SME
Pondelok, 28. september, 2020 | Meniny má VáclavKrížovkyKrížovky

Únia nám platí reklamu na sneh

Agentúra pre cestovný ruch bude do konca januára za 25 miliónov propagovať dovolenku na snehu, aj keď nie je.

Na väčšine územia sneh nie je.Na väčšine územia sneh nie je. (Zdroj: FOTO SME – JÁN KROŠLÁK)

BRATISLAVA. „Zima na Slovensku je great... a hlavne, postav snehuliaka.“ Takmer každý deň vysielajú televízie a rádiá na Slovensku reklamné šoty kampane Slovenskej agentúry pre cestovný ruch, ktorá propaguje „skvelú“ zimnú dovolenku. Hoci používa anglické slovíčko, kampaň je zameraná len na ľudí zo Slovenska.

V šote je množstvo záberov na lyžiarov, bežkárov, slogany o snehu, prirodzený sneh je pritom dnes na Slovensku len v nadmorskej výške nad tisíc metrov.

Polovica lyžiarskych stredísk nefunguje, na mno­hých miestach ešte túto zimu nebola vôbec snehová pokrývka.

Skryť Vypnúť reklamu

Štátna agentúra propaguje takouto formou domáci cestovný ruch prvýkrát, ale počasie jej zatiaľ nepraje. Soňa Junasová z agentúry hovorí, že reklamný priestor v médiách kúpilo ešte jej predchádzajúce vedenie, ktoré určilo aj formu šotov.

Prerobiť reklamný šot, aby tak nezdôrazňoval sneh a snehuliakov, sa agentrúra nepokúšala. „Kreatíva vznikla na prelome novembra a decembra a nikto nepredpokladal, že snehová situácia sa vyvinie takto,“ hovorí Junasová.

Podľa nej snehuliak sa síce postaviť nedá, „existujú však ďalšie aktivity, ktoré sa dajú robiť aj v zime - turistika, návšteva kúpeľov, wellness a relaxačných centier, kultúrnych pamiatok, rôznych podujatí“. Kampaň vraj prezentuje aj tieto formy oddychu.

Kampaň sa končí 31. januára a podľa Junasovej je zameraná len na domáci cestovný ruch, preto je len v slovenských médiách.

Skryť Vypnúť reklamu

Agentúra ju platí cez štrukturálne fondy Európskej únie a stála vyše 25 miliónov bez DPH. Väčšina peňazí išla na reklamný čas v médiách.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte
  2. Seat Leon Sportstourer ponúka priestor aj charakter (test)
  3. Päť najlepších doplnkov výživy na naberanie svalovej hmoty.
  4. Toto jedlo si v čínskej reštaurácii objednávajú iba tí, ktorí sa vyznajú
  5. Neplatíte kreditkou? Pozrite si 5 tipov, prečo by ste mali
  6. Horské chaty sú legendy, ktoré píšu svoje vlastné príbehy
  7. Kampane SME patria medzi najlepšie slovenské reklamy
  8. Regionálne poklady nájdete aj v Kauflande
  9. Slováci zisťujú, že mať plán je dobrá vec
  10. Chcete mať ekologickú domácnosť? Začnite od zelenej elektriny
  1. Jeseň je ideálny čas pre začatie diéty
  2. Seat Leon Sportstourer ponúka priestor aj charakter (test)
  3. Mobilný zdvihák pre pacienta
  4. Horské chaty sú legendy, ktoré píšu svoje vlastné príbehy
  5. Otázky zo zubárskeho kresla: Zubné implantáty
  6. Neplatíte kreditkou? Pozrite si 5 tipov, prečo by ste mali
  7. Únava, Stres ? Nízke libido ? Riešenie je jednoduché!
  8. Veľký úspech slovenskej kávy v medzinárodnej súťaži Great Taste
  9. Obľúbená značka YES! sa rozrastá o nové proteínové tyčinky
  10. Kampane SME patria medzi najlepšie slovenské reklamy
  1. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 22 046
  2. Horské chaty sú legendy, ktoré píšu svoje vlastné príbehy 15 906
  3. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 15 402
  4. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 12 604
  5. Neplatíte kreditkou? Pozrite si 5 tipov, prečo by ste mali 10 004
  6. Premení klimatická kríza Liptov na Podunajskú nížinu? 9 858
  7. Unikátny zážitok na Muránskej planine. Uvíta vás tisícka sysľov 9 316
  8. Užite si čarovnú jeseň na horách: Tipy na výlety pre celú rodinu 9 244
  9. 5 digitálnych vychytávok, ktoré vám uľahčia štúdium 9 159
  10. Školský rozvrh s kalendárom prázdnin v denníku SME 9 019
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu