Na úpravu rekreačných priestorov možno získať 30-tisíc eur

Uzávierka prijímania žiadostí do prvého kola je 14. januára 2013.

BRATISLAVA. Program Pohoda za mestom vyhlásila Nadácia Ekopolis v spolupráci so spoločnosťou Heineken Slovensko, v rámci ktorého rozdelia na rôzne projekty 30-tisíc eur.

Ako ďalej na svojej internetovej stránke informuje Slovenská agentúra životného prostredia, cieľom programu je podporiť úpravu rekreačných priestorov v zázemí miest s počtom obyvateľov nad 25-tisíc. Program si dal tiež za cieľ oživiť záujem ľudí o svoje okolie.

O podporu z programu sa môžu uchádzať mimovládne organizácie, ako občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie a podobne. Mali by pôsobiť v miestnej komunite a vyvíjať činnosť napríklad v oblasti ochrany životného prostredia, kultúrnych či prírodných hodnôt, komunitného rozvoja, športu, vzdelávania a podobne.

Článok pokračuje pod video reklamou

Môže ísť o vysoké školy, športové kluby, kluby turistov alebo samosprávy miest, správcov zelene a rekreačných objektov, tiež aj o štátnu ochranu prírody, no len v partnerstve s mimovládnou organizáciou s oblasťou pôsobenia.

"Projekty sa musia týkať oddychových a rekreačných priestorov, ktoré sú verejne prístupné, ale nemusia byť v katastri daného mesta," uvádza SAŽP a dodáva, že by mali by byť zrealizované od marca do konca októbra 2013. Úspešný projekt môže byť podporený sumou do 6-tisíc eur.

Viac informácií môžu záujemcovia získať na www.ekopolis.sk , www.heinekenslovensko.sk alebo u programovej manažérky Martiny B. Paulíkovej, na číslach 048 414 5478, 0949 266 151 a na adrese paulikova@ekopolis.sk

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Virtuálne sídlo v Bratislave
  2. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  3. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  4. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  5. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  6. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  7. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  8. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  9. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 057
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 981
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 484
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 733
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 816
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 599
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 242
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 135
  9. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 6 079
  10. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 956