Na letnú dovolenku chcú lákať aj nižšími cenami

POPRAD 11. mája (SITA) – Nižšími cenami, balíčkami služieb a ústretovejšími zamestnancami chcú prilákať Vysoké Tatry návštevníkov počas letnej turistickej sezóny. Až 50 % všetkých príjmov v cestovnom ...

POPRAD 11. mája (SITA) – Nižšími cenami, balíčkami služieb a ústretovejšími zamestnancami chcú prilákať Vysoké Tatry návštevníkov počas letnej turistickej sezóny. Až 50 % všetkých príjmov v cestovnom ruchu vo Vysokých Tatrách sa tvoria počas letnej sezóny. Zvyšok pripadá na jarnú a jesennú medzisezónu a zimnú sezónu. Počas zimy zaznamenali poskytovatelia ubytovania vo Vysokých Tatrách o 24 percent menej návštevníkov. Jednodenných návštevníkov bolo 40 percent menej v porovnaní s predchádzajúcou zimnou sezónou. „Robíme všetky kroky pre to, aby letná turistická sezóna dopadla čo najlepšie a prípadne aj vykompenzovala prepad zo zimnej sezóny,“ uviedol pre SITA riaditeľ Združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry (ZCR) Peter Chudý.

Článok pokračuje pod video reklamou

Pracovníci Združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry absolvovali počas zimy 16 veľtrhov a výstav cestovného ruchu. „Avíza z veľtrhov hovoria jednoznačne o tom, že si treba dať pozor na cenovú úroveň, na čo sme v zime doplatili,“ dodal P. Chudý. Vedenie ZCR už dalo odporúčania podnikateľom v cestovnom ruchu, aby ceny pobytov prispôsobili návštevníkom, ktorí budú do Vysokých Tatier v lete prichádzať. Ide najmä o turistov z Českej republiky, Maďarska, Poľska a Slovenska. Motiváciou pre návštevníkov majú byť balíčky služieb, ktoré môžu pomôcť viacerým podnikateľom.

Tretím dôležitým opatrením, na ktoré by nemali podnikatelia v cestovnom ruchu zabudnúť, je výchova vlastných zamestnancov k väčšej ústretovosti a ochote. „Kvalita služieb v cestovnom ruchu je založená na ľuďoch a v personálnej oblasti máme stále veľké rezervy,“ uviedol P. Chudý. Výchova zamestnancov je podľa Chudého oblasť, ktorá prevádzkovateľov stojí ekonomicky najmenej, ale „prínos môže byť podstatný.“

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  2. Hovoriaci prekladač reči do vrecka Langie - až 52 jazykov!
  3. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  4. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  5. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  6. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  9. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  10. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  1. Equal treatment is a must for successful companies of the future
  2. Aj v Poluse chránime Vaše srdcia
  3. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  4. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  5. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  6. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  7. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  8. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  10. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 793
  2. Najužitočnejšia appka 17 733
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 12 189
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 637
  5. V O2 to s dátami poriadne prehnali 7 553
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 397
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 4 809
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 047
  9. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 317
  10. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 3 315