Britské deti sa učia nejesť sladkosti, v Japonsku predávajú diamantové koláče

Londýn 18. decembra (TASR) - Krátko pre Vianocami bojujú bucľaté britské deti proti nadváhe a rozhodli sa postaviť si svoj jedálny lístok na ovocí a zelenine, ...

Londýn 18. decembra (TASR) - Krátko pre Vianocami bojujú bucľaté britské deti proti nadváhe a rozhodli sa postaviť si svoj jedálny lístok na ovocí a zelenine, zatiaľ čo na Japoncov číha v obchodoch trblietavé a sladké pokušenie v podobe vianočných koláčov posiatych diamantmi.

Mľandravosť a obezita je u britských detí v súčasnosti veľmi rozšírená. V Londýne sa preto istá svojpomocná skupinka detí s nadváhou rozhodla zúčastniť 10-týždňového kurzu o zdravej životospráve. Pomocou neho chcú odolať lákavým vianočným pochúťkam. Kurz je určený pre rodičov a ich deti vo veku sedem až 13 rokov, ktoré trápi nadváha alebo obezita.

Naproti tomu Osaku ovládlo tieto Vianoce pôžitkárstvo. Istý obchodný dom predáva vianočný koláč v hodnote 100 miliónov jenov (vyše 22,5 milióna Sk). Na cene mu pridáva 100 diamantov, ktoré ho zdobia.

"Cukrár, ktorý ho piekol, má pocit, že čokoláda a diamanty sú presne tými dvoma vecami, po ktorých ženy najviac túžia," vysvetlila hovorkyňa obchodu.

O tom, že Vianoce v sebe skrývajú mnoho protirečení, svedčí aj nasledujúca skutočnosť. Čo sa týka deda Mráza, veselo sa potuluje po virtuálnom svete v podobe najrozličnejších bloggerov, ktorí v jeho mene odpovedajú na maily či avizujú najrôznejšie akcie. No na druhej strane čelí Santa Claus na zemi krušným časom. Najmä vtedy, keď ho deti ťahajú za bradu, nakýchajú naňho, prípadne sa mu ešte na dôvažok pocikajú do lona.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  2. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  3. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  4. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. Rozprávkové tankovanie
  8. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  1. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 932
  2. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 451
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 12 364
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 395
  5. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 10 284
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 562
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 564
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 296
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 915
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 372