SME
Piatok, 19. apríl , 2019

Na čo sa sťažujú dovolenkári

„Dovolenkári najčastejšie reklamujú služby vtedy, keď nevedia, čo kupujú,“ hovorí Táňa Vladikaninová zo Seneca Tours. „Týka sa to najmä pobytov last minute – cez inzerát či dokonca telefonicky.“

V Kartágo Tours sa minulý rok klienti najčastejšie sťažovali na nedodržanie odletových časov. „Stáva sa, že sa plánovaný odlet posunie aj o dve hodiny. V prípade sťažností vymáhame vrátenie peňazí od leteckej spoločnosti, ktorá prepravu zabezpečovala,“ hovorí Gabriela Kohútová. „Vyžadujeme, aby klienti podávali sťažnosť delegátovi priamo na mieste. Ten spíše reklamačný protokol a my sme povinní do 30 dní reklamáciu vybaviť. V prípade, že ju uznáme, vráti sa klientovi alikvotná časť.“

Tento postup pri reklamáciách uplatňuje väčšina cestovných kancelárií. Klient by si však mal poriadne prečítať zmluvu, ktorú s cestovnou kanceláriou pri kúpe zájazdu podpísal. V nej sú uvedené aj reklamačné podmienky, ktoré schválil svojím podpisom. (jač)

Najčastejšie problémy riešiteľné priamo na mieste:

* pokazené záchody, kľučky na balkónových dverách, dvere na skriniach…

* chýbajúci televízor, rádio, telefón na izbe

* problémy s klimatizáciou

Problémy, o ktorých delegát spíše protokol:

* odletové časy

* dlhšie trvajúci transfer z letiska ako bol plánovaný

* všetky podrobnosti, ktoré sa nedodržali podľa dohody: izba s výhľadom na more, hlučnosť (hoci v katalógu bol hotel uvedený ako tichý), vzdialenosť od mora, nespokojnosť so stravou (jač)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť
  3. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali
  4. Až vďaka chorobe objavila svoj talent
  5. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou?
  6. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie
  7. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru
  8. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým?
  9. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori
  10. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Bim Challenge 2019
  3. Čerpacie stanice OMV Slovensko budú otvorené aj počas sviatkov
  4. Z Fondu malých projektov je možné získať až 50-tisíc eur
  5. Grilovacia sezóna je zahájená!
  6. Moderné bývanie v Žiline v 30-tych rokoch 20. storočia
  7. Čerpačky OMV na Slovensku majú dvere otvorené aj počas sviatkov
  8. Funkce pro Slovensko: navigace na čísla popisná i bez ulic! Mio
  9. Projekt CEC spojil študentov ekonomických univerzít troch štátov
  10. Kúzlo pravidelného investovania
  1. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 28 521
  2. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 9 272
  3. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 7 313
  4. Idete stavať dom? Päť vecí, ktoré potrebujete vedieť 6 783
  5. Čo upiecť na Veľkú noc? 5 skvelých dezertov Adriany Polákovej 6 681
  6. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 4 067
  7. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou? 3 999
  8. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019 3 937
  9. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 3 906
  10. Volkswagen Touareg ALL INCLUSIVE je ešte príťažlivejší 3 300