SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

K reklame o krajine pustilo CNN kazašskú hudbu

BRATISLAVA 3. februára (SITA/Reuters) - Reklama na propagáciu srbského turizmu sa stala ešte "populárnejšou" potom, čo televízna stanica CNN pustila omylom k videu kazašskú hudbu. Heslom kampane je slogan ...

BRATISLAVA 3. februára (SITA/Reuters) - Reklama na propagáciu srbského turizmu sa stala ešte "populárnejšou" potom, čo televízna stanica CNN pustila omylom k videu kazašskú hudbu. Heslom kampane je slogan Srbsko - krajina, ktorú si zapamätáte. Samotná reklama však bola doma ostro kritizovaná ako nudná. Video zobrazujúce najmä kostoly a prírodné rezervácie, ale žiadnych ľudí, nevystihuje podľa Srbov ich krajinu. Diváci si všimli aj ďalší nedostatok reklamného videa, keď sa v jednom zábere objaví kostol nachádzajúci sa v Rumunsku. Tvorcovia sľúbili reklamu zmeniť a pridať do nej viac záberov z nočného života v mestách. Televízna stanica CNN zároveň na znak ospravedlnenia za spôsobenú chybu, sľúbila vysielať reklamu dlhšie, ako bolo pôvodne dohodnuté .

Skryť Vypnúť reklamu

Kampaň je prvou snahou Srbska zmeniť pohľad zahraničnej verejnosti na túto balkánsku krajinu od konca vojen v 90. rokoch.


Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bývanie v meste predlžuje život
  2. Zodpovedné podnikanie je témou aj pre slovenské spoločnosti
  3. Pomôžte ľuďom v núdzi v najväčšej potravinovej zbierke v Tescu
  4. Porsche Unseen: Tajné projekty dizajnérskej kuchyne, časť druhá
  5. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári
  6. Aká je chémia vôní
  7. Helske očarila nemeckých dôchodcov
  8. Koronakríza: Ako vyzerá jeden deň operátorky infolinky?
  9. Tento rok by mal 70: Legenda Karola Duchoňa ožije u vás doma
  10. OFFICE ROKA 2020 poukáže na transformáciu pracovného prostredia
  1. Darček? Špičková autonavigácie Mio Spirit 8670 Full EÚ Lifetime!
  2. Pomôžte ľuďom v núdzi v najväčšej potravinovej zbierke v Tescu
  3. Aké sú dopady pandémie na financie ľudí?
  4. METROPOLIS prináša mestské bývanie vo vysokom štandarde
  5. Účastníci charitatívneho behu No Finish Line nabehali 26 007 km
  6. Porsche Unseen: Tajné projekty dizajnérskej kuchyne, časť druhá
  7. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári
  8. Počúvaním hluku chránime váš sluch
  9. Aká je chémia vôní
  10. Helske očarila nemeckých dôchodcov
  1. Slovenská firma reformuje tradičné multimiliardové odvetvie 30 444
  2. Budíte sa počas spánku? Toto sú hlavné príčiny 16 461
  3. Kaufland na Slovensku testoval novinku, ktorú zavádza v Európe 14 920
  4. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami 9 423
  5. Mercedes-Benz opäť nadizajnoval budúcnosť 8 759
  6. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári 8 720
  7. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 8 270
  8. Predplatená telefónna karta s kreditom 10 € v denníku SME 8 233
  9. Viete, aká je skutočná cena smartfónu? Číslo vás prekvapí 7 993
  10. Čo ovplyvňuje chuť kačacieho mäsa? Tieto dve veci 7 763
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu