Zástupcovia obchodných komôr V4 diskutovali v Žiline o cestovnom ruchu

Žilina 22.marca (TASR) Potenciálom cestovného ruchu krajín Visegrádskej štvorky (V4) sa zaoberala medzinárodná konferencia, ktorá sa dnes uskutočnila ...

Žilina 22.marca (TASR) Potenciálom cestovného ruchu krajín Visegrádskej štvorky (V4) sa zaoberala medzinárodná konferencia, ktorá sa dnes uskutočnila v Žiline ako súčasť medzinárodného turistického veľtrhu Expotour-Slovakia 2002.

Konferencia vznikla ako súčasť projektu, pripraveného Hospodárskou komorou okresu Přerov, Slovenskou obchodnou a priemyselnou komorou (SOPK) Regionálnou komorou (RK) Žilina, poľskou obchodnou komorou v Bielsko-Bialej a maďarskou obchodnou komorou v Szegede. Účelom projektu je podľa Sergeja Buriličeva z SOPK RK Žilina podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu v rámci cezhraničnej spolupráce krajín V4.

Na žilinskú konferenciu by mala nadviazať májová konferencia v Přerove, ktorá sa bude venovať rozvoju podnikateľských aktivít a sprehľadneniu možností podnikania v krajinách V4. "Tu sa špecializujeme na firmy, ktoré podnikajú v cestovnom ruchu, v Přerove to bude všeobecne zameraná konferencia, na ktorej sa uskutočnia už aj obchodné rokovania konkrétnych firiem krajín V4," konštatovala riaditeľka Hospodárskej komory okresu Přerov a zároveň tajomníčka Slovensko-českého hospodárskeho výboru Jitka Palková.

Za zaujímavú časť konferencie J. Palková označila predstavenie štátnych programov podpory cestovného ruchu krajín V4, ktoré firmám umožňujú získať dotácie na rozvoj svojich podnikateľských aktivít v turistickom priemysle. "Svoje podnikateľské zámery mohli podnikatelia na konferencii priamo konzultovať s riaditeľmi odborov ministerstiev, ktorí sú za tieto programy zodpovední," uviedla.

* mj gl

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Create your own map in a new museum
  2. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. S dobrým pivom leto chutí
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 30 026
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 115
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 435
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 074
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 760
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 854
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 766
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 436
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 235
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 823