SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky
NA PROJEKT MESTO ZÍSKALO 170 MIL. SK Z FONDOV EURÓPSKEJ ÚNIE

Pri Aquaparku Tatralandia bude viacúčelová hala

LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ 14. marca (SITA) - Do konca mája sa začne v blízkosti rekreačného areálu Aquapark Tatralandia pri Liptovskom Mikuláši stavať viacúčelová kultúrno-spoločenská hala s parkoviskami, prístupovými ...

LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ 14. marca (SITA) - Do konca mája sa začne v blízkosti rekreačného areálu Aquapark Tatralandia pri Liptovskom Mikuláši stavať viacúčelová kultúrno-spoločenská hala s parkoviskami, prístupovými komunikáciami a ďalšou infraštruktúrou. Halu chcú do užívania odovzdať na budúci rok v júni. Mesto Liptovský Mikuláš na projekt získalo z eurofondov približne 95 % nákladov, čo predstavuje 170 mil. Sk. Zvyšných päť percent tvoria vlastné zdroje. Agentúru SITA o tom v mene mesta L. Mikuláš informovala Anna Orlíková.

Skryť Vypnúť reklamu

"Hala umožní rozšíriť služby pre turistov v blízkosti priehrady Liptovská Mara, pomôže rozvoju cestovného ruchu v regióne Liptova," uviedol primátor mesta Ján Blcháč. Výstavbu potvrdil i podpisom memoranda s konateľmi spoločnosti SKI Kubínska Hoľa, spol. s r.o. (SKH) Oravský Podzámok, ktorá v tejto lokalite vlastní pozemky pre výstavbu.

Realizáciu projektu podľa primátora skomplikovalo vyhlásenie konkurzu na spoločnosť Tatra Development Group a.s. (TDG) Liptovský Mikuláš. Poslanci mestského zastupiteľstva odsúhlasili, že spoločnosť SKH, ktorá získala majetok TDG kúpou od správcu konkurznej podstaty, predá mestu asi 4 000 metrov štvorcových pozemkov za symbolickú korunu. SKH za to získala predkupné právo na kúpu viacúčelovej haly a infraštruktúry po uplynutí pätnástich rokov, počas ktorých sa podľa pravidiel Európskej únie (EÚ) nemôžu meniť vlastnícke vzťahy v projekte podporenom fondmi EÚ. Ide o jeden z najväčších projektov v záujme rozvoja cestovného ruchu na Slovensku.

Skryť Vypnúť reklamu


vk;zd lp

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 559
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 27 976
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 404
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 107
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 836
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 322
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 487
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 553
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 282
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 5 005
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu