Dni Bratislavy v Prahe lákajú

Cudzinci, ktorí navštívia Prahu a hľadajú turistické informácie v Pražskej informačnej službe (PIS), tu až do nedele nájdu aj stánok s propagačnými materiálmi o Bratislave. Akcia pod názvom Dni Bratislavy v Prahe sa tento rok koná už tretíkrát a podľa ...


FOTO – INTERNET

Cudzinci, ktorí navštívia Prahu a hľadajú turistické informácie v Pražskej informačnej službe (PIS), tu až do nedele nájdu aj stánok s propagačnými materiálmi o Bratislave. Akcia pod názvom Dni Bratislavy v Prahe sa tento rok koná už tretíkrát a podľa vedúcej oddelenia cestovného ruchu na bratislavskom magistráte Eleonóry Adamcovej majú veľmi pozitívne ohlasy.

„Skoro každý návštevník, ktorý vojde do PIS, sa zastaví aj pri našom kútiku. Máme so sebou okolo 3500 propagačných materiálov a posledný deň nebude žiaden,“ zdôraznila Adamcová. Pracovníci Bratislavskej informačnej služby (BIS) sú pripravení zodpovedať turistom akékoľvek otázky a sú schopní komunikovať minimálne v dvoch cudzích jazykoch. „Vždy je osobný kontakt lepší, ako keď si niekto zoberie len propagačný materiál,“ dodala.

Pracovníci BIS a magistrátu záujemcom poskytujú nielen informácie o Bratislave, ale aj o celom Slovensku. „Nie je možné niekomu, kto príde, povedať, že my vám dáme informáciu len o Bratislave,“ podotkla Adamcová. V spolupráci so Slovenskou agentúrou pre cestovný ruch preto poskytujú aj propagačné materiály o celom Slovensku. Spolupráca PIS a BIS pokračuje už tretí rok. Podľa Adamcovej po odbornej výmene pracovníkov prišli na to, že je to pre obe strany výhodné. „Pre nás je to, samozrejme, veľmi zaujímavé, pretože v tomto období – na začiatku turistickej sezóny – je v Prahe veľmi veľa cudzincov, ktorí v pracovisku PIS môžu okamžite dostať informáciu o Bratislave.“ PIS propaguje českú metropolu v Bratislave na jeseň. „Pre nich je to zaujímavé preto, že sa usilujú o rakúsky trh, odkiaľ nemajú až toľko návštevníkov.“

Adamcová pripustila, že na rozdiel od Prahy má Bratislava ešte čo robiť v základnej propagácii. „Keď v zahraničí na medzinárodných podujatiach o cestovnom ruchu povieme Bratislava, nie vždy to každému niečo hovorí. Keď povieme Československo, každý povie, aha – Praha,“ podotkla.

(tasr)

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  3. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  5. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  6. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  8. Top First moment dovolenky na leto 2018
  9. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  1. Používate make-up? Potom spozornite
  2. Legendárna Transsibírska magistrála
  3. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  4. Vianočný bázar chalaňov
  5. Vianočné mecheche 2017
  6. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  7. Študentskou osobnosťou Slovenska Ing. Martina Majorošová
  8. Majstrovstvá Stavebnej fakulty STU v Bratislave v plávaní 2017
  9. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  10. Beam Suntory zaznamenal silný rast predaja po zmene distribútora
  1. Legendárna Transsibírska magistrála 32 221
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 5 957
  3. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 3 268
  4. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 2 589
  5. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 1 949
  6. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 1 310
  7. Top First moment dovolenky na leto 2018 1 223
  8. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 177
  9. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 958
  10. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať 891