K reklame o krajine pustilo CNN kazašskú hudbu

BRATISLAVA 3. februára (SITA/Reuters) - Reklama na propagáciu srbského turizmu sa stala ešte "populárnejšou" potom, čo televízna stanica CNN pustila omylom k videu kazašskú hudbu. Heslom kampane je slogan ...

BRATISLAVA 3. februára (SITA/Reuters) - Reklama na propagáciu srbského turizmu sa stala ešte "populárnejšou" potom, čo televízna stanica CNN pustila omylom k videu kazašskú hudbu. Heslom kampane je slogan Srbsko - krajina, ktorú si zapamätáte. Samotná reklama však bola doma ostro kritizovaná ako nudná. Video zobrazujúce najmä kostoly a prírodné rezervácie, ale žiadnych ľudí, nevystihuje podľa Srbov ich krajinu. Diváci si všimli aj ďalší nedostatok reklamného videa, keď sa v jednom zábere objaví kostol nachádzajúci sa v Rumunsku. Tvorcovia sľúbili reklamu zmeniť a pridať do nej viac záberov z nočného života v mestách. Televízna stanica CNN zároveň na znak ospravedlnenia za spôsobenú chybu, sľúbila vysielať reklamu dlhšie, ako bolo pôvodne dohodnuté .

Kampaň je prvou snahou Srbska zmeniť pohľad zahraničnej verejnosti na túto balkánsku krajinu od konca vojen v 90. rokoch.


Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako si vybrať ten
  3. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  5. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  6. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár
  7. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  8. Žilina Voce Magna 2017 – Medzinárodná súťaž zborového umenia
  9. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  1. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako si vybrať ten
  2. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  3. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  4. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  5. Príďte na Deň otvorených dverí v Novom Ružinove
  6. Študenti sa rozhodli zmeniť svoju školu
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  9. Samsung Galaxy Note8 umožňuje tvoriť veľké veci
  10. IMMOFINANZ spúšťa medzinárodnú reklamnú kampaň retailovej značky
  1. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 8 978
  2. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 6 886
  3. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 641
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 251
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 773
  6. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 677
  7. Päť mýtov, ktoré ste počuli. A možno aj uverili 1 447
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 874
  9. Kedy sa refinancovanie oplatí? 866
  10. Všetko, čo by ste mali vedieť o umelom oplodnení 848