Ako cieľovú destináciu ponúkalo mesto Vysoké Tatry veľhory, ktorých prezentáciu považuje v susednom Poľsku za významnú vzhľadom na blízkosť územia, jazykovú príbuznosť a rastúci záujem poľskej klientely o zimný i letný pobyt na slovenskej strane Tatier.
Primátor mesta Gabriel Ondrovič tvrdí, že na propagácii možností cestovného ruchu sa šetriť nevypláca, pretože výsledkom býva prezentácia, ktorá pôsobí skromne až utiahnuto. Stánky sú na odľahlejších miestach, mimo centra pozornosti návštevníkov, osobitne na výstavách v západných krajinách. „Je to o peniazoch, ale aj v cestovnom ruchu platí, že nie sme takí bohatí, aby sme si mohli kupovať lacné veci,“ povedal Ondrovič.
Mesto investuje do propagácie z ročného rozpočtu dva milióny korún a ďalší milión korún vo forme príspevku Združeniu cestovného ruchu Vysoké Tatry.
(tasr)