SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky
MNOHÍ PREVÁDZKOVATELIA OSOBNEJ LETECKEJ DOPRAVY TOTIŽ UVÁDZAJÚ CENY SVOJICH LETENIEK BEZ LETISKOVÝCH A INÝCH POPLATKOV, ČÍM ZAVÁDZAJÚ CESTUJÚCICH

Letecké spoločnosti budú musieť uvádzať úplné ceny leteniek

BRATISLAVA 11. júla (SITA) - Letecké spoločnosti v štátoch Európskej únie budú povinné uvádzať presné a jasné údaje o cenách leteniek, aby nezavádzali cestujúcich. Túto požiadavku obsahuje návrh nariadenia ...

BRATISLAVA 11. júla (SITA) - Letecké spoločnosti v štátoch Európskej únie budú povinné uvádzať presné a jasné údaje o cenách leteniek, aby nezavádzali cestujúcich. Túto požiadavku obsahuje návrh nariadenia o spoločných pravidlách prevádzky leteckých dopravných služieb, ktorý v stredu schválil Európsky parlament v prvom čítaní. Ako ďalej informoval poslanec Európskehho parlamentu Milan Gaľa, toto opatrenie má aktualizovať pravidlá prevádzkovania leteckých služieb zakotvené v legislatíve z roku 1992. Mnohí prevádzkovatelia leteckých spoločností totiž uvádzajú ceny svojich leteniek bez letiskových či iných poplatkov a daní, čím cestujúcim dávajú neúplné údaje.

Skryť Vypnúť reklamu

"Leteckí cestujúci, tak ako aj iní zákazníci, majú právo získať úplné informácie o konečnej cene leteniek. Preto majú mať možnosť vopred vidieť celý rozpis všetkých poplatkov pridaných k základnej cene letenky," uviedol Gaľa. Informovanie o konečnej cene leteniek sa bude vzťahovať na všetky formy šírenia informácií pre zákazníkov. Túto podmienku budú musieť plniť aj prepravcovia, ktorých jediným spôsobom nákupu letenky je on line nákup cez

Nový návrh upravuje aj podmienky pre získavanie licencií leteckých prepravcov, požiadaviek pre prenájom lietadiel a povinností vyplývajúcich z poskytovania služieb vo verejnom záujme. Legislatívny proces schvaľovania návrhu nariadenia bude pokračovať v Rade Európskej únie, ktorá sa vyjadrí k pozmeňujúcim návrhom prijatým v Európskom

Skryť Vypnúť reklamu

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 41 828
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 273
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 005
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 452
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 005
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 952
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 385
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 266
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 124
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 000
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu