SME
Piatok, 24. máj , 2019

Liptov vsadil na domácich turistov

Dôraz na podporu domáceho turizmu je hlavným zámerom letnej propagačnej kampane, ktorú začína Klaster Liptov združenie cestovného ruchu práve dnes. Súčasťou projektu je následné zavedenie regionálnej karty zliav a centrálneho rezervačného systému.

LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ. Dôraz na podporu domáceho turizmu je hlavným zámerom letnej propagačnej kampane, ktorú začína Klaster Liptov (KL) združenie cestovného ruchu práve dnes. Súčasťou projektu je následné zavedenie regionálnej karty zliav a centrálneho rezervačného systému.

"Pracujeme na tom, aby sa cestovanie Slovákov po vlastnej krajine stalo dlhodobým pilierom rozvoja liptovského regiónu, ktorý má v oblasti turizmu obrovský potenciál," povedala TASR riaditeľka KL Iveta Niňajová. "Práve teraz, keď ľudia dôkladne zvažujú dovolenkové výdavky, treba zdôrazňovať, že plnohodnotná dovolenka za rozumné ceny sa dá prežiť aj v domácich podmienkach," dodala.

Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa marketingovej manažérky KL Petry Tomášovej bude regionálna karta v predaji od júla aj mimo regiónu. Majiteľovi bude umožňovať zľavy v múzeách, termálnych kúpaliskách či poskytovať možnosti rôzneho športového vyžitia.

Zakladajúcimi členmi KL, prvej oficiálnej organizácie destinačného manažmentu na Slovensku, sú mestá Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Liptovský Hrádok a subjekty súkromného sektora liptovského cestovného ruchu Thermal Park Bešeňová, Aquapark Tatralandia, Jasná Nízke Tatry a Skipark Ružomberok.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šok pri servisnej prehliadke! Za toto už neplaťte
  2. Zažite vašu vysnívanú dovolenku na Bali
  3. Telefón počas šoférovania vás môže vážne ohroziť. Čo s tým?
  4. ČSOB podporuje podnikateľov a malé firmy
  5. Bezstarostná klíma len za 35 € mesačne a s doživotným servisom
  6. Termínovaný vklad alebo stavebné sporenie. Čo sa oplatí viac?
  7. Top desať pobytových zájazdov, ktoré si nenechať ujsť
  8. Nabrali odvahu bojovať ďalej
  9. Pravda o šalátových uhorkách. Vydržia bez plastovej fólie?
  10. Rušia vás susedia? Toto na nich zaberie
  1. Tesco na Slovensku dosiahlo jeden z cieľov udržateľného rozvoja
  2. Týždenníky MY prichádzajú s veľkou novinkou
  3. Zažite vašu vysnívanú dovolenku na Bali
  4. O2: Záujemcov o eKasu vybavujeme flexibilne
  5. VIDEOrecenze autokamery MiVue C380 Dual - hodnotí youtuber DIY!
  6. Môže byť občan Európskej únie ako spoločník v slovenskej s.r.o.?
  7. ČSOB podporuje podnikateľov a malé firmy
  8. Telefón počas šoférovania vás môže vážne ohroziť. Čo s tým?
  9. Mliečny sortiment privátnych značiek boduje o spotrebiteľov
  10. Atos sa stal servisným partnerom roka spoločnosti IBM
  1. Rušia vás susedia? Toto na nich zaberie 35 570
  2. Termínovaný vklad alebo stavebné sporenie. Čo sa oplatí viac? 22 902
  3. Top desať pobytových zájazdov, ktoré si nenechať ujsť 18 389
  4. Šok pri servisnej prehliadke! Za toto už neplaťte 17 401
  5. Pravda o šalátových uhorkách. Vydržia bez plastovej fólie? 17 007
  6. Telefón počas šoférovania vás môže vážne ohroziť. Čo s tým? 8 222
  7. Top dvadsaťpäť hotelov na rodinnú dovolenku 4 516
  8. Hľadáte tip na výlet s autom? Navštívte krásne horské priesmyky 3 334
  9. Zažite vašu vysnívanú dovolenku na Bali 3 151
  10. Bezstarostná klíma len za 35 € mesačne a s doživotným servisom 2 734