Príjmy z reklamy znižujú stratu bratislavského dopravného podniku

Bratislava 5. októbra (TASR) - Dopravný podnik Bratislava, a. s., (DPB) bude rozvíjať obrazovku ako nosič reklamy podľa záujmu partnerov vo svojich dopravných ...

Bratislava 5. októbra (TASR) - Dopravný podnik Bratislava, a. s., (DPB) bude rozvíjať obrazovku ako nosič reklamy podľa záujmu partnerov vo svojich dopravných prostriedkoch.

Od augusta je nainštalovaných 50 obrazoviek v 25 električkách. Je to produkt Recar Vision, nový nosič reklamy v bratislavskej mestskej doprave. "Príjmy DPB z reklamy sú účelovo viazané. V zásade pomáhajú znižovať stratu podniku v rámci celoročného hospodárenia a financuje sa z nich prevádzka nad rámec dotácií od mesta Bratislavy," povedal pre TASR predseda Predstavenstva DPB Branislav Záhradník.

DPB vníma Recar Vision ako pilotný projekt a podľa záujmu komerčných partnerov ho bude ďalej rozvíjať. Perspektívne by jednotný on-line komunikačný systém mali mať všetky vozidlá DPB. Bolo by to v záujme najmä zlepšenia informovanosti cestujúcich o situácii v mestskej doprave, vysvetlil. Reklamná funkcia tohto systému bude len doplnková ako zdroj jeho financovania.

Recar, a. s., odviedol v rokoch 2004 až 2006 z výnosov z prenájmu reklamných plôch v mestských dopravných prostriedkoch 37,8 milióna Sk. V roku 2004 to bolo 9,7 milióna Sk, v roku 2005 12,2 milióna Sk a v roku 2006 15,9 milióna Sk.

Podľa Záhradníka má záujem o reklamu v MHD rastúcu tendenciu. Dodal, že v tomto reklamnom segmente je silná konkurencia a bude dôležité udržať v ňom súčasnú pozíciu bratislavskej mestskej dopravy.

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. Už aj seniori presadajú do SUV
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  7. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  8. Stavebný úrad neoprávnene predĺžil americkej ambasáde lehotu
  9. Grantová výzva na vykonávanie činností centier Europe Direct
  10. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 27 037
  2. Ako sme jazdili v socializme 3 351
  3. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 868
  4. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 573
  5. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 564
  6. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 345
  7. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 1 286
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 1 266
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 187
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 102