SME
Streda, 28. október, 2020 | Meniny má DobromilaKrížovkyKrížovky

Na čo sa sťažujú dovolenkári

„Dovolenkári najčastejšie reklamujú služby vtedy, keď nevedia, čo kupujú,“ hovorí Táňa Vladikaninová zo Seneca Tours. „Týka sa to najmä pobytov last minute – cez inzerát či dokonca telefonicky.“

V Kartágo Tours sa minulý rok klienti najčastejšie sťažovali na nedodržanie odletových časov. „Stáva sa, že sa plánovaný odlet posunie aj o dve hodiny. V prípade sťažností vymáhame vrátenie peňazí od leteckej spoločnosti, ktorá prepravu zabezpečovala,“ hovorí Gabriela Kohútová. „Vyžadujeme, aby klienti podávali sťažnosť delegátovi priamo na mieste. Ten spíše reklamačný protokol a my sme povinní do 30 dní reklamáciu vybaviť. V prípade, že ju uznáme, vráti sa klientovi alikvotná časť.“

Tento postup pri reklamáciách uplatňuje väčšina cestovných kancelárií. Klient by si však mal poriadne prečítať zmluvu, ktorú s cestovnou kanceláriou pri kúpe zájazdu podpísal. V nej sú uvedené aj reklamačné podmienky, ktoré schválil svojím podpisom. (jač)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčastejšie problémy riešiteľné priamo na mieste:

* pokazené záchody, kľučky na balkónových dverách, dvere na skriniach…

* chýbajúci televízor, rádio, telefón na izbe

* problémy s klimatizáciou

Problémy, o ktorých delegát spíše protokol:

* odletové časy

* dlhšie trvajúci transfer z letiska ako bol plánovaný

* všetky podrobnosti, ktoré sa nedodržali podľa dohody: izba s výhľadom na more, hlučnosť (hoci v katalógu bol hotel uvedený ako tichý), vzdialenosť od mora, nespokojnosť so stravou (jač)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  2. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  3. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  4. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  5. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  6. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  9. Pomáhajte čítaním
  10. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  1. UNIQA preberá na Slovensku aj dôchodkové fondy AXA
  2. Využite dovoz tovaru do 24 hodín a zadarmo
  3. Dopad krízy na firmu zmierni strednodobý prenájom vozidla
  4. V Košickom kraji máme more aj neviditeľnú izbu: Objavte ich!
  5. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  6. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  7. Neodkladajte pre koronavírus vyšetrenie svojich očí
  8. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  9. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  10. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 33 120
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 24 164
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 21 662
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 17 032
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 14 556
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 401
  7. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 538
  8. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 524
  9. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 10 499
  10. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 432
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu