Student Agency začína jazdiť do Bratislavy

Praha 13. marca (TASR) - Expanzia dopravcu Student Agency pokračuje, známe žlté autobusy dnes po prvýkrát vyrazia na trasu z Prahy do Bratislavy.

Spoločnosť aj pri "slovenskom ťažení" pokračuje v agresívnej cenovej politike, ktorá jej v minulosti narobila veľa nepriateľov. Trasu Praha - Bratislava ponúka už od 190 Kč, v slovenskej mene potom od 240 Sk. "Je možné, že nás kvôli cene znovu napadne konkurencia, ale táto čiastka je dostatočná. Máme väčšie autobusy a linka preto bude do mesiaca zisková," uviedol Radim Jančura, riaditeľ Student Agency.

Ceny u väčšiny konkurentov pritom začínajú na hranici 300 Kč, České dráhy za lístok z Prahy do Bratislavy inkasujú 503 korún. Student Agency zatiaľ pôsobila iba na severnom Slovensku a klientov vozila do Košíc a Prešova. Po Bratislave k týmto mestám do mesiaca pribudne aj Banská Bystrica. "Autobusové spoje na týchto trasách chýbali. Aj na našich webových stránkach o ne žiadalo veľké množstvo klientov," dodáva Jančura.

Na jeseň firma plánuje ďalšie rozšírenie vnútroštátnych liniek. Žlté autobusy z Prahy zamieria do Českých Budějovíc, v rokovaní je aj Hradec Králové. Už za 3 roky by navyše mali na koľajnice vyraziť žlté vlaky spoločnosti.

Student Agency prevádzkuje takmer 2 desiatky vnútroštátnych aj medzinárodných autobusových liniek. Za minulý rok utŕžila vyše 1,5 miliardy Kč, v prepočte 1,9 miliardy Sk. Okrem autobusových lístkov a zahraničných pobytov predáva tiež letenky. Informoval o tom český denník Hospodářské noviny.

(1 CZK = 1,308 SKK)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 13 867
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 931
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 447
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 393
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 9 629
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 494
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 563
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 094
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 914
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 044