SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky
PRE KLESAJÚCE TRŽBY MUSIA POSKYTOVATELIA UBYTOVACÍCH SLUŽIEB HĽADAŤ NOVÉ PRÍLEŽITOSTI NA RAST, CIEĽOVÝMI TRHMI SÚ ROZVÍJAJÚCE SA EKONOMIKY AKO ČÍNA A INDIA

Svetoví hotelieri sa začínajú orientovať na východné trhy

DUBAJ 11. mája (SITA, Reuters) - Svetoví hotelieri sa snažia kompenzovať výpadky svojich tržieb orientáciou na východné trhy, kde by súčasná nedostatočná ponuka služieb mala priniesť príležitosti na ďalší ...

DUBAJ 11. mája (SITA, Reuters) - Svetoví hotelieri sa snažia kompenzovať výpadky svojich tržieb orientáciou na východné trhy, kde by súčasná nedostatočná ponuka služieb mala priniesť príležitosti na ďalší rast. Rozmach rozvíjajúcich sa trhov potrvá podľa analytikov pravdepodobne dlhšiu dobu, pričom nové lokality stále prinášajú len malú časť celkových ziskov. "V celosvetovom meradle, naše terajšie hlavné lokality s najväčším rastom sú Čína, India a Blízky východ," uviedol Ed Fuller, prezident Marriott Lodging International. Čína so svojou rýchlo rastúcou ekonomikou predstavuje v súčasnosti pre hotelové spoločnosti hlavnú oblasť záujmu. Spoločnosť Marriott, ktorá zastrešuje značky Ritz Carlton a Renaissance, plánuje v najbližších štyroch rokoch otvoriť 130 hotelov mimo Severnej Ameriky, kde už v súčasnosti spravuje 350 hotelov. Polovica z plánovaných zariadení bude v Číne, Indii a Spojených arabských emirátoch. Orientáciu smerom na východ potvrdil aj francúzsky Accor, najväčšia hotelierska spoločnosť v Európe, pretože počet svojich hotelov na Blízkom východe plánuje strojnásobiť.

Skryť Vypnúť reklamu

Cestujúci, snažiaci sa pri súčasnej kríze usporiť, spôsobili výrazný pokles obsadenosti v hotelových zariadeniach. Výpadok tržieb by teraz mali nahradiť rýchlo rastúce regióny rozvíjajúcich sa krajín. Ako uviedol Robert O'Hanlon zo spoločnosti Deloitte, existuje reálne presvedčenie, že trhy ako Čína a India poskytujú nedostatočné služby, pričom oblasť ponuky pre obchodných cestujúcich a turistov poskytuje príležitosť na rast.


Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 475
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 27 872
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 357
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 077
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 794
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 327
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 462
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 523
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 253
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 5 017
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu