Srbsko si chce vylepšiť imidž reklamami na CNN

Belehrad 10. januára (TASR) - Srbsko sa snaží vylepšiť svoj imidž vo svete dvoma reklamnými spotmi s názvom "Moments to Rembemer", ktoré dnes začala americká ...

Belehrad 10. januára (TASR) - Srbsko sa snaží vylepšiť svoj imidž vo svete dvoma reklamnými spotmi s názvom "Moments to Rembemer", ktoré dnes začala americká televízia CNN vysielať vo svojich najsledovanejších programoch.

Od kampane sa očakáva aj pozitívny dopad v oblasti cestovného ruchu. V nastávajúcich štyroch mesiacoch majú byť dva 40-sekundové klipy odvysielaná 507-krát.

Srbská vláda reklamu financovala z národného rozvojového programu čiastkou 500.000 dolárov. Belehrad sa zrejme nechal inšpirovať susedmi z Chorvátska a Čiernej Hory, ktoré sa týmto spôsobom zviditeľňujú už dlhšie. Nedávno sa na CNN objavila aj reklama na Bosnu a Hercegovinu.

V Srbsku momentálne prebieha kampaň pred parlamentnými voľbami vypísanými na 21. januára. Emisár OSN Martti Ahtisaari má po hlasovaní predložiť svoj návrh budúceho štatútu Kosova - prevažne Albáncami obývanej provincie, ktorá je od skončenia konfliktu z rokov 1998-99 pod správou OSN.

Srbsko sa snaží zbaviť sa nepriaznivého imidžu, ktorý získalo počas krvavého rozpadu Juhoslávie v prvej polovici 90. rokoch a v čase bojov s kosovskoalbánskymi separatistami. Kosovský konflikt ukončili až 78-dňové nálety NATO. Mnohí Srbi obviňujú Západ, že je proti ich krajine zaujatý.

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 7 095
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 5 508
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 337
  4. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 2 947
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 2 164
  6. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 1 650
  7. Ako na refinancovanie hypotéky 1 059
  8. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 983
  9. Splnený sen 982
  10. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu 980