SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

Oprava kanalizácie v Devíne obmedzí dopravu

Kremeľská ulica v Devíne sa možno na budúci rok konečne dočká rekonštrukcie. V tohtoročnom rozpočte sa pre ňu našlo len 8 miliónov. Tie sa použijú práve teraz, od prvého augusta sa začne s výstavbou kanalizácie v časti pri cintoríne. „Robíme kroky, ktoré

umožnia v budúcnosti rekonštrukciu Kremeľskej, teraz je to extravilánová cesta, teda ako cesta v poli,“ povedal František Slaninka z organizácie Generálny investor Bratislavy. Aby cestu mohli rekonštruovať, musí byť odvodňovaná kanalizáciou. „Úsek pri cintoríne vrátime potom do pôvodného stavu,“ povedal. Budovanie kanalizácie potrvá asi tri mesiace, dovtedy sa bude namiesto po Kremeľskej jazdiť obchádzkovou trasou popri rieke Morave. Po obchádzkovej trase budú jazdiť aj autobusy z Devína do mesta aj do Devínskej Novej Vsi.

Skryť Vypnúť reklamu

Kremeľská ulica je dnes plná dier, niektoré sú pozalievané betónom, povrch je nerovný, pozliepaný. Na jej opravu sa tento rok nenašli peniaze, ale počíta sa s vyčlenením peňazí v budúcoročnom rozpočte.

Oprava najhoršieho úseku od križovatky s Muránskou po križovatku s Hradnou by stála asi 30 miliónov korún. Ide o hlavný ťah cez obec, v čase dopravnej špičky je ulica veľmi vyťažená, pretože ju okrem miestnych využívajú ako skratku do mesta aj obyvatelia Devínskej Novej Vsi. Vozovka je tu obojsmerná, ale na niektorých miestach nie je široká ani šesť metrov, chodník po jej stranách je miestami veľmi úzky. Vodiči tu veľmi často prekračujú rýchlosť, najmä pri vjazde do a výjazde z Devína.

Obyvatelia už v minulosti žiadali mesto, aby na Kremeľskej nainštaloval retardéry. Magistát nesúhlasil aj preto, lebo ide o hlavný ťah, po ktorom jazdí aj mestská hromadná doprava. (haj)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  2. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  3. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  4. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  5. Pomáhajte čítaním
  6. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  7. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  8. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  9. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  10. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  1. Pandémia spomaľuje inovácie. Spoločnosti šetria
  2. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  3. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  4. Pomáhajte čítaním
  5. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  6. Chief of Slovak Telekom: We care about the future of Slovakia
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  8. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 29 989
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 22 632
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 743
  4. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 13 129
  5. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 865
  6. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 11 604
  7. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 990
  8. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 811
  9. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 9 193
  10. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 9 177
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu