Príjmy z reklamy znižujú stratu bratislavského dopravného podniku

Bratislava 5. októbra (TASR) - Dopravný podnik Bratislava, a. s., (DPB) bude rozvíjať obrazovku ako nosič reklamy podľa záujmu partnerov vo svojich dopravných ...

Bratislava 5. októbra (TASR) - Dopravný podnik Bratislava, a. s., (DPB) bude rozvíjať obrazovku ako nosič reklamy podľa záujmu partnerov vo svojich dopravných prostriedkoch.

Od augusta je nainštalovaných 50 obrazoviek v 25 električkách. Je to produkt Recar Vision, nový nosič reklamy v bratislavskej mestskej doprave. "Príjmy DPB z reklamy sú účelovo viazané. V zásade pomáhajú znižovať stratu podniku v rámci celoročného hospodárenia a financuje sa z nich prevádzka nad rámec dotácií od mesta Bratislavy," povedal pre TASR predseda Predstavenstva DPB Branislav Záhradník.

DPB vníma Recar Vision ako pilotný projekt a podľa záujmu komerčných partnerov ho bude ďalej rozvíjať. Perspektívne by jednotný on-line komunikačný systém mali mať všetky vozidlá DPB. Bolo by to v záujme najmä zlepšenia informovanosti cestujúcich o situácii v mestskej doprave, vysvetlil. Reklamná funkcia tohto systému bude len doplnková ako zdroj jeho financovania.

Recar, a. s., odviedol v rokoch 2004 až 2006 z výnosov z prenájmu reklamných plôch v mestských dopravných prostriedkoch 37,8 milióna Sk. V roku 2004 to bolo 9,7 milióna Sk, v roku 2005 12,2 milióna Sk a v roku 2006 15,9 milióna Sk.

Podľa Záhradníka má záujem o reklamu v MHD rastúcu tendenciu. Dodal, že v tomto reklamnom segmente je silná konkurencia a bude dôležité udržať v ňom súčasnú pozíciu bratislavskej mestskej dopravy.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  2. S dobrým pivom leto chutí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 28 157
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 178
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 590
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 806
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 630
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 793
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 822
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 399
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 192
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 850