Newyorský Ritz Carlton láka zákazníkov na vodu

Väčšina päťhviezdičkových reštaurácií na celom svete zamestnáva čašníka, ktorý sa špecializuje na víno a stará sa o to, aby hostia k jedlu dostali len také víno, aké sa k nemu najviac hodí. Nový hotel Ritz Carlton v centre New Yorku však prišiel s novinko

u - so „špecialistom“ na vodu.

Nablýskaný hotel Ritz Carlton je prvým podnikom, ktorý začal svoju prevádzku v centre New Yorku po septembrových útokoch na budovy Svetového obchodného centra. Päťhviezdičkový luxus na Manhattane sa preto musí niečím odlišovať - hostí tu prekvapí prvý čašník - špecialista nie na víno, ale na vodu.

„K vašim kačacím prsičkám by som odporúčal nešumivú vodu, takú, ktorá by neprebila chuť mäsa, ale ju naopak doplňovala,“ vysvetľuje švédsky čašník Philip Retman. K múčniku zase odporúča šumivú vodu, ktorá spláchne ťažšiu chuť čokoládovej torty a osvieži ústa.

Všetko je na úrovni, moderné a také newyorské! A je to tiež veľmi dobrý marketingový ťah, ako potvrdzuje Nikhail Advany, ktorý má na starosti práve marketing.

„Predaj vody v našich hoteloch vzrástol na päť percent, takže sa stal väčším článkom trhu. Rozhodli sme sa preto, že zistíme, čím sa jednotlivé druhy vody líšia. Zorganizovali sme ochutnávky, poradili sa so šéfkuchárom a zaviedli sme pojem čašník na vodu. Rozhodli sme sa, že práve tým sa náš hotel bude líšiť od tých druhých,“ vysvetľuje Advany.

V New Yorku odteraz nezáleží na tom, kam idete, alebo s kým ste, ale na tom, čo pijete. Na stole stojí nórska minerálna voda, ktorú neobliekol nik iný, než známy módny návrhár Calvin Klein. Takúto fľašu so špeciálnym tvarom v normálnom supermarkete samozrejme nekúpite, je to totiž exkluzívny módny hit.

Na nápojovom lístku si možno vybrať z množstva vôd a práve tie k jedlu podľa ich chuti odporúčajú čašníci na vodu.

„Na svete existuje 1800 druhov vody a dúfam, že raz budeme schopní rozlíšiť jednotlivé typy podľa ich chuti,“ vraví Philip Retman.

„Pane, ako môžete vidieť, voda, ktorú ste si vybrali, je veľmi zaujímavá. Pochádza z Nórska. Má neutrálnu chuť, veľmi čistú. Je v nej tiež málo minerálov, takže bude vhodne dopĺňať vaše jedlo, a nebude potláčať jeho chuť,“ vysvetľuje čašník.

U hotelových hostí možno badať isté nadšenie pre vodu, i keď nie u všetkých. Ale newyorská elita, ktorá drží krok s módou, si tu určite „zvlaží“ svoje ústa.

(tasr)

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Alarica – new business project in market of shoes
  2. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  3. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  4. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  6. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  7. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  8. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  9. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  10. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  1. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 5 783
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 4 658
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 4 628
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 4 434
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 619
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 338
  7. Kam do tepla v januári? 2 436
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 200
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 078
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 193