Pobyt v Argentíne: turizmus a plastická chirurgia

Paríž/Buenos Aires 6. októbra (TASR) - Pobyty spájajúce turizmus a plastickú chirurgiu sa stali vyhľadávanou súčasťou ponuky viacerých cestovných kancelárií ...

Paríž/Buenos Aires 6. októbra (TASR) - Pobyty spájajúce turizmus a plastickú chirurgiu sa stali vyhľadávanou súčasťou ponuky viacerých cestovných kancelárií v Buenos Aires. Píše o tom francúzsky denník Le Monde.

Devalvácia argentínskeho pesa v roku 2001 a následný priaznivý výmenný kurz tu viedli k rozmachu tradičného turizmu. Štátny úrad pre turizmus odhaduje na viac ako štyri milióny počet cudzincov, ktorí navštívili Argentínu počas tohto roku.

Argentína tak získala viac devíz z turizmu ako z vývozu mäsa a obilnín, ktorý je tradičným pilierom jej ekonomiky.

"Začali sme v roku 2004 so skupinou skúsených plastických chirurgov. Ku dnešnému dňu sme zabezpečili približne 2.000 zákrokov," povedal Roberto Gawianski, prezident cestovnej kancelárie Plenitas, ktorá ponúka "kompletný servis" a sprevádza klienta už od jeho príchodu na letisko.

"Až 67 percent našich klientov pochádza z USA a Kanady, ostatní sú najmä z Chile a Španielska," upresnil Gawianski. Turisti za svoj pobyt zaplatia v priemere 5.000 eur (190.000 Sk). Medzi najžiadanejšie zákroky patrí liposukcia, lifting a korekcia nosa.

"Argentína má výhodnú klímu. Európania aj Američania prichádzajú najčastejšie v období letných prázdnin. V Buenos Aires je vtedy zimné obdobie, ktoré je vhodnejšie na zákroky plastickej chirurgie," dodáva doktor Eduardo Gallo z agentúry Plenitas.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  3. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  4. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  7. Company´s autumn in the High Tatras
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 270
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 25 448
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 999
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 466
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 646
  6. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 7 638
  7. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 107
  8. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 6 761
  9. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 138
  10. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 4 769