SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Turistická kampaň provincie Saskatchewan stroskotala

BRATISLAVA 12. februára (SITA/AFP) - Pokus istej kanadskej rozhlasovej stanice priblížiť turistom oblasť Saskatchewan absolútne nevyšiel, keď poslucháči, ktorí mali poradiť najväčšie turistické atrakcie ...

BRATISLAVA 12. februára (SITA/AFP) - Pokus istej kanadskej rozhlasovej stanice priblížiť turistom oblasť Saskatchewan absolútne nevyšiel, keď poslucháči, ktorí mali poradiť najväčšie turistické atrakcie oblasti iniciatívu úplne odignorovali, alebo si z nej robili žarty. Stanica CKNW v Britskej Kolumbii, najzápadnejšej kanadskej provincii, dala poslucháčom na doplnenie slogan: "Viete, že ste v Saskatchewane, keď...". Medzi odpoveďami boli i netradičné ako: "...keď operácia kurieho oka vašej starej mamy sa objaví na prednej strane miestnych novín", či "...keď sa vo vašej predmanželskej zmluve spomínajú sliepky". "Má to aj svoju humornú stránku, no na druhej strane je to pre obyvateľov Saskatchewanu ponižujúce," povedal člen miestnej legislatívy Don Morgan pre denník Star Phoenix. "Takéto vtipy vedú k presvedčeniu, že sme iba banda sedliakov a zálesákov v starých nákladiakoch," dodal. V západnej kanadskej provincii žije na viac ako 600-tisíc kilometroch štvorcových menej ako milión obyvateľov, väčšina z nich sa živí poľnohospodárstvom. Nepodarená turistická kampaň prišla potom, ako vláda Saskatchewanu investovala milióny dolárov na presídlenie pôvodného obyvateľstva, zatraktívnenie provincie pre zahraničné investície a vytvorenie podmienok pre nových prisťahovalcov.

Skryť Vypnúť reklamu

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  4. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  5. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  6. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  7. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  8. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  9. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  10. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 29 540
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 26 910
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 023
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 487
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 477
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 073
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 512
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 461
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 329
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 4 971
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu