SME
Piatok, 15. január, 2021 | Meniny má DobroslavKrížovkyKrížovky

Príjmy z reklamy znižujú stratu bratislavského dopravného podniku

Bratislava 5. októbra (TASR) - Dopravný podnik Bratislava, a. s., (DPB) bude rozvíjať obrazovku ako nosič reklamy podľa záujmu partnerov vo svojich dopravných ...

Bratislava 5. októbra (TASR) - Dopravný podnik Bratislava, a. s., (DPB) bude rozvíjať obrazovku ako nosič reklamy podľa záujmu partnerov vo svojich dopravných prostriedkoch.

Od augusta je nainštalovaných 50 obrazoviek v 25 električkách. Je to produkt Recar Vision, nový nosič reklamy v bratislavskej mestskej doprave. "Príjmy DPB z reklamy sú účelovo viazané. V zásade pomáhajú znižovať stratu podniku v rámci celoročného hospodárenia a financuje sa z nich prevádzka nad rámec dotácií od mesta Bratislavy," povedal pre TASR predseda Predstavenstva DPB Branislav Záhradník.

Skryť Vypnúť reklamu

DPB vníma Recar Vision ako pilotný projekt a podľa záujmu komerčných partnerov ho bude ďalej rozvíjať. Perspektívne by jednotný on-line komunikačný systém mali mať všetky vozidlá DPB. Bolo by to v záujme najmä zlepšenia informovanosti cestujúcich o situácii v mestskej doprave, vysvetlil. Reklamná funkcia tohto systému bude len doplnková ako zdroj jeho financovania.

Recar, a. s., odviedol v rokoch 2004 až 2006 z výnosov z prenájmu reklamných plôch v mestských dopravných prostriedkoch 37,8 milióna Sk. V roku 2004 to bolo 9,7 milióna Sk, v roku 2005 12,2 milióna Sk a v roku 2006 15,9 milióna Sk.

Podľa Záhradníka má záujem o reklamu v MHD rastúcu tendenciu. Dodal, že v tomto reklamnom segmente je silná konkurencia a bude dôležité udržať v ňom súčasnú pozíciu bratislavskej mestskej dopravy.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  2. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  10. Slovaktual umožní všetkým zamestnancom bezplatné testovanie
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 18 134
  2. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 16 957
  3. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 12 974
  4. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 8 624
  5. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 8 408
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 8 127
  7. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 7 059
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 875
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 768
  10. Na Slovensko prišlo výnimočné dielo s posolstvom ľudskosti 4 460
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu