SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Srbsko si chce vylepšiť imidž reklamami na CNN

Belehrad 10. januára (TASR) - Srbsko sa snaží vylepšiť svoj imidž vo svete dvoma reklamnými spotmi s názvom "Moments to Rembemer", ktoré dnes začala americká ...

Belehrad 10. januára (TASR) - Srbsko sa snaží vylepšiť svoj imidž vo svete dvoma reklamnými spotmi s názvom "Moments to Rembemer", ktoré dnes začala americká televízia CNN vysielať vo svojich najsledovanejších programoch.

Od kampane sa očakáva aj pozitívny dopad v oblasti cestovného ruchu. V nastávajúcich štyroch mesiacoch majú byť dva 40-sekundové klipy odvysielaná 507-krát.

Srbská vláda reklamu financovala z národného rozvojového programu čiastkou 500.000 dolárov. Belehrad sa zrejme nechal inšpirovať susedmi z Chorvátska a Čiernej Hory, ktoré sa týmto spôsobom zviditeľňujú už dlhšie. Nedávno sa na CNN objavila aj reklama na Bosnu a Hercegovinu.

Skryť Vypnúť reklamu

V Srbsku momentálne prebieha kampaň pred parlamentnými voľbami vypísanými na 21. januára. Emisár OSN Martti Ahtisaari má po hlasovaní predložiť svoj návrh budúceho štatútu Kosova - prevažne Albáncami obývanej provincie, ktorá je od skončenia konfliktu z rokov 1998-99 pod správou OSN.

Srbsko sa snaží zbaviť sa nepriaznivého imidžu, ktorý získalo počas krvavého rozpadu Juhoslávie v prvej polovici 90. rokoch a v čase bojov s kosovskoalbánskymi separatistami. Kosovský konflikt ukončili až 78-dňové nálety NATO. Mnohí Srbi obviňujú Západ, že je proti ich krajine zaujatý.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. ARÓNIA najsilnejšia prírodná prevencia proti respiračným vírusom
  2. Nástrahy online vyučovania, o ktorých sa nehovorí
  3. METROPOLIS prináša mestské bývanie vo vysokom štandarde
  4. Slovensko spoznalo najlepšie farmy minulého roka
  5. Máte problémy s trávením? Známy gastroenterológ radí ako na ne
  6. Ako inovácie menia naše návyky? Čo už dnes môžete robiť inak
  7. Vianočné vydanie magazínu SME Ženy
  8. Slovenské „šampanské“, za ktorým sa skrýva príbeh lásky
  9. Zdravé varenie: zábava pre celú rodinu
  10. Venujte na Vianoce darček plný informácií
  1. FMMR svojím výskumom reaguje na aktuálne živé témy
  2. Slovenské „šampanské“, za ktorým sa skrýva príbeh lásky
  3. Vianočné vydanie magazínu SME Ženy
  4. Novinka medzi prefabrikátmi
  5. Virtuálne prechádzky ako pomoc turistom pri orientácií
  6. 3D virtuálne prechádzky pozdĺž maďarsko-slovenských hraníc
  7. METROPOLIS prináša mestské bývanie vo vysokom štandarde
  8. The future of M&A in Europe
  9. Prvé zamestnanie: 3 veci, na ktoré by ste nemali zabudnúť
  10. ADLO sa presťahovalo bližšie k zákazníkom
  1. Slovenská firma reformuje tradičné multimiliardové odvetvie 33 858
  2. Budíte sa počas spánku? Toto sú hlavné príčiny 15 382
  3. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári 14 572
  4. Aká je chémia vôní 10 352
  5. Mercedes-Benz opäť nadizajnoval budúcnosť 9 476
  6. Kaufland na Slovensku testoval novinku, ktorú zavádza v Európe 9 382
  7. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 8 763
  8. Viete, aká je skutočná cena smartfónu? Číslo vás prekvapí 8 727
  9. Bývanie v meste predlžuje život 8 166
  10. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami 7 708
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu