Deň otvorených pivníc si záujemcovia budú môcť vychutnať dvakrát v roku

Modra 19. decembra (TASR) - Rada Združenia Malokarpatská vínna cesta na svojom poslednom tohtoročnom rokovaní rozhodla, že v budúcom roku sa medzi verejnosťou ...

Modra 19. decembra (TASR) - Rada Združenia Malokarpatská vínna cesta na svojom poslednom tohtoročnom rokovaní rozhodla, že v budúcom roku sa medzi verejnosťou obľúbený Deň otvorených pivníc uskutoční dvakrát.

Prvý bude na jar 26. mája pod názvom Pivnice na sv. Urbana. Rada rozhodla, že do predaja ponúknu 3000 vstupeniek v cene 600 Sk, v ktorej je započítaný trikrát stokorunový bonus na voľný nákup vína v otvorených pivniciach po celej Malokarpatskej vínnej ceste, degustačný pohárik a cestovná mapa s propagačnými materiálmi. Pivnice budú otvorené od 10.00 do 21.00 h. Novinkou bude označenie účastníka s platným lístkom jednorazovým náramkom namiesto doteraz používaných pripínacích štopľov.

Jesenný Deň otvorených pivníc sa uskutoční 16. a 17. novembra. Lístok bude stáť 1000 Sk s päťstokorunovým bonusom na nákup vína. V piatok 16. novembra budú pivnice otvorené od 15.00 do 21.00 h a v sobotu 17. novembra od 12.00 do 21.00 h.

Ako dodal predseda združenia Milan Pavelka, lístky sa budú predávať vo vybraných strediskách a vinotékach MVC a tiež prostredníctvom internetovej siete. V tomto roku otvorilo svoje pivnice 81 vinárov. Mimoriadny záujem o vstupenky niekoľkonásobne prekonal kapacitné možnosti organizátorov, preto sa rada MVC rozhodla podujatie uskutočniť dvakrát v roku.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  2. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  3. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Ochrana pred tropickou horúčavou
  8. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  9. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  10. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 17 482
  2. Vizuálny smog je problém 10 542
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 4 476
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 4 197
  5. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 3 353
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 130
  7. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 125
  8. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 695
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 333
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 143