PRIESKUM SPOLOČNOSTI GFK SLOVAKIA

Viac ako polovica Slovákov tento rok na dovolenku nepôjde

BRATISLAVA 31. júla (SITA) - Vyše polovica Slovákov nad 15 rokov (51,6 %) tento rok dovolenku neplánuje, alebo na ňu nepôjde a 17,1 % ešte stále nevie. Uvádza sa to v prieskume spoločnosti GfK Slovakia, ...

BRATISLAVA 31. júla (SITA) - Vyše polovica Slovákov nad 15 rokov (51,6 %) tento rok dovolenku neplánuje, alebo na ňu nepôjde a 17,1 % ešte stále nevie. Uvádza sa to v prieskume spoločnosti GfK Slovakia, ktorý urobila od 19. do 29. júna na reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov. Z tých, čo sa na letnú dovolenku chystajú, ju podľa prieskumu polovica strávi v zahraničí, 46 % zostane niekde na Slovensku a zvyšok ju strávi doma.

Spoločnosť GfK Slovakia zisťovala ďalšie podrobnosti u tretiny z tisícky oslovených, ktorí sa na dovolenku chystajú. Pýtala sa ich, akým spôsobom budú dovolenku financovať a či využívajú možnosti zliav first moment a last moment. Slováci podľa spoločnosti GfK Slovakia bez rozdielu veku a pohlavia nevyužívajú možnosť výhodnejšej kúpy last moment a first moment. Podľa prieskumu si first moment vybralo len 17,6 % a last moment 29,8 % opýtaných. Takmer 70 % Slovákov financuje dovolenku z úspor.


Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 931
  2. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 12 838
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 449
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 395
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 10 408
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 509
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 563
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 145
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 915
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 127