SME
Nedeľa, 20. jún, 2021 | Meniny má ValériaKrížovkyKrížovky

Slovenské regióny sa prezentujú na turistickom veľtrhu ITB v Berlíne

Bratislava 8. marca (TASR) - Na turistickom veľtrhu ITB, ktorý sa v dňoch 5.-9. marca koná v Berlíne, sa v rámci slovenskej expozície zúčastňujú zástupcovia ...

Bratislava 8. marca (TASR) - Na turistickom veľtrhu ITB, ktorý sa v dňoch 5.-9. marca koná v Berlíne, sa v rámci slovenskej expozície zúčastňujú zástupcovia banskobystrického, nitrianskeho, košického a žilinského vyššieho územného celku, miest Bratislavy a Vysokých Tatier. Prezentovaním sa slovenských regiónov a miest na najväčšom svetovom veľtrhu cestovného ruchu sa potvrdzuje ich záujem o oslovenie nemeckej klientely, ktorá patrí k najpočetnejším skupinám zahraničných turistov navštevujúcich Slovensko. TASR o tom dnes informoval Tlačový a komunikačný odbor Ministerstva zahraničných vecí SR.

Skryť Vypnúť reklamu

V poradí už 12. prezentáciu Slovenskej republiky pripravila Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a svojou úrovňou i rozsahom je doteraz najväčšia.

Slovenský veľvyslanec v Berlíne Ivan Korčok na stretnutí so slovenskými zástupcami na ITB v rámci Slovenského večera uviedol: "Spoločná expozícia SACR, samosprávy, hotelov a cestovných kancelárií potvrdzuje, že zatraktívnenie Slovenska ako turistickej destinácie je možné jedine cez úzku spoluprácu a partnerstvo medzi štátnymi a podnikateľskými subjektmi, pôsobiacimi v oblasti cestovného ruchu."

V rámci ekonomických vzťahov s Nemeckom, ktoré je najväčším zahranično-obchodným partnerom Slovenskej republiky, má podľa slovenského veľvyslanca najväčší potenciál nárastu práve oblasť cestovného ruchu. V tomto zmysle vyzdvihol pôsobenie zastúpenia SACR so sídlom v Berlíne. Vzhľadom na význam nemeckého trhu by bolo vhodné uvažovať o jeho ďalšom posilnení. Korčok vidí najväčšiu výzvu pre SR v podstatnom zvýšení kvality služieb cestovného ruchu. Taktiež pri tejto príležitosti informoval o iniciatíve slovenského veľvyslanectva v Berlíne, obchodno-ekonomického oddelenia a berlínskeho zastúpenia SACR zaradiť pobyty v slovenských kúpeľných zariadeniach do programov najväčších nemeckých zdravotných poisťovní.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  2. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  3. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  4. Crème de la crème po slovensky
  5. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  6. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  7. Po Slovensku na motorke
  8. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  9. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom
  10. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  1. Posledné dni nešťastnej Anny Boleynovej
  2. Čo všetko je potrebné vedieť o ochrane očí počas leta
  3. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  4. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  5. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  6. Driverama má strategické partnerstvo s nemeckým Stop + Go
  7. Správna strava po tréningu: Siahnite po 100 % smoothie a šťavách
  8. Zázračná škola so zelenou strechou
  9. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  10. Crème de la crème po slovensky
  1. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 29 520
  2. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 12 300
  3. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový? 7 971
  4. Po Slovensku na motorke 6 634
  5. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku 6 624
  6. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 5 469
  7. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom 5 325
  8. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 5 118
  9. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku 4 514
  10. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 3 536
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu