SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Na myjavských kopaniciach majú záujem o vidiecky turizmus

Nový dokumentárny film propaguje individuálny a vidiecky turizmus.

(Zdroj: TASR)

MYJAVA. Propagovať kopaničiarsky región je hlavnou úlohou nového dokumentárneho filmu, ktorý uzrel svetlo sveta na prelome rokov 2012 a 2013. Vznikol v rámci projektu Miestnej akčnej skupiny Kopaničiarsky región.

"Ide o 40-minútový film, ktorého úlohou je vizuálne atraktívnou formou prezentovať a propagovať kopaničiarsky región a jeho 23 obcí, ako lokalitu atraktívnu pre vidiecky a individuálny turizmus. Autorom scenára a režisérom filmu je Dušan Milko a na jeho príprave sa podieľala aj pracovná skupina zložená zo zástupcov obcí a organizácií združených v MAS Kopaničiarsky región," povedal hovorca Myjavy Marek Hrin.

Ako dodal, pre získanie vhodných záberov z rôznych ročných období a v regióne organizovaných akcií sa film natáčal prakticky dva roky.

"Záujemcovia si ho môžu v súčasnosti pozrieť napríklad aj na webovej stránke združenia kopaniciarskyregion.sk a film odprezentujú aj na rôznych veľtrhoch a výstavách cestovného ruchu. Najbližšie na ITF Slovakiatour 2013 v bratislavskej Inchebe," uzavrel Hrin.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 594
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 28 025
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 435
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 114
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 865
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 320
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 491
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 567
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 289
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 998
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu