Chcete sa odfotiť pred Polusom? Nahlásia to

Je celkom prirodzené, že sa ľudia fotografujú na miestach, ktoré sa im páčia. Ak návštevník Bratislavy neobíde Polus City Center a má so sebou fotoaparát, asi zatúži odfotografovať sa pred jeho vydareným exteriérom s fontánkou či niekde v exkluzívnom ...


FOTO SME – PAVOL MAJER

Je celkom prirodzené, že sa ľudia fotografujú na miestach, ktoré sa im páčia. Ak návštevník Bratislavy neobíde Polus City Center a má so sebou fotoaparát, asi zatúži odfotografovať sa pred jeho vydareným exteriérom s fontánkou či niekde v exkluzívnom interiéri. Nikomu v takej chvíli nenapadne, že by sa pritom dopúšťal nejakého priestupku. Veď nejde o národnú banku ani o vojenský objekt, ale o verejne dostupné priestranstvo. Vedenie Polusu sa však pred časom rozhodlo, že to chce mať pod kontrolou. Vraj preto, lebo fotografie Polus City Center sa objavili v médiách v nelichotivých súvislostiach alebo „boli zasadené do nepravdivého kontextu. To poškodilo dobré meno Polus City Center, ktoré sa automaticky chce proti zneužitiu tohto druhu brániť,“ uviedla Lucia Boudisová z C&M advertising, s. r. o., v písomnom stanovisku.

Vedenie Polusu preto ochrankárov inštruovalo, aby každé fotenie – aj evidentných turistov – hlásili marketingovej manažérke Polusu Dane Horváthovej.

„V žiadnom prípade turistom nebránime, aby sa pred Polusom či v ňom fotografovali. Len ak ich okoloidúci ochrankár uvidí, oznámi mi to bez toho, aby to návštevníkov nejakým spôsobom obťažovalo. Na súhlas však čakať nemusia,“ povedala nám. Pred časom publikovaný prípad, keď ochrankár bránil vo fotografovaní evidentne turistom, označila za osobnú chybu príslušníka civilnej bezpečnostnej služby. Viac by sa to vraj nemalo zopakovať.

Dalo by sa pochopiť, keby sa vedenie Polusu bránilo využívaniu fotografií centra na komerčné účely bez jeho vedomia, ale výlučne len na ne. Keby tam chcel niekto odfotiť, povedzme, nový typ auta alebo modelku, istotne by sa mal prinajmenšom ohlásiť vedeniu Polusu. Ale brániť sa fotografovaniu na každý iný účel, aj keby šlo priam o kritiku v novinách, je prinajmenšom nešťastný marketingový prístup. A pokiaľ ide o turistov, najmä zahraničných, zostáva len dúfať, že si ich ochrankári nepomýlia.

JANA MARTINKOVÁ

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  3. Top First moment dovolenky na leto 2018
  4. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  5. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  6. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  8. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať
  9. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok
  10. Slováci triedia lepšie
  1. HB Reavis sťahuje žiadosť na pridelenie osvedčenia o Smart City
  2. Do zóny Nové Nivy v Bratislave pribudne projekt
  3. Ako sa zmenili autá za štvrťstoročie?
  4. Accessible Urban Living
  5. RPSP – A good intention ruined by execution
  6. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  8. Riešenia pre hnedú planétu
  9. Veľtrh vzdelávania v Srbsku
  10. Exkurzia študijných programov AKP a PSA SvF STU v Bratislave
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 12 543
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 6 417
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 4 543
  4. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 3 130
  5. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 341
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 861
  7. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 565
  8. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová 1 416
  9. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 1 245
  10. Slováci triedia lepšie 1 034