SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Kométa Divný Janko

V mnohých krajinách cestovný ruch podporujú prepracované marketingové stratégie, súčasťou ktorých je aj legenda a mýtus. Flagrantným príkladom je lochnesská príšera v Škótsku alebo napríklad púte za zázrakmi. Iba našej krajine akoby chýbalo know-how ...

V mnohých krajinách cestovný ruch podporujú prepracované marketingové stratégie, súčasťou ktorých je aj legenda a mýtus. Flagrantným príkladom je lochnesská príšera v Škótsku alebo napríklad púte za zázrakmi. Iba našej krajine akoby chýbalo know-how na prilákanie davov zvedavcov, ochotných utratiť nejakú tú korunu.

Akoby zázrakom, tesne pred Vianocami sa na slovenskej oblohe objavila kométa, lež nie tá biblická, ale politická. A práve túto kométu by sme mohli ako turistickú atrakciu ponúkať potenciálnym návštevníkom našej krajiny. Samozrejme, podporenú marketingom postavenom na nástrojoch legenda, mýtus. Naša kométa sa „zviditeľňuje“ v pravidelných intervaloch. Neopúšťa krajinu, je teda naša - národná. Nazvime ju Divný Janko.

Skryť Vypnúť reklamu

Mýtus postavme na jej nepresnej identifikácii. Napríklad položením otázky, či spadá do kategórie konzervatívnej katolíčky alebo ortodoxnej komunistky. Turisti hneď prestávajú sledovať svoje domáce telenovely a hrnú sa k nám! Riadi sa naša kométa zdravým rozumom alebo inštrukciami plukovníka Ivana Ivanoviča Perestrojkovského? Turisti s ukazovákmi na spúšťach fotoaparátov šalejú od napätia. Pridávame ďalšiu fámu. Naša kométa, aj keď je zosobnením kresťanskej skromnosti, snaží sa vyhodiť von oknom dvesto miliónov za referendum, ktoré od nás nikto nepožaduje.

Príjmy z turistického ruchu vyskakujú do astronomických výšok. Chorváti či Gréci blednú závisťou. A my opojení úspechom veľkoryso vyhodíme za zbytočné referendum o vstupe do NATO aj dvojnásobok. Máme z čoho.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  3. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  3. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  4. Budovanie zelenej značky
  5. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  6. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  7. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  8. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  9. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  10. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 592
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 23 807
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 16 172
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 237
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 799
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 687
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 585
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 486
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 464
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 335
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu