Rodiny plánujú dovolenku najčastejšie v Turecku

Zájazdy do tureckých letovísk tvoria až 20 % z celkového predaja rodinných pobytov.

Slovákov stála láka najviac more.(Zdroj: ILUSTRAČNÉ SME - TIBOR SOMOGYI)

Zájazdy do tureckých letovísk tvoria až 20 % z celkového predaja rodinných pobytov.

BRATISLAVA. Rodiny s deťmi cez tohtoročné letné prázdniny plánujú najčastejšie dovolenku v Turecku. Vyplýva to z aktuálnych štatistík predaja dovoleniek na júl a august 2012 online predajcu Invia.sk.

Medzi tohtoročné najobľúbenejšie destinácie patrí okrem Turecka aj Grécko, Taliansko a Bulharsko, ktoré rodiny láka predovšetkým vďaka nízkym cenám. V prípade rodinných pobytov, ktoré zahŕňajú dve dospelé osoby a minimálne jedno dieťa, prevažuje letecká doprava. Autobusom či vlastným automobilom cestujú rodiny najmä do Chorvátska a Talianska.

Článok pokračuje pod video reklamou

"V rámci dopytu po rodinných pobytoch na mesiace júl a august registrujeme v 95 % zájazdy k moru. Rodiny stále častejšie požadujú stravu typu all inclusive," priblížil marketingový manažér Invia.sk Ivan Šidla.

Pri výbere dovoleniek kladú rodiny dôraz na zázemie a ponúkané služby, sústreďujú sa predovšetkým na možnosť aktívneho vyžitia pre deti. Ide napríklad o animátorské programy alebo detské hotelové kluby. Rozhodujúcim faktorom pre výber zájazdu pre rodinu s deťmi je aj blízkosť pláže od ubytovania a pozvoľný prístup do mora.

"Rodičia by mali vyberať zájazd predovšetkým podľa veku a záujmu svojich detí. Napríklad pre malé deti nie sú kvôli dĺžke letu vhodné vzdialené destinácie alebo rovníkové krajiny, kde je v lete príliš teplo. Pre deti sú atraktívne najmä miesta s vodnými atrakciami," vysvetlil Šidla.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 204
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 24 869
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 207
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 10 997
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 237
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 620
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 964
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 305
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 036
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 921