Na myjavských kopaniciach majú záujem o vidiecky turizmus

Nový dokumentárny film propaguje individuálny a vidiecky turizmus.

(Zdroj: TASR)

MYJAVA. Propagovať kopaničiarsky región je hlavnou úlohou nového dokumentárneho filmu, ktorý uzrel svetlo sveta na prelome rokov 2012 a 2013. Vznikol v rámci projektu Miestnej akčnej skupiny Kopaničiarsky región.

"Ide o 40-minútový film, ktorého úlohou je vizuálne atraktívnou formou prezentovať a propagovať kopaničiarsky región a jeho 23 obcí, ako lokalitu atraktívnu pre vidiecky a individuálny turizmus. Autorom scenára a režisérom filmu je Dušan Milko a na jeho príprave sa podieľala aj pracovná skupina zložená zo zástupcov obcí a organizácií združených v MAS Kopaničiarsky región," povedal hovorca Myjavy Marek Hrin.

Ako dodal, pre získanie vhodných záberov z rôznych ročných období a v regióne organizovaných akcií sa film natáčal prakticky dva roky.

"Záujemcovia si ho môžu v súčasnosti pozrieť napríklad aj na webovej stránke združenia kopaniciarskyregion.sk a film odprezentujú aj na rôznych veľtrhoch a výstavách cestovného ruchu. Najbližšie na ITF Slovakiatour 2013 v bratislavskej Inchebe," uzavrel Hrin.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 159
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 16 519
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 985
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 601
  5. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 7 988
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 364
  7. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 5 672
  8. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 5 145
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 3 406
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 141