Kométa Divný Janko

V mnohých krajinách cestovný ruch podporujú prepracované marketingové stratégie, súčasťou ktorých je aj legenda a mýtus. Flagrantným príkladom je lochnesská príšera v Škótsku alebo napríklad púte za zázrakmi. Iba našej krajine akoby chýbalo know-how ...

V mnohých krajinách cestovný ruch podporujú prepracované marketingové stratégie, súčasťou ktorých je aj legenda a mýtus. Flagrantným príkladom je lochnesská príšera v Škótsku alebo napríklad púte za zázrakmi. Iba našej krajine akoby chýbalo know-how na prilákanie davov zvedavcov, ochotných utratiť nejakú tú korunu.

Akoby zázrakom, tesne pred Vianocami sa na slovenskej oblohe objavila kométa, lež nie tá biblická, ale politická. A práve túto kométu by sme mohli ako turistickú atrakciu ponúkať potenciálnym návštevníkom našej krajiny. Samozrejme, podporenú marketingom postavenom na nástrojoch legenda, mýtus. Naša kométa sa „zviditeľňuje“ v pravidelných intervaloch. Neopúšťa krajinu, je teda naša - národná. Nazvime ju Divný Janko.

Mýtus postavme na jej nepresnej identifikácii. Napríklad položením otázky, či spadá do kategórie konzervatívnej katolíčky alebo ortodoxnej komunistky. Turisti hneď prestávajú sledovať svoje domáce telenovely a hrnú sa k nám! Riadi sa naša kométa zdravým rozumom alebo inštrukciami plukovníka Ivana Ivanoviča Perestrojkovského? Turisti s ukazovákmi na spúšťach fotoaparátov šalejú od napätia. Pridávame ďalšiu fámu. Naša kométa, aj keď je zosobnením kresťanskej skromnosti, snaží sa vyhodiť von oknom dvesto miliónov za referendum, ktoré od nás nikto nepožaduje.

Príjmy z turistického ruchu vyskakujú do astronomických výšok. Chorváti či Gréci blednú závisťou. A my opojení úspechom veľkoryso vyhodíme za zbytočné referendum o vstupe do NATO aj dvojnásobok. Máme z čoho.

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 285
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 8 896
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 993
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 481
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 917
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 914
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 754
  8. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 547
  9. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 545
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 1 540