SME
Pondelok, 28. september, 2020 | Meniny má VáclavKrížovkyKrížovky

Príjmy z reklamy znižujú stratu bratislavského dopravného podniku

Bratislava 5. októbra (TASR) - Dopravný podnik Bratislava, a. s., (DPB) bude rozvíjať obrazovku ako nosič reklamy podľa záujmu partnerov vo svojich dopravných ...

Bratislava 5. októbra (TASR) - Dopravný podnik Bratislava, a. s., (DPB) bude rozvíjať obrazovku ako nosič reklamy podľa záujmu partnerov vo svojich dopravných prostriedkoch.

Od augusta je nainštalovaných 50 obrazoviek v 25 električkách. Je to produkt Recar Vision, nový nosič reklamy v bratislavskej mestskej doprave. "Príjmy DPB z reklamy sú účelovo viazané. V zásade pomáhajú znižovať stratu podniku v rámci celoročného hospodárenia a financuje sa z nich prevádzka nad rámec dotácií od mesta Bratislavy," povedal pre TASR predseda Predstavenstva DPB Branislav Záhradník.

Skryť Vypnúť reklamu

DPB vníma Recar Vision ako pilotný projekt a podľa záujmu komerčných partnerov ho bude ďalej rozvíjať. Perspektívne by jednotný on-line komunikačný systém mali mať všetky vozidlá DPB. Bolo by to v záujme najmä zlepšenia informovanosti cestujúcich o situácii v mestskej doprave, vysvetlil. Reklamná funkcia tohto systému bude len doplnková ako zdroj jeho financovania.

Recar, a. s., odviedol v rokoch 2004 až 2006 z výnosov z prenájmu reklamných plôch v mestských dopravných prostriedkoch 37,8 milióna Sk. V roku 2004 to bolo 9,7 milióna Sk, v roku 2005 12,2 milióna Sk a v roku 2006 15,9 milióna Sk.

Podľa Záhradníka má záujem o reklamu v MHD rastúcu tendenciu. Dodal, že v tomto reklamnom segmente je silná konkurencia a bude dôležité udržať v ňom súčasnú pozíciu bratislavskej mestskej dopravy.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Toto jedlo si v čínskej reštaurácii objednávajú iba tí, ktorí sa vyznajú
  2. To treba vidieť. Blíži sa Deň otvorených dverí v Kolískach
  3. Neplatíte kreditkou? Pozrite si 5 tipov, prečo by ste mali
  4. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte
  5. Seat Leon Sportstourer ponúka priestor aj charakter (test)
  6. Päť najlepších doplnkov výživy na naberanie svalovej hmoty.
  7. Horské chaty sú legendy, ktoré píšu svoje vlastné príbehy
  8. Kampane SME patria medzi najlepšie slovenské reklamy
  9. Slováci zisťujú, že mať plán je dobrá vec
  10. Regionálne poklady nájdete aj v Kauflande
  1. Silnú imunitu bez týchto troch látok nedosiahnete
  2. Každý komín potrebuje svoj domov!
  3. To treba vidieť. Blíži sa Deň otvorených dverí v Kolískach
  4. Jeseň je ideálny čas pre začatie diéty
  5. Seat Leon Sportstourer ponúka priestor aj charakter (test)
  6. Mobilný zdvihák pre pacienta
  7. Horské chaty sú legendy, ktoré píšu svoje vlastné príbehy
  8. Otázky zo zubárskeho kresla: Zubné implantáty
  9. Neplatíte kreditkou? Pozrite si 5 tipov, prečo by ste mali
  10. Únava, Stres ? Nízke libido ? Riešenie je jednoduché!
  1. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 21 878
  2. Horské chaty sú legendy, ktoré píšu svoje vlastné príbehy 16 768
  3. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 16 628
  4. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 12 387
  5. Neplatíte kreditkou? Pozrite si 5 tipov, prečo by ste mali 10 865
  6. Premení klimatická kríza Liptov na Podunajskú nížinu? 9 762
  7. Unikátny zážitok na Muránskej planine. Uvíta vás tisícka sysľov 9 343
  8. 5 digitálnych vychytávok, ktoré vám uľahčia štúdium 9 202
  9. Užite si čarovnú jeseň na horách: Tipy na výlety pre celú rodinu 9 176
  10. Školský rozvrh s kalendárom prázdnin v denníku SME 9 047
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu