Až 93 percent mužov na pláži pozoruje krásavice v plavkách

Hamburg 13. augusta (TASR) - Až 93 percent mužov sa stáva na plážach voyermi a cez slnečné okuliare pozoruje krásavice s bujným poprsím v plavkách alebo ...

Hamburg 13. augusta (TASR) - Až 93 percent mužov sa stáva na plážach voyermi a cez slnečné okuliare pozoruje krásavice s bujným poprsím v plavkách alebo hore bez. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu verejnej mienky hamburského magazínu Men's Health.

Až 66 percent opýtaných dokonca sníva o "vášnivom sexe na pláži". Sex počas dovolenky priamo na pláži zažilo dokonca 23 percent opýtaných.

Muži sú však prísnejší na svoje partnerky v tom, či sa budú opaľovať a prechádzať po pláži hore bez. Len 41 percent sa vyjadrilo, že "pokojne môže jeho priateľka ukázať, čo tam má", a len 20 percentám je to "úplne jedno".

Napokon však nie sex na pláži, ale úplne iné činnosti praktizujú muži počas dovolenky. Až 92 percent sa kúpe, 89 percent sa slní a 45 percent opýtaných sa venuje športu, ako napríklad plážovému volejbalu a podobne.

A na záver zaujímavosť pre ženské publikum - 38 percent mužov počas prechádzky na pláži si sťahuje brucho. Koľko z nich pije pivo a posedáva v bufetoch, prieskum neprezradil.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  3. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  4. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  5. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Dva rekordy na druhý pokus
  9. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  10. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  5. Company´s autumn in the High Tatras
  6. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  7. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 31 982
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 24 279
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 996
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 11 069
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 465
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 8 880
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 645
  8. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 7 629
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 107
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 404