Starostlivosť o zákazníka považujú odborníci v cestovnom ruchu za prioritu

Štrbské Pleso 21. novembra (TASR) - Starostlivosť o zákazníka označili za prioritu v podmienkach rastúcej konkurencie na trhu cestovného ruchu účastníci ...

Štrbské Pleso 21. novembra (TASR) - Starostlivosť o zákazníka označili za prioritu v podmienkach rastúcej konkurencie na trhu cestovného ruchu účastníci dvojdňovej konferencie, ktorá sa dnes začala na Štrbskom Plese. V kúpeľnom dome Helios diskutuje o podnikovej stratégii a kultúre v hotelierstve, pohostinstve, kúpeľníctve ale aj v cestovných kanceláriách a ďalších cieľových miestach polstovka odborníkov zo Slovenska a Česka.

Prednášajúci v úvode podujatia zdôraznili, že spokojný zákazník je pre hotely a ďalšie zariadenia cestovného ruchu investíciou do budúcnosti. Základom starostlivosti o klientov je zmapovanie ich konkrétnych potrieb a predstáv, ktoré sú motiváciou pri kúpe produktov a služieb.

Podľa organizátorov konferencie z Katedry cestovného ruchu a spoločného stravovania Ekonomickej fakulty banskobystrickej Univerzity Mateja Bela si iba málo firiem na Slovensku uvedomuje prínosy stratégie orientovanej na klienta. Manažéri sú zväčša presvedčení, že svojich zákazníkov dobre poznajú, ale myslieť musia aj na nové skupiny klientov, na meniace sa požiadavky. Pre podnik je dôležité vybrať si strategických zákazníkov, ktorí pomáhajú plniť ekonomické ciele, a tak chránia firmu pred najväčšími konkurentmi. Znamená to vytvárať produkty "šité na mieru", teda určené konkrétnej skupine klientov. Takáto orientácia je nevyhnutná aj s ohľadom na postupujúcu globalizáciu a predpokladaný vstup Slovenska do Európskej únie.

* sv zll

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  3. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  4. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  9. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  10. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto
  1. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  3. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  6. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  7. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  8. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  9. Životné jubileum prof. Ing. Jaroslava Valáška, PhD.
  10. OMV pozýva na pretekársky supervíkend na okruhu Slovakiaring
  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 10 911
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 10 131
  3. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 9 119
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 585
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 661
  6. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 6 322
  7. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 4 587
  8. Nie sme žiadni paštikári. Slováci už dovolenkujú inak 4 227
  9. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 3 628
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 3 194