Únia nám platí reklamu na sneh

Agentúra pre cestovný ruch bude do konca januára za 25 miliónov propagovať dovolenku na snehu, aj keď nie je.

Na väčšine územia sneh nie je.(Zdroj: FOTO SME – JÁN KROŠLÁK)

BRATISLAVA. „Zima na Slovensku je great... a hlavne, postav snehuliaka.“ Takmer každý deň vysielajú televízie a rádiá na Slovensku reklamné šoty kampane Slovenskej agentúry pre cestovný ruch, ktorá propaguje „skvelú“ zimnú dovolenku. Hoci používa anglické slovíčko, kampaň je zameraná len na ľudí zo Slovenska.

V šote je množstvo záberov na lyžiarov, bežkárov, slogany o snehu, prirodzený sneh je pritom dnes na Slovensku len v nadmorskej výške nad tisíc metrov.

Polovica lyžiarskych stredísk nefunguje, na mno­hých miestach ešte túto zimu nebola vôbec snehová pokrývka.

Štátna agentúra propaguje takouto formou domáci cestovný ruch prvýkrát, ale počasie jej zatiaľ nepraje. Soňa Junasová z agentúry hovorí, že reklamný priestor v médiách kúpilo ešte jej predchádzajúce vedenie, ktoré určilo aj formu šotov.

Prerobiť reklamný šot, aby tak nezdôrazňoval sneh a snehuliakov, sa agentrúra nepokúšala. „Kreatíva vznikla na prelome novembra a decembra a nikto nepredpokladal, že snehová situácia sa vyvinie takto,“ hovorí Junasová.

Podľa nej snehuliak sa síce postaviť nedá, „existujú však ďalšie aktivity, ktoré sa dajú robiť aj v zime - turistika, návšteva kúpeľov, wellness a relaxačných centier, kultúrnych pamiatok, rôznych podujatí“. Kampaň vraj prezentuje aj tieto formy oddychu.

Kampaň sa končí 31. januára a podľa Junasovej je zameraná len na domáci cestovný ruch, preto je len v slovenských médiách.

Agentúra ju platí cez štrukturálne fondy Európskej únie a stála vyše 25 miliónov bez DPH. Väčšina peňazí išla na reklamný čas v médiách.

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  5. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Slávnostná imatrikulácia SvF STU v Bratislave
  10. Univerzita vyTVORená nápadmi študentov!
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 20 007
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 4 925
  3. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 740
  4. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 2 346
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 259
  6. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 2 141
  7. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 1 702
  8. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 633
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 510
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 222