SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky

Na letnú dovolenku chcú lákať aj nižšími cenami

POPRAD 11. mája (SITA) – Nižšími cenami, balíčkami služieb a ústretovejšími zamestnancami chcú prilákať Vysoké Tatry návštevníkov počas letnej turistickej sezóny. Až 50 % všetkých príjmov v cestovnom ...

POPRAD 11. mája (SITA) – Nižšími cenami, balíčkami služieb a ústretovejšími zamestnancami chcú prilákať Vysoké Tatry návštevníkov počas letnej turistickej sezóny. Až 50 % všetkých príjmov v cestovnom ruchu vo Vysokých Tatrách sa tvoria počas letnej sezóny. Zvyšok pripadá na jarnú a jesennú medzisezónu a zimnú sezónu. Počas zimy zaznamenali poskytovatelia ubytovania vo Vysokých Tatrách o 24 percent menej návštevníkov. Jednodenných návštevníkov bolo 40 percent menej v porovnaní s predchádzajúcou zimnou sezónou. „Robíme všetky kroky pre to, aby letná turistická sezóna dopadla čo najlepšie a prípadne aj vykompenzovala prepad zo zimnej sezóny,“ uviedol pre SITA riaditeľ Združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry (ZCR) Peter Chudý.

Skryť Vypnúť reklamu

Pracovníci Združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry absolvovali počas zimy 16 veľtrhov a výstav cestovného ruchu. „Avíza z veľtrhov hovoria jednoznačne o tom, že si treba dať pozor na cenovú úroveň, na čo sme v zime doplatili,“ dodal P. Chudý. Vedenie ZCR už dalo odporúčania podnikateľom v cestovnom ruchu, aby ceny pobytov prispôsobili návštevníkom, ktorí budú do Vysokých Tatier v lete prichádzať. Ide najmä o turistov z Českej republiky, Maďarska, Poľska a Slovenska. Motiváciou pre návštevníkov majú byť balíčky služieb, ktoré môžu pomôcť viacerým podnikateľom.

Tretím dôležitým opatrením, na ktoré by nemali podnikatelia v cestovnom ruchu zabudnúť, je výchova vlastných zamestnancov k väčšej ústretovosti a ochote. „Kvalita služieb v cestovnom ruchu je založená na ľuďoch a v personálnej oblasti máme stále veľké rezervy,“ uviedol P. Chudý. Výchova zamestnancov je podľa Chudého oblasť, ktorá prevádzkovateľov stojí ekonomicky najmenej, ale „prínos môže byť podstatný.“

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  2. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  3. Päť chýb pri zateplení strechy
  4. Vitajte v postapokalyptickom svete
  5. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  6. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  7. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  8. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  9. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  10. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  1. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  2. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  3. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  4. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  5. Úprava osobného motorového vozidla
  6. Important information for Brazilians living in Slovakia
  7. Prečo sú dnes ryby také dôležité?
  8. Vitajte v postapokalyptickom svete
  9. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  10. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  1. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 24 116
  2. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 17 038
  3. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 14 832
  4. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 12 527
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 847
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 9 756
  7. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 472
  8. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 370
  9. Hodnotenie profesionála: Ako obstáli obľúbené hotely v Tatrách? 9 159
  10. Čo bude s gastráčmi a miliardy z EÚ ako prekliatie? 9 144
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu