SME
Streda, 27. január, 2021 | Meniny má BohušKrížovkyKrížovky

Starostlivosť o zákazníka považujú odborníci v cestovnom ruchu za prioritu

Štrbské Pleso 21. novembra (TASR) - Starostlivosť o zákazníka označili za prioritu v podmienkach rastúcej konkurencie na trhu cestovného ruchu účastníci ...

Štrbské Pleso 21. novembra (TASR) - Starostlivosť o zákazníka označili za prioritu v podmienkach rastúcej konkurencie na trhu cestovného ruchu účastníci dvojdňovej konferencie, ktorá sa dnes začala na Štrbskom Plese. V kúpeľnom dome Helios diskutuje o podnikovej stratégii a kultúre v hotelierstve, pohostinstve, kúpeľníctve ale aj v cestovných kanceláriách a ďalších cieľových miestach polstovka odborníkov zo Slovenska a Česka.

Prednášajúci v úvode podujatia zdôraznili, že spokojný zákazník je pre hotely a ďalšie zariadenia cestovného ruchu investíciou do budúcnosti. Základom starostlivosti o klientov je zmapovanie ich konkrétnych potrieb a predstáv, ktoré sú motiváciou pri kúpe produktov a služieb.

Skryť Vypnúť reklamu

Podľa organizátorov konferencie z Katedry cestovného ruchu a spoločného stravovania Ekonomickej fakulty banskobystrickej Univerzity Mateja Bela si iba málo firiem na Slovensku uvedomuje prínosy stratégie orientovanej na klienta. Manažéri sú zväčša presvedčení, že svojich zákazníkov dobre poznajú, ale myslieť musia aj na nové skupiny klientov, na meniace sa požiadavky. Pre podnik je dôležité vybrať si strategických zákazníkov, ktorí pomáhajú plniť ekonomické ciele, a tak chránia firmu pred najväčšími konkurentmi. Znamená to vytvárať produkty "šité na mieru", teda určené konkrétnej skupine klientov. Takáto orientácia je nevyhnutná aj s ohľadom na postupujúcu globalizáciu a predpokladaný vstup Slovenska do Európskej únie.

Skryť Vypnúť reklamu

* sv zll

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  2. Hygge ako životný štýl
  3. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  6. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  7. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  8. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  9. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  10. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  1. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  2. Závod zamestnáva 500 ľudí. Tatravagónka v Trebišove má 50 rokov
  3. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  4. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  5. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  6. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  7. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  8. Budovanie zelenej značky
  9. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  10. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 20 979
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 20 652
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 17 894
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 610
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 230
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 7 959
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 460
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 313
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 178
  10. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020 7 013
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu