Nadávka má prilákať turistov

BRATISLAVA 24. februára (SITA/AFP) - Austrálska vláda obhajuje použitie miernej nadávky v novej kampani na podporu turistického ruchu a dokonca ju označila za "úžasné austrálske prídavné meno." Chytľavá ...

BRATISLAVA 24. februára (SITA/AFP) - Austrálska vláda obhajuje použitie miernej nadávky v novej kampani na podporu turistického ruchu a dokonca ju označila za "úžasné austrálske prídavné meno." Chytľavá fráza v televíznej a tlačovej kampani za 180 miliónov austrálskych dolárov, v ktorej sa okrem iného propaguje i pivo a leňošenie na pláži znie: "Kde do blbého pekla trčíte?" Ministerka pre turizmus Fran Bailey poprela, že by slogan mohol byť pre niekoho urážlivý. "Určite nie. Je to úžasné austrálske prídavné meno. Bežne ho používame," povedala ministerka. Slogan prijala aj austrálska rada pre turizmus, pretože presne vystihuje austrálsku neúctivú povahu. Kampaň zaujala i médiá, ktoré odmietali predchádzajúce kampane zamerané na austrálske kultúrne dedičstvo. "Zahraniční turisti radi rozprávajú o našich krokodíloch, hadoch, pavúkoch a krevetách," napísal denník Daily Telegraph. "Nikto netuší, že sme najmestskejší národ na svete a väčšina z nás v živote nevidela kenguru v divočine, práskanie biča či strihanie ovce," uviedol článok. Minulý rok do septembra zaujala Austrália 5,5 milióna turistov. Tí tu minuli v prepočte 387 miliárd korún.


Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 931
  2. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 12 838
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 449
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 395
  5. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 10 408
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 509
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 563
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 145
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 915
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 127