Cestovky stále ponúkajú zľavy

Kúpou letnej dovolenky môžu ľudia stále ušetriť. Zľavy sa dajú využiť väčšinou do konca marca.

Väčšina cestovných kancelárií ponúka zľavy na letné dovolenky až do konca marca.(Zdroj: SME – JÁN KROŠLÁK)

BRATISLAVA. Cestovné kancelárie stále ponúkajú svojim klien­tom zľavy na letné dovolenky, ktoré sa pohybujú pri vybraných zájazdoch až do výšky 17 percent. Najvýhodnejšie ponuky na kúpu dovolenky, tzv. First Moment, boli pred Vianocami, keď klienti mohli zaplatiť až o pätinu menej, ako je bežná katalógová cena. Najčastejšie prejavujú záujem o skorší nákup letných dovoleniek stáli a verní zákazníci, ktorí môžu počítať aj s ďalšími bonusmi, napríklad s ďalšou zľavou alebo aj ubytovaním pre deti zdarma. Väčšina cestovných kancelárií ponúka zľavy až do konca marca. Dovtedy sa budú postupne znižovať a na konci marca klienti môžu ešte ušetriť asi desatinu z ceny zájazdu.

Záujem Slovákov o predpredaj letných zájazdov rastie. Niektoré cestovné kancelárie už v januári vypredali najatraktívnejšie termíny. Ide predovšetkým o mesiace júl a august. „Podľa rekordného januárového predaja, ako aj podľa ďalších ukazovateľov, predpokladáme zvýšenie dopytu po našich zájazdoch v porovnaní s predchádzajúcim rokom o 10 až 15 percent,“ povedal riaditeľ cestovnej kancelárie TIP travel Juraj Vitko.

Aj podľa šéfky marketingu najväčšej slovenskej cestovky Satur Márie Gallovej bude táto sezóna úspešná. „Očakávame nárast predaja zájazdov až o 12 percent,“ povedala Gallová.

Výraznejšie zľavy môžu ľudia získať aj počas rozbehnutej letnej sezóny. „Last minute“ zájazdy majú však niekoľko nevýhod. Klient už nemá taký výber ako v predpredaji a predovšetkým sa musí rýchlo rozhodnúť.

Najobľúbenejšou destináciu bude rovnako ako po minulé roky Chorvátsko, kam každoročne cestuje najviac Slovákov. Podľa predstaviteľov väčšiny cestoviek budú hitmi tohtoročnej sezóny pri leteckých zájazdoch Grécko a Turecko. Slováci tu nájdu kvalitné služby za primerané ceny. Asi najodvážnejšou novinku spomedzi všetkých rekreačných stredísk je Rumunsko.

Vybrané zľavy na letné zájazdy

Cestovná kancelária Zľava Najobľúbenejšia destinácia Hit sezóny
Satur 14 % do 17.2. Chorvátsko Kalábria
11 % + 1% do 31. 3. Grécko
Koala Tour 14 - 17 % Chorvátsko Turecko
podľa destinácie Grécko
Aeolus 10 % do 28.2. Grécko Kréta
Globtour 14 - 16 % Chorvátsko Chorvátsko
Ruefa 14 % do 28.2. Grécko Turecko
12 % do 31. 3. Bulharsko
TIP Travel 14 % do 28.2. Chorvátsko Turecko
11 % do 31. 3. Grécko
17 % na vybrané zájazdy

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Peter Chudík: Chcem byť aj naďalej oporou nášho kraja
  4. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  5. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  6. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  7. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  8. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  9. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Peter Chudík: Chcem byť aj naďalej oporou nášho kraja
  2. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  10. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 15 307
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 3 876
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 735
  4. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 2 254
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 544
  6. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 997
  7. Ako na refinancovanie hypotéky 918
  8. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 759
  9. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 549
  10. Splnený sen 477