Lodnú linku Twin City Liner využilo približne 88 000 pasažierov

Bratislava 24. septembra (TASR) - Lodnú linku Twin City Liner medzi Bratislavou a Viedňou využilo približne 88 000 pasažierov od 1. apríla do 31. augusta ...

Bratislava 24. septembra (TASR) - Lodnú linku Twin City Liner medzi Bratislavou a Viedňou využilo približne 88 000 pasažierov od 1. apríla do 31. augusta 2007. Prevádzkovateľská spoločnosť kúpila na linku ďalšiu loď, ktorá sa bude plaviť od budúceho roka.

"Počítame, že do konca roka 2007 prepravíme 110 000 až 120 000 cestujúcich," povedala dnes pre TASR projektová manažérka Oľga Kanioková z Danube Region Marketing & Development (DRMD) GmbH. Táto rakúska spoločnosť je vlastníkom koncesie a prevádzkovateľom lodnej linky. Spoločnosť vznikla z iniciatívy bankového domu Raiffeisenbank a Wien Holding. Jej cieľom je v regióne stredoeurópskej časti Dunaja vyvíjať trvalé infraštruktúrne projekty verejného významu.

Hlavná sezóna dopravy na tejto lodnej linke sa končí 28. októbra. Premávka pokračuje zimnou sezónu v novembri a decembri do 23. decembra. "V zimnej sezóne sa plavíme v piatky, soboty a nedele, ide najmä o návštevy bratislavských Vianočných trhov," doplnila Kanioková.

Lodná linka z Viedne do Bratislavy je vyťaženejšia ako z Bratislavy do Viedne. Dôvodom podľa Kaniokovej je aj to,že rakúski penzisti majú viac finančných prostriedkov ako slovenskí. Slováci radšej míňajú peniaze na hmotné statky, ale to sa určite v budúcnosti bude meniť, uzavrela Kanioková.

Spoločnosť DRMD zaviedla lodnú linku medzi Viedňou a Bratislavou v júni 2006 a zaznamenáva kontinuálny nárast pasažierov. To je dôvod nákupu ďalšej lode na linku - katamaranu, ktorý začne s plavbou v roku 2008.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 34 283
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 914
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 162
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 449
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 989
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 956
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 670
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 511
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 303
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 786