Dni Bratislavy v Prahe lákajú

Cudzinci, ktorí navštívia Prahu a hľadajú turistické informácie v Pražskej informačnej službe (PIS), tu až do nedele nájdu aj stánok s propagačnými materiálmi o Bratislave. Akcia pod názvom Dni Bratislavy v Prahe sa tento rok koná už tretíkrát a podľa ...


FOTO – INTERNET

Cudzinci, ktorí navštívia Prahu a hľadajú turistické informácie v Pražskej informačnej službe (PIS), tu až do nedele nájdu aj stánok s propagačnými materiálmi o Bratislave. Akcia pod názvom Dni Bratislavy v Prahe sa tento rok koná už tretíkrát a podľa vedúcej oddelenia cestovného ruchu na bratislavskom magistráte Eleonóry Adamcovej majú veľmi pozitívne ohlasy.

„Skoro každý návštevník, ktorý vojde do PIS, sa zastaví aj pri našom kútiku. Máme so sebou okolo 3500 propagačných materiálov a posledný deň nebude žiaden,“ zdôraznila Adamcová. Pracovníci Bratislavskej informačnej služby (BIS) sú pripravení zodpovedať turistom akékoľvek otázky a sú schopní komunikovať minimálne v dvoch cudzích jazykoch. „Vždy je osobný kontakt lepší, ako keď si niekto zoberie len propagačný materiál,“ dodala.

Pracovníci BIS a magistrátu záujemcom poskytujú nielen informácie o Bratislave, ale aj o celom Slovensku. „Nie je možné niekomu, kto príde, povedať, že my vám dáme informáciu len o Bratislave,“ podotkla Adamcová. V spolupráci so Slovenskou agentúrou pre cestovný ruch preto poskytujú aj propagačné materiály o celom Slovensku. Spolupráca PIS a BIS pokračuje už tretí rok. Podľa Adamcovej po odbornej výmene pracovníkov prišli na to, že je to pre obe strany výhodné. „Pre nás je to, samozrejme, veľmi zaujímavé, pretože v tomto období – na začiatku turistickej sezóny – je v Prahe veľmi veľa cudzincov, ktorí v pracovisku PIS môžu okamžite dostať informáciu o Bratislave.“ PIS propaguje českú metropolu v Bratislave na jeseň. „Pre nich je to zaujímavé preto, že sa usilujú o rakúsky trh, odkiaľ nemajú až toľko návštevníkov.“

Adamcová pripustila, že na rozdiel od Prahy má Bratislava ešte čo robiť v základnej propagácii. „Keď v zahraničí na medzinárodných podujatiach o cestovnom ruchu povieme Bratislava, nie vždy to každému niečo hovorí. Keď povieme Československo, každý povie, aha – Praha,“ podotkla.

(tasr)

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  4. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  5. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  6. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  7. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  8. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  9. Splnený sen
  10. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  1. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  2. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  3. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  4. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  5. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  6. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  7. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  8. Vysoká hra o súdne trovy
  9. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  10. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  1. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 13 827
  2. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 13 682
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 5 119
  4. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 3 536
  5. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 583
  6. Splnený sen 2 263
  7. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 1 775
  8. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou 1 134
  9. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 1 122
  10. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 989