Na myjavských kopaniciach majú záujem o vidiecky turizmus

Nový dokumentárny film propaguje individuálny a vidiecky turizmus.

(Zdroj: TASR)

MYJAVA. Propagovať kopaničiarsky región je hlavnou úlohou nového dokumentárneho filmu, ktorý uzrel svetlo sveta na prelome rokov 2012 a 2013. Vznikol v rámci projektu Miestnej akčnej skupiny Kopaničiarsky región.

"Ide o 40-minútový film, ktorého úlohou je vizuálne atraktívnou formou prezentovať a propagovať kopaničiarsky región a jeho 23 obcí, ako lokalitu atraktívnu pre vidiecky a individuálny turizmus. Autorom scenára a režisérom filmu je Dušan Milko a na jeho príprave sa podieľala aj pracovná skupina zložená zo zástupcov obcí a organizácií združených v MAS Kopaničiarsky región," povedal hovorca Myjavy Marek Hrin.

Ako dodal, pre získanie vhodných záberov z rôznych ročných období a v regióne organizovaných akcií sa film natáčal prakticky dva roky.

"Záujemcovia si ho môžu v súčasnosti pozrieť napríklad aj na webovej stránke združenia kopaniciarskyregion.sk a film odprezentujú aj na rôznych veľtrhoch a výstavách cestovného ruchu. Najbližšie na ITF Slovakiatour 2013 v bratislavskej Inchebe," uzavrel Hrin.

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  2. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  3. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  5. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  9. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  10. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  1. Neviete si rady s vaším ročným vyúčtovaním? Pomôže vám FiiFree
  2. Nadácia Orange ocenila Detský čin roka
  3. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  4. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  5. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  6. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  7. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  8. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  9. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  10. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 16 946
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 15 700
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 11 268
  4. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 8 813
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 7 773
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 6 552
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 461
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 5 900
  9. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke? 3 642
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 2 873