SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky
TURISTICKÁ INFORMAČNÁ KANCELÁRIA V DEVÍNSKEJ NOVEJ VSI MÁ PODĽA POCHABOVEJ SLABÚ PROPAGÁCIU

O novej informačnej kancelárii turisti zatiaľ nevedia

BRATISLAVA 21. augusta (SITA) - Turistická informačná kancelária (TIK) na Istrijskej ulici v bratislavskej Devínskej Novej Vsi, ktorá funguje od 2. júna, má zatiaľ len symbolickú návštevnosť. Agentúru ...

BRATISLAVA 21. augusta (SITA) - Turistická informačná kancelária (TIK) na Istrijskej ulici v bratislavskej Devínskej Novej Vsi, ktorá funguje od 2. júna, má zatiaľ len symbolickú návštevnosť. Agentúru SITA o tom informovala Jana Pochabová z TIK. TIK sa snaží podporiť turizmus a zvýšiť informovanosť v regióne a keďže vznikla iba nedávno, nestihla sa podľa Pochabovej ešte dostať do povedomia ľudí. "Asi je propagácia slabá a verejnosť tak nie je dostatočne informovaná o našich ponukách," priznala. Informovať sa snažia prostredníctvom letákov v Bratislavskom kultúrnom a informačnom stredisku (BKIS), pozvánkami, mailmi a oznamami v miestnych médiách. TIK pripravuje pre verejnosť pravidelné exkurzie, zamerané na spoznávanie prírodných a kultúrnych hodnôt regiónu, podľa Pochabovej sa na takýchto exkurziách zatiaľ zúčastnili najmä starší občania. Okrem toho pripravujú aj sériu prednášok o regióne, o Pomoraví a jeho histórii.

Skryť Vypnúť reklamu

Cieľom TIK v Devínskej Novej Vsi je informovať o turizme a aktuálnych podujatiach na obidvoch stranách rieky Moravy so zameraním na prírodu a históriu regiónu. Kancelária organizuje exkurzie so sprievodcami, záujemcovia sa na nich môžu zúčastniť až do decembra. Partnermi projektu mestskej časti sú rakúske spoločnosti GIZ Marchfeld, NP Donau-Auen a BicyBa z Bratislavy. Bližšie informácie budú priebežne na internetovej adrese www.tikdnv.sk.


Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 912
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 26 220
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 785
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 731
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 237
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 890
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 457
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 356
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 290
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 113
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu