SME
Utorok, 21. máj , 2019
PRE KLESAJÚCE TRŽBY MUSIA POSKYTOVATELIA UBYTOVACÍCH SLUŽIEB HĽADAŤ NOVÉ PRÍLEŽITOSTI NA RAST, CIEĽOVÝMI TRHMI SÚ ROZVÍJAJÚCE SA EKONOMIKY AKO ČÍNA A INDIA

Svetoví hotelieri sa začínajú orientovať na východné trhy

DUBAJ 11. mája (SITA, Reuters) - Svetoví hotelieri sa snažia kompenzovať výpadky svojich tržieb orientáciou na východné trhy, kde by súčasná nedostatočná ponuka služieb mala priniesť príležitosti na ďalší ...

DUBAJ 11. mája (SITA, Reuters) - Svetoví hotelieri sa snažia kompenzovať výpadky svojich tržieb orientáciou na východné trhy, kde by súčasná nedostatočná ponuka služieb mala priniesť príležitosti na ďalší rast. Rozmach rozvíjajúcich sa trhov potrvá podľa analytikov pravdepodobne dlhšiu dobu, pričom nové lokality stále prinášajú len malú časť celkových ziskov. "V celosvetovom meradle, naše terajšie hlavné lokality s najväčším rastom sú Čína, India a Blízky východ," uviedol Ed Fuller, prezident Marriott Lodging International. Čína so svojou rýchlo rastúcou ekonomikou predstavuje v súčasnosti pre hotelové spoločnosti hlavnú oblasť záujmu. Spoločnosť Marriott, ktorá zastrešuje značky Ritz Carlton a Renaissance, plánuje v najbližších štyroch rokoch otvoriť 130 hotelov mimo Severnej Ameriky, kde už v súčasnosti spravuje 350 hotelov. Polovica z plánovaných zariadení bude v Číne, Indii a Spojených arabských emirátoch. Orientáciu smerom na východ potvrdil aj francúzsky Accor, najväčšia hotelierska spoločnosť v Európe, pretože počet svojich hotelov na Blízkom východe plánuje strojnásobiť.

Cestujúci, snažiaci sa pri súčasnej kríze usporiť, spôsobili výrazný pokles obsadenosti v hotelových zariadeniach. Výpadok tržieb by teraz mali nahradiť rýchlo rastúce regióny rozvíjajúcich sa krajín. Ako uviedol Robert O'Hanlon zo spoločnosti Deloitte, existuje reálne presvedčenie, že trhy ako Čína a India poskytujú nedostatočné služby, pričom oblasť ponuky pre obchodných cestujúcich a turistov poskytuje príležitosť na rast.


Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šok pri servisnej prehliadke! Za toto už neplaťte
  2. Slovenskí právnici partnermi právnickej kancelárie CMS
  3. Nabrali odvahu bojovať ďalej
  4. Termínovaný vklad alebo stavebné sporenie. Čo sa oplatí viac?
  5. Bezstarostná klíma len za 35 € mesačne a s doživotným servisom
  6. Top desať pobytových zájazdov, ktoré si nenechať ujsť
  7. Pravda o šalátových uhorkách. Vydržia bez plastovej fólie?
  8. Rušia vás susedia? Toto na nich zaberie
  9. Nový Hyundai i30 Fastback N má emócií na rozdávanie
  10. Top dvadsaťpäť hotelov na rodinnú dovolenku
  1. Mliečny sortiment privátnych značiek boduje o spotrebiteľov
  2. Atos sa stal servisným partnerom roka spoločnosti IBM
  3. OMV Slovensko prináša novinky od Braňa Križana
  4. Na toto si dajte pozor pri bielej karte
  5. Košickí študenti sa budú učiť anatómiu vo virtuálnej realite
  6. OMV Slovensko prináša novinky od Braňa Križana
  7. Do finále McDonald´s Cupu postúpili mladí Vranovčania
  8. Atos poukázal na spotrebu mobilných aplikácií
  9. Slovenskí právnici partnermi právnickej kancelárie CMS
  10. Šok pri servisnej prehliadke! Za toto už neplaťte
  1. Rušia vás susedia? Toto na nich zaberie 52 338
  2. Pravda o šalátových uhorkách. Vydržia bez plastovej fólie? 31 520
  3. Kedy zaplatíme v Česku eurom? Pýtali sme sa analytikov 26 294
  4. Termínovaný vklad alebo stavebné sporenie. Čo sa oplatí viac? 17 889
  5. Top desať pobytových zájazdov, ktoré si nenechať ujsť 16 329
  6. Toto sú zdravotné problémy, o ktorých muži nehovoria 15 266
  7. Telefóny sme zakázali, deti spolu nekomunikovali 7 650
  8. Top dvadsaťpäť hotelov na rodinnú dovolenku 7 394
  9. Hľadáte tip na výlet s autom? Navštívte krásne horské priesmyky 5 604
  10. Šok pri servisnej prehliadke! Za toto už neplaťte 4 215