SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Únia nám platí reklamu na sneh

Agentúra pre cestovný ruch bude do konca januára za 25 miliónov propagovať dovolenku na snehu, aj keď nie je.

Na väčšine územia sneh nie je.Na väčšine územia sneh nie je. (Zdroj: FOTO SME – JÁN KROŠLÁK)

BRATISLAVA. „Zima na Slovensku je great... a hlavne, postav snehuliaka.“ Takmer každý deň vysielajú televízie a rádiá na Slovensku reklamné šoty kampane Slovenskej agentúry pre cestovný ruch, ktorá propaguje „skvelú“ zimnú dovolenku. Hoci používa anglické slovíčko, kampaň je zameraná len na ľudí zo Slovenska.

V šote je množstvo záberov na lyžiarov, bežkárov, slogany o snehu, prirodzený sneh je pritom dnes na Slovensku len v nadmorskej výške nad tisíc metrov.

Polovica lyžiarskych stredísk nefunguje, na mno­hých miestach ešte túto zimu nebola vôbec snehová pokrývka.

Skryť Vypnúť reklamu

Štátna agentúra propaguje takouto formou domáci cestovný ruch prvýkrát, ale počasie jej zatiaľ nepraje. Soňa Junasová z agentúry hovorí, že reklamný priestor v médiách kúpilo ešte jej predchádzajúce vedenie, ktoré určilo aj formu šotov.

Prerobiť reklamný šot, aby tak nezdôrazňoval sneh a snehuliakov, sa agentrúra nepokúšala. „Kreatíva vznikla na prelome novembra a decembra a nikto nepredpokladal, že snehová situácia sa vyvinie takto,“ hovorí Junasová.

Podľa nej snehuliak sa síce postaviť nedá, „existujú však ďalšie aktivity, ktoré sa dajú robiť aj v zime - turistika, návšteva kúpeľov, wellness a relaxačných centier, kultúrnych pamiatok, rôznych podujatí“. Kampaň vraj prezentuje aj tieto formy oddychu.

Kampaň sa končí 31. januára a podľa Junasovej je zameraná len na domáci cestovný ruch, preto je len v slovenských médiách.

Skryť Vypnúť reklamu

Agentúra ju platí cez štrukturálne fondy Európskej únie a stála vyše 25 miliónov bez DPH. Väčšina peňazí išla na reklamný čas v médiách.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 493
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 547
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 9 041
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 838
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 751
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 808
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 557
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 444
  9. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 330
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 954
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu