Chcete sa odfotiť pred Polusom? Nahlásia to

Je celkom prirodzené, že sa ľudia fotografujú na miestach, ktoré sa im páčia. Ak návštevník Bratislavy neobíde Polus City Center a má so sebou fotoaparát, asi zatúži odfotografovať sa pred jeho vydareným exteriérom s fontánkou či niekde v exkluzívnom ...


FOTO SME – PAVOL MAJER

Je celkom prirodzené, že sa ľudia fotografujú na miestach, ktoré sa im páčia. Ak návštevník Bratislavy neobíde Polus City Center a má so sebou fotoaparát, asi zatúži odfotografovať sa pred jeho vydareným exteriérom s fontánkou či niekde v exkluzívnom interiéri. Nikomu v takej chvíli nenapadne, že by sa pritom dopúšťal nejakého priestupku. Veď nejde o národnú banku ani o vojenský objekt, ale o verejne dostupné priestranstvo. Vedenie Polusu sa však pred časom rozhodlo, že to chce mať pod kontrolou. Vraj preto, lebo fotografie Polus City Center sa objavili v médiách v nelichotivých súvislostiach alebo „boli zasadené do nepravdivého kontextu. To poškodilo dobré meno Polus City Center, ktoré sa automaticky chce proti zneužitiu tohto druhu brániť,“ uviedla Lucia Boudisová z C&M advertising, s. r. o., v písomnom stanovisku.

Vedenie Polusu preto ochrankárov inštruovalo, aby každé fotenie – aj evidentných turistov – hlásili marketingovej manažérke Polusu Dane Horváthovej.

„V žiadnom prípade turistom nebránime, aby sa pred Polusom či v ňom fotografovali. Len ak ich okoloidúci ochrankár uvidí, oznámi mi to bez toho, aby to návštevníkov nejakým spôsobom obťažovalo. Na súhlas však čakať nemusia,“ povedala nám. Pred časom publikovaný prípad, keď ochrankár bránil vo fotografovaní evidentne turistom, označila za osobnú chybu príslušníka civilnej bezpečnostnej služby. Viac by sa to vraj nemalo zopakovať.

Dalo by sa pochopiť, keby sa vedenie Polusu bránilo využívaniu fotografií centra na komerčné účely bez jeho vedomia, ale výlučne len na ne. Keby tam chcel niekto odfotiť, povedzme, nový typ auta alebo modelku, istotne by sa mal prinajmenšom ohlásiť vedeniu Polusu. Ale brániť sa fotografovaniu na každý iný účel, aj keby šlo priam o kritiku v novinách, je prinajmenšom nešťastný marketingový prístup. A pokiaľ ide o turistov, najmä zahraničných, zostáva len dúfať, že si ich ochrankári nepomýlia.

JANA MARTINKOVÁ

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Energetici predávajú nevyužívaný majetok
  2. Ceny bytov rastú! Ľudia nechcú bývať so zľavou!?
  3. Vydanie denníka SME spolu s knihou od Michala Havrana
  4. Aby vám neukradli ani auto, ani kolesá
  5. Volkswagen T-Roc: ofenzíva v triede SUV
  6. Príďte diskutovať o budúcnosti Európy v slovenských mestách
  7. Peter Chudík: Chcem byť aj naďalej oporou nášho kraja
  8. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  9. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  10. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  1. Aby vám neukradli ani auto, ani kolesá
  2. Ceny bytov rastú! Ľudia nechcú bývať so zľavou!?
  3. Vydanie denníka SME spolu s knihou od Michala Havrana
  4. Energetici predávajú nevyužívaný majetok
  5. Posledných 30 r. cena fotovoltických panelov klesla 100 násobne
  6. Trendy udržateľnej architektúry
  7. Volkswagen T-Roc: ofenzíva v triede SUV
  8. Ako dobre bývať v centre Bratislavy?
  9. Príďte diskutovať o budúcnosti Európy v slovenských mestách
  10. Peter Chudík: Chcem byť aj naďalej oporou nášho kraja
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 8 795
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou od Michala Havrana 3 561
  3. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 3 179
  4. Volkswagen T-Roc: ofenzíva v triede SUV 2 823
  5. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 2 360
  6. Peter Chudík: Chcem byť aj naďalej oporou nášho kraja 1 898
  7. Ceny bytov rastú! Ľudia nechcú bývať so zľavou!? 1 662
  8. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 1 515
  9. Energetici predávajú nevyužívaný majetok 997
  10. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 962