SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky
SKUTOČNÉ CENY, KTORÉ ZÁKAZNÍCI ZAPLATIA ZA PREPRAVU, SÚ ČASTO NAJMÄ VĎAKA RÔZNYM POPLATKOM A DANIAM VÝRAZNE VYŠŠIE AKO CENY LETENIEK, UVÁDZANÉ LETECKÝMI SPOLOČNOSŤAMI

EK vyzýva aerolínie na poctivejšie informovanie o cenách

BRUSEL 18. júla (SITA, Reuters) - Európska komisia (EK) vyzvala letecké spoločnosti pôsobiace v Európskej únii (EÚ), aby prestali so zavádzaním zákazníkov pri propagovaní svojich služieb. Podľa EK letecké ...

BRUSEL 18. júla (SITA, Reuters) - Európska komisia (EK) vyzvala letecké spoločnosti pôsobiace v Európskej únii (EÚ), aby prestali so zavádzaním zákazníkov pri propagovaní svojich služieb. Podľa EK letecké spoločnosti, najmä nízkonákladoví prepravcovia, často pri propagácii uvádzajú neúplné ceny svojich leteniek, bez daní a poplatkov, čím sťažujú zákazníkom porovnanie skutočných cien prepravy medzi jednotlivými spoločnosťami. Ako EK dodala, pripravila návrh nariadenia, ktoré uloží leteckým prepravcom povinnosť prehľadne informovať klientov o skutočných nákladoch na cestovanie.

Skryť Vypnúť reklamu

Skutočné ceny, ktoré zákazníci zaplatia za prepravu, sú často najmä vďaka rôznym poplatkom a daniam výrazne vyššie ako ceny leteniek, uvádzané v propagačných materiáloch leteckých spoločností. "Občania musia mať možnosť využiť prínosy jednotného trhu, musia mať možnosť výberu a kvalitných služieb. Tiež musia mať možnosť jednoducho porovnávať ceny jednotlivých prepravcov," vyhlásil eurokomisár pre dopravu Jacques Barrot. Návrh nariadenia dáva EK právo pozastaviť licencie tým prepravcom, ktorí sa nebudú riadiť legislatívou EÚ. Súčasne obsahuje opatrenia na zlepšenie finančného výkazníctva leteckých spoločností, čo by podľa EK mohlo obmedziť bankroty v odvetví.



rn;jb;bt

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  2. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  3. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  4. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  5. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  6. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Hygge ako životný štýl
  10. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 42 945
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 26 679
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 15 309
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 206
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 759
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 691
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 404
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 374
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 294
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 158
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu