Plagáty majú odnaučiť kalifornských vodičov od agresívnej jazdy

Los Angeles 16. augusta (TASR) - Kalifornskí umelci chcú plagátovou kampaňou od decembra 2002 do januára 2003 pri príležitosti 25. jubilea festivalu ...

Los Angeles 16. augusta (TASR) - Kalifornskí umelci chcú plagátovou kampaňou od decembra 2002 do januára 2003 pri príležitosti 25. jubilea festivalu ARTboard odnaučiť vodičov tohto amerického štátu agresívnej jazde.

Na dôležitých ťahoch v Los Angeles a San Francisku budú rozmiestnené plagátové plochy, ktoré dotvoria kalifornskí umelci ako Ed Ruscha, Rick Griffin, Neon Park XIII, D.J. Hall, William Wiley, Ruth Asawa a iní. Ako uviedla internetová stránka WeRall1.com, na ohľaduplnú jazdu a vzájomnú toleranciu upozornia vodičov slogany "What, Me Hurry?" ("Načo sa ponáhľam?") a "I am a Courteous and Considerate Driver" ("Som zdvorilý a ohľaduplný vodič"). Nepriamu úlohu v kampani zohrá populárna komiksová postavička Alfred E. Neuman.

Efekt plagátov posilnia nálepky zvané BrainSticker, ktoré sa budú lepiť na autá. Na nálepkách i plagátoch bude zobrazená tvár Alfreda E. Neumana, ktoré pre titulnú stranu humoristického časopisu MAD prvýkrát nakreslil v roku 1956 Norman Mingo. Slogan kampane proti agresii parafrázuje jeho motto "What, Me Worry?".

Na kampani sa podieľajú tí istí umelci, ktorí v roku 1977 podporili akciu Drive Through Art Gallery. Dvadsaťšesť umelcov vtedy zhotovilo obrazy s rozmermi 5x15 metrov a umiestnili ich na reklamných plochách na Sunset Strip a Wilshire Boulevard v Los Angeles. Ďalších 17 obrazov zdobilo San Francisco.

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 14 793
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 4 091
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 687
  4. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 2 164
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 607
  6. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 070
  7. Ako na refinancovanie hypotéky 907
  8. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 854
  9. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 557
  10. Splnený sen 497