SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky

Starostlivosť o zákazníka považujú odborníci v cestovnom ruchu za prioritu

Štrbské Pleso 21. novembra (TASR) - Starostlivosť o zákazníka označili za prioritu v podmienkach rastúcej konkurencie na trhu cestovného ruchu účastníci ...

Štrbské Pleso 21. novembra (TASR) - Starostlivosť o zákazníka označili za prioritu v podmienkach rastúcej konkurencie na trhu cestovného ruchu účastníci dvojdňovej konferencie, ktorá sa dnes začala na Štrbskom Plese. V kúpeľnom dome Helios diskutuje o podnikovej stratégii a kultúre v hotelierstve, pohostinstve, kúpeľníctve ale aj v cestovných kanceláriách a ďalších cieľových miestach polstovka odborníkov zo Slovenska a Česka.

Prednášajúci v úvode podujatia zdôraznili, že spokojný zákazník je pre hotely a ďalšie zariadenia cestovného ruchu investíciou do budúcnosti. Základom starostlivosti o klientov je zmapovanie ich konkrétnych potrieb a predstáv, ktoré sú motiváciou pri kúpe produktov a služieb.

Skryť Vypnúť reklamu

Podľa organizátorov konferencie z Katedry cestovného ruchu a spoločného stravovania Ekonomickej fakulty banskobystrickej Univerzity Mateja Bela si iba málo firiem na Slovensku uvedomuje prínosy stratégie orientovanej na klienta. Manažéri sú zväčša presvedčení, že svojich zákazníkov dobre poznajú, ale myslieť musia aj na nové skupiny klientov, na meniace sa požiadavky. Pre podnik je dôležité vybrať si strategických zákazníkov, ktorí pomáhajú plniť ekonomické ciele, a tak chránia firmu pred najväčšími konkurentmi. Znamená to vytvárať produkty "šité na mieru", teda určené konkrétnej skupine klientov. Takáto orientácia je nevyhnutná aj s ohľadom na postupujúcu globalizáciu a predpokladaný vstup Slovenska do Európskej únie.

Skryť Vypnúť reklamu

* sv zll

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  2. Päť chýb pri zateplení strechy
  3. Vitajte v postapokalyptickom svete
  4. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  5. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  6. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  7. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  8. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  9. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  10. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  1. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  2. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  3. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  4. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  5. Úprava osobného motorového vozidla
  6. Important information for Brazilians living in Slovakia
  7. Prečo sú dnes ryby také dôležité?
  8. Vitajte v postapokalyptickom svete
  9. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  10. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  1. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 24 970
  2. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 16 998
  3. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 14 792
  4. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 12 526
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 841
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 9 746
  7. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 472
  8. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 368
  9. Hodnotenie profesionála: Ako obstáli obľúbené hotely v Tatrách? 9 156
  10. Čo bude s gastráčmi a miliardy z EÚ ako prekliatie? 9 143
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu