SME
Streda, 28. október, 2020 | Meniny má DobromilaKrížovkyKrížovky

Plagáty majú odnaučiť kalifornských vodičov od agresívnej jazdy

Los Angeles 16. augusta (TASR) - Kalifornskí umelci chcú plagátovou kampaňou od decembra 2002 do januára 2003 pri príležitosti 25. jubilea festivalu ...

Los Angeles 16. augusta (TASR) - Kalifornskí umelci chcú plagátovou kampaňou od decembra 2002 do januára 2003 pri príležitosti 25. jubilea festivalu ARTboard odnaučiť vodičov tohto amerického štátu agresívnej jazde.

Na dôležitých ťahoch v Los Angeles a San Francisku budú rozmiestnené plagátové plochy, ktoré dotvoria kalifornskí umelci ako Ed Ruscha, Rick Griffin, Neon Park XIII, D.J. Hall, William Wiley, Ruth Asawa a iní. Ako uviedla internetová stránka WeRall1.com, na ohľaduplnú jazdu a vzájomnú toleranciu upozornia vodičov slogany "What, Me Hurry?" ("Načo sa ponáhľam?") a "I am a Courteous and Considerate Driver" ("Som zdvorilý a ohľaduplný vodič"). Nepriamu úlohu v kampani zohrá populárna komiksová postavička Alfred E. Neuman.

Skryť Vypnúť reklamu

Efekt plagátov posilnia nálepky zvané BrainSticker, ktoré sa budú lepiť na autá. Na nálepkách i plagátoch bude zobrazená tvár Alfreda E. Neumana, ktoré pre titulnú stranu humoristického časopisu MAD prvýkrát nakreslil v roku 1956 Norman Mingo. Slogan kampane proti agresii parafrázuje jeho motto "What, Me Worry?".

Na kampani sa podieľajú tí istí umelci, ktorí v roku 1977 podporili akciu Drive Through Art Gallery. Dvadsaťšesť umelcov vtedy zhotovilo obrazy s rozmermi 5x15 metrov a umiestnili ich na reklamných plochách na Sunset Strip a Wilshire Boulevard v Los Angeles. Ďalších 17 obrazov zdobilo San Francisco.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  2. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  3. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  4. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  5. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  6. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Pomáhajte čítaním
  9. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  10. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  1. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  2. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  3. Neodkladajte pre koronavírus vyšetrenie svojich očí
  4. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  5. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  6. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Pandémia spomaľuje inovácie. Spoločnosti šetria
  9. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  10. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 32 099
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 23 332
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 20 567
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 966
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 13 758
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 656
  7. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 848
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 756
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 621
  10. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 8 952
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu