SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

V júni možno dovolenkovať o niekoľko tisíc lacnejšie

BRATISLAVA - Rozdiel medzi dovolenkou v auguste a v júni môže byť i 20-tisíc korún. Cestovné kancelárie v snahe zabezpečiť plné obsadenie všetkých zájazdov ponúkajú mimo hlavnej sezóny výrazné zľavy. Najdrahšie sú preto pobyty na prelome júla a augusta.

Najlacnejšie zase v júni a septembri.

Vhodným načasovaním dovolenky sa dá najviac ušetriť na dovolenke v Taliansku.

Seneca Tours ponúka v auguste sedemdňový zájazd do talianskeho strediska Bibione za 28 590 korún. Koncom júla ten istý pobyt vyjde na 24-tisíc a začiatkom júla len na 17-tisíc korún. V posledný májový alebo prvý júnový týždeň stojí takáto dovolenka necelých 9-tisíc korún, v septembri 9590 korún.

Koala Tours má v ponuke sedemdňový zájazd do Bibione v auguste za 12 790 korún a v júli za 9090 korún. Začiatkom júna tu možno dovolenkovať už za 6490 korún.

Skryť Vypnúť reklamu

Najväčšie zľavy poskytujú cestovné kancelárie na obdobie mimo letných prázdnin. Preto ich využívajú predovšetkým tí, ktorí cestujú bez detí. Dovolenky sú však lacnejšie ešte aj prvý júlový týždeň.

V Sature vyjde dvanásťdňový letecký pobyt na Slnečnom pobreží v Bulharsku v luxusnom hoteli koncom júla na takmer 30-tisíc. Začiatkom júla však tento pobyt stojí 23 490 korún. Autobusový desaťdenný zájazd do bulharského Lozonecu stojí počas leta v Sature 6090 korún. V prvý alebo posledný prázdninový týždeň je o tisíc korún lacnejší.

S Fischerom možno cez prázdniny v Nesebare v Bulharsku ísť na osemdňovú dovolenku za 17-tisíc korún. V júni a septembri je tento zájazd lacnejší o 3-tisíc.

Zájazdy do Egypta sú po celý rok približne na rovnakej cenovej úrovni. Satur ponúka sedemdňovú dovolenku v Hurghade počas celého roka za 14 990 korún. Fischer má len minimálne rozdiely v cene medzi jednotlivými dátumami odletov.

Skryť Vypnúť reklamu

Aj pri ceste do Chorvátska možno ušetriť. S Koala Toursom možno cestovať v auguste do Dubrovníka za 8890 korún. V prvej polovici júla tento zájazd vyjde na 7590 korún a koncom júna len na 6190 korún.

PETER CSERNÁK

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 729
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 26 064
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 720
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 832
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 178
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 846
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 481
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 358
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 298
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 145
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu