BRATISLAVA 3. februára (SITA/Reuters) - Reklama na propagáciu srbského turizmu sa stala ešte "populárnejšou" potom, čo televízna stanica CNN pustila omylom k videu kazašskú hudbu. Heslom kampane je slogan Srbsko - krajina, ktorú si zapamätáte. Samotná reklama však bola doma ostro kritizovaná ako nudná. Video zobrazujúce najmä kostoly a prírodné rezervácie, ale žiadnych ľudí, nevystihuje podľa Srbov ich krajinu. Diváci si všimli aj ďalší nedostatok reklamného videa, keď sa v jednom zábere objaví kostol nachádzajúci sa v Rumunsku. Tvorcovia sľúbili reklamu zmeniť a pridať do nej viac záberov z nočného života v mestách. Televízna stanica CNN zároveň na znak ospravedlnenia za spôsobenú chybu, sľúbila vysielať reklamu dlhšie, ako bolo pôvodne dohodnuté .
Kampaň je prvou snahou Srbska zmeniť pohľad zahraničnej verejnosti na túto balkánsku krajinu od konca vojen v 90. rokoch.