SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky
DPB BY VEDEL ZABEZPEČIŤ PREMÁVANIE NOČNÝCH SPOJOV KAŽDÝCH 40 MINÚT, MAGISTRÁT NA TO VŠAK NEMÁ PENIAZE

Zmeny v nočnej doprave sa zatiaľ nechystajú

BRATISLAVA 2. augusta (SITA) – Zmeny v bratislavských nočných spojoch Dopravný podnik Bratislava, a. s. (DPB) v blízkej budúcnosti nechystá, zabezpečiť by však dokázal nočné spoje premávajúce každých ...

BRATISLAVA 2. augusta (SITA) – Zmeny v bratislavských nočných spojoch Dopravný podnik Bratislava, a. s. (DPB) v blízkej budúcnosti nechystá, zabezpečiť by však dokázal nočné spoje premávajúce každých 40 minút. Ako pre agentúru SITA uviedol riaditeľ prevádzky a techniky DPB Bronislav Veigl, podnik má dostatok ľudí aj vozidiel na zahustenie nočných spojov, chýbajú im však financie. Ako dodal, DPB je iba vykonávateľom služieb, ktoré si uňho objedná a zaplatí magistrát hlavného mesta.

Podľa hovorkyne bratislavského primátora Evy Chudinovej magistrát žiadne zmeny v nočnej doprave neplánuje. Ako uviedol vedúci referátu Oddelenia prevádzky dopravy bratislavského magistrátu Miroslav Borišinec, na zahustenie spojov nemajú peniaze. Súčasné intervaly nočných spojov sú podľa neho na Bratislavu postačujúce a prispôsobené zatváracím hodinám podnikov. „V nočných spojoch sme zaznamenávali prípady vandalizmu a kriminality, ohrození boli často aj šoféri, skôr ako o zahustení nočných spojov sa uvažovalo istý čas aj o ich úplnom zrušení,“ uviedol Borišinec.

Skryť Vypnúť reklamu

„V Prahe premáva nočná doprava každých 20 minút, vo Viedni je to každých 30 minút, z tohto pohľadu sa 75 minútové intervaly nočných spojov môžu zdať mnohým vysoké,“ uviedol Veigl. Ako dodal, eviduje, že niektorí cestujúci sú s vysokými intervalmi nočných spojov nespokojní. Podľa Miroslava Borišinca na magistráte nezaznamenali žiadne sťažnosti Bratislavčanov. Ako dodal Veigl, do 150-tisícovej Petržalky premávajú v rámci každého intervalu len dve nočné linky, čo najmä cez víkendy nepostačuje množstvu cestujúcich. „Zmeny i efektívnejšie prečíslovanie liniek by nočnej doprave i cestujúcim pomohli,“ myslí si Veigl.


Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 41 828
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 273
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 005
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 452
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 005
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 952
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 385
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 266
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 124
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 000
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu