Nadávka má prilákať turistov

BRATISLAVA 24. februára (SITA/AFP) - Austrálska vláda obhajuje použitie miernej nadávky v novej kampani na podporu turistického ruchu a dokonca ju označila za "úžasné austrálske prídavné meno." Chytľavá ...

BRATISLAVA 24. februára (SITA/AFP) - Austrálska vláda obhajuje použitie miernej nadávky v novej kampani na podporu turistického ruchu a dokonca ju označila za "úžasné austrálske prídavné meno." Chytľavá fráza v televíznej a tlačovej kampani za 180 miliónov austrálskych dolárov, v ktorej sa okrem iného propaguje i pivo a leňošenie na pláži znie: "Kde do blbého pekla trčíte?" Ministerka pre turizmus Fran Bailey poprela, že by slogan mohol byť pre niekoho urážlivý. "Určite nie. Je to úžasné austrálske prídavné meno. Bežne ho používame," povedala ministerka. Slogan prijala aj austrálska rada pre turizmus, pretože presne vystihuje austrálsku neúctivú povahu. Kampaň zaujala i médiá, ktoré odmietali predchádzajúce kampane zamerané na austrálske kultúrne dedičstvo. "Zahraniční turisti radi rozprávajú o našich krokodíloch, hadoch, pavúkoch a krevetách," napísal denník Daily Telegraph. "Nikto netuší, že sme najmestskejší národ na svete a väčšina z nás v živote nevidela kenguru v divočine, práskanie biča či strihanie ovce," uviedol článok. Minulý rok do septembra zaujala Austrália 5,5 milióna turistov. Tí tu minuli v prepočte 387 miliárd korún.


Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  3. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  5. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  6. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  9. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  10. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  1. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  2. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  3. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  5. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  6. Slávnostná imatrikulácia SvF STU v Bratislave
  7. Univerzita vyTVORená nápadmi študentov!
  8. Slovenské mestá môžu využiť eurofondy na zelené strechy
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 19 589
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 4 815
  3. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 814
  4. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 2 510
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 276
  6. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 2 154
  7. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 1 810
  8. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 688
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 432
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 263