Únia nám platí reklamu na sneh

Agentúra pre cestovný ruch bude do konca januára za 25 miliónov propagovať dovolenku na snehu, aj keď nie je.

Na väčšine územia sneh nie je.(Zdroj: FOTO SME – JÁN KROŠLÁK)

BRATISLAVA. „Zima na Slovensku je great... a hlavne, postav snehuliaka.“ Takmer každý deň vysielajú televízie a rádiá na Slovensku reklamné šoty kampane Slovenskej agentúry pre cestovný ruch, ktorá propaguje „skvelú“ zimnú dovolenku. Hoci používa anglické slovíčko, kampaň je zameraná len na ľudí zo Slovenska.

V šote je množstvo záberov na lyžiarov, bežkárov, slogany o snehu, prirodzený sneh je pritom dnes na Slovensku len v nadmorskej výške nad tisíc metrov.

Polovica lyžiarskych stredísk nefunguje, na mno­hých miestach ešte túto zimu nebola vôbec snehová pokrývka.

Štátna agentúra propaguje takouto formou domáci cestovný ruch prvýkrát, ale počasie jej zatiaľ nepraje. Soňa Junasová z agentúry hovorí, že reklamný priestor v médiách kúpilo ešte jej predchádzajúce vedenie, ktoré určilo aj formu šotov.

Prerobiť reklamný šot, aby tak nezdôrazňoval sneh a snehuliakov, sa agentrúra nepokúšala. „Kreatíva vznikla na prelome novembra a decembra a nikto nepredpokladal, že snehová situácia sa vyvinie takto,“ hovorí Junasová.

Podľa nej snehuliak sa síce postaviť nedá, „existujú však ďalšie aktivity, ktoré sa dajú robiť aj v zime - turistika, návšteva kúpeľov, wellness a relaxačných centier, kultúrnych pamiatok, rôznych podujatí“. Kampaň vraj prezentuje aj tieto formy oddychu.

Kampaň sa končí 31. januára a podľa Junasovej je zameraná len na domáci cestovný ruch, preto je len v slovenských médiách.

Agentúra ju platí cez štrukturálne fondy Európskej únie a stála vyše 25 miliónov bez DPH. Väčšina peňazí išla na reklamný čas v médiách.

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  1. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  2. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  7. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  8. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  9. Modern luxury next to the Blue Church
  10. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 6 940
  2. Moskva alebo Petrohrad? 5 758
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 189
  4. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 2 706
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 304
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 265
  7. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 2 122
  8. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 362
  9. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 315
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 199