainability
  3. BonoPay - platobné služby a vernostný program v jednom
  4. Naše Finančné Družstvo - projekt s vlastným riešením dôchodkov
  5. Meškanie výstavby diaľnic brzdí ekonomiku aj stavebný sektor
  6. Používate make-up? Potom spozornite
  7. Legendárna Transsibírska magistrála
  8. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  9. Vianočný bázar chalaňov
  10. Vianočné mecheche 2017
  1. Legendárna Transsibírska magistrála 37 862
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 5 090
  3. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 3 040
  4. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 2 028
  5. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 120
  6. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 1 108
  7. Top First moment dovolenky na leto 2018 1 085
  8. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 960
  9. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 844
  10. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť 677