SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Na letnú dovolenku chcú lákať aj nižšími cenami

POPRAD 11. mája (SITA) – Nižšími cenami, balíčkami služieb a ústretovejšími zamestnancami chcú prilákať Vysoké Tatry návštevníkov počas letnej turistickej sezóny. Až 50 % všetkých príjmov v cestovnom ...

POPRAD 11. mája (SITA) – Nižšími cenami, balíčkami služieb a ústretovejšími zamestnancami chcú prilákať Vysoké Tatry návštevníkov počas letnej turistickej sezóny. Až 50 % všetkých príjmov v cestovnom ruchu vo Vysokých Tatrách sa tvoria počas letnej sezóny. Zvyšok pripadá na jarnú a jesennú medzisezónu a zimnú sezónu. Počas zimy zaznamenali poskytovatelia ubytovania vo Vysokých Tatrách o 24 percent menej návštevníkov. Jednodenných návštevníkov bolo 40 percent menej v porovnaní s predchádzajúcou zimnou sezónou. „Robíme všetky kroky pre to, aby letná turistická sezóna dopadla čo najlepšie a prípadne aj vykompenzovala prepad zo zimnej sezóny,“ uviedol pre SITA riaditeľ Združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry (ZCR) Peter Chudý.

Skryť Vypnúť reklamu

Pracovníci Združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry absolvovali počas zimy 16 veľtrhov a výstav cestovného ruchu. „Avíza z veľtrhov hovoria jednoznačne o tom, že si treba dať pozor na cenovú úroveň, na čo sme v zime doplatili,“ dodal P. Chudý. Vedenie ZCR už dalo odporúčania podnikateľom v cestovnom ruchu, aby ceny pobytov prispôsobili návštevníkom, ktorí budú do Vysokých Tatier v lete prichádzať. Ide najmä o turistov z Českej republiky, Maďarska, Poľska a Slovenska. Motiváciou pre návštevníkov majú byť balíčky služieb, ktoré môžu pomôcť viacerým podnikateľom.

Tretím dôležitým opatrením, na ktoré by nemali podnikatelia v cestovnom ruchu zabudnúť, je výchova vlastných zamestnancov k väčšej ústretovosti a ochote. „Kvalita služieb v cestovnom ruchu je založená na ľuďoch a v personálnej oblasti máme stále veľké rezervy,“ uviedol P. Chudý. Výchova zamestnancov je podľa Chudého oblasť, ktorá prevádzkovateľov stojí ekonomicky najmenej, ale „prínos môže byť podstatný.“

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  2. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  3. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  4. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  10. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 21 470
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 15 758
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 036
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 482
  5. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 7 382
  6. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 121
  7. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 328
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 292
  9. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 140
  10. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 5 931
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu