Britské deti sa učia nejesť sladkosti, v Japonsku predávajú diamantové koláče

Londýn 18. decembra (TASR) - Krátko pre Vianocami bojujú bucľaté britské deti proti nadváhe a rozhodli sa postaviť si svoj jedálny lístok na ovocí a zelenine, ...

Londýn 18. decembra (TASR) - Krátko pre Vianocami bojujú bucľaté britské deti proti nadváhe a rozhodli sa postaviť si svoj jedálny lístok na ovocí a zelenine, zatiaľ čo na Japoncov číha v obchodoch trblietavé a sladké pokušenie v podobe vianočných koláčov posiatych diamantmi.

Mľandravosť a obezita je u britských detí v súčasnosti veľmi rozšírená. V Londýne sa preto istá svojpomocná skupinka detí s nadváhou rozhodla zúčastniť 10-týždňového kurzu o zdravej životospráve. Pomocou neho chcú odolať lákavým vianočným pochúťkam. Kurz je určený pre rodičov a ich deti vo veku sedem až 13 rokov, ktoré trápi nadváha alebo obezita.

Naproti tomu Osaku ovládlo tieto Vianoce pôžitkárstvo. Istý obchodný dom predáva vianočný koláč v hodnote 100 miliónov jenov (vyše 22,5 milióna Sk). Na cene mu pridáva 100 diamantov, ktoré ho zdobia.

"Cukrár, ktorý ho piekol, má pocit, že čokoláda a diamanty sú presne tými dvoma vecami, po ktorých ženy najviac túžia," vysvetlila hovorkyňa obchodu.

O tom, že Vianoce v sebe skrývajú mnoho protirečení, svedčí aj nasledujúca skutočnosť. Čo sa týka deda Mráza, veselo sa potuluje po virtuálnom svete v podobe najrozličnejších bloggerov, ktorí v jeho mene odpovedajú na maily či avizujú najrôznejšie akcie. No na druhej strane čelí Santa Claus na zemi krušným časom. Najmä vtedy, keď ho deti ťahajú za bradu, nakýchajú naňho, prípadne sa mu ešte na dôvažok pocikajú do lona.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  2. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  3. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  4. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Ochrana pred tropickou horúčavou
  7. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  9. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  10. Škôlka od srdca
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 17 044
  2. Vizuálny smog je problém 10 302
  3. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 4 879
  4. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 4 667
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 439
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 239
  7. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 3 215
  8. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 103
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 751
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 470