SME
Streda, 28. október, 2020 | Meniny má DobromilaKrížovkyKrížovky

Nadávka má prilákať turistov

BRATISLAVA 24. februára (SITA/AFP) - Austrálska vláda obhajuje použitie miernej nadávky v novej kampani na podporu turistického ruchu a dokonca ju označila za "úžasné austrálske prídavné meno." Chytľavá ...

BRATISLAVA 24. februára (SITA/AFP) - Austrálska vláda obhajuje použitie miernej nadávky v novej kampani na podporu turistického ruchu a dokonca ju označila za "úžasné austrálske prídavné meno." Chytľavá fráza v televíznej a tlačovej kampani za 180 miliónov austrálskych dolárov, v ktorej sa okrem iného propaguje i pivo a leňošenie na pláži znie: "Kde do blbého pekla trčíte?" Ministerka pre turizmus Fran Bailey poprela, že by slogan mohol byť pre niekoho urážlivý. "Určite nie. Je to úžasné austrálske prídavné meno. Bežne ho používame," povedala ministerka. Slogan prijala aj austrálska rada pre turizmus, pretože presne vystihuje austrálsku neúctivú povahu. Kampaň zaujala i médiá, ktoré odmietali predchádzajúce kampane zamerané na austrálske kultúrne dedičstvo. "Zahraniční turisti radi rozprávajú o našich krokodíloch, hadoch, pavúkoch a krevetách," napísal denník Daily Telegraph. "Nikto netuší, že sme najmestskejší národ na svete a väčšina z nás v živote nevidela kenguru v divočine, práskanie biča či strihanie ovce," uviedol článok. Minulý rok do septembra zaujala Austrália 5,5 milióna turistov. Tí tu minuli v prepočte 387 miliárd korún.

Skryť Vypnúť reklamu

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  4. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  5. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  6. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  9. Pomáhajte čítaním
  10. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  1. UNIQA preberá na Slovensku aj dôchodkové fondy AXA
  2. Využite dovoz tovaru do 24 hodín a zadarmo
  3. Dopad krízy na firmu zmierni strednodobý prenájom vozidla
  4. V Košickom kraji máme more aj neviditeľnú izbu: Objavte ich!
  5. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  6. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  7. Neodkladajte pre koronavírus vyšetrenie svojich očí
  8. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  9. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  10. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 33 120
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 24 164
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 21 662
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 17 032
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 14 556
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 401
  7. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 538
  8. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 524
  9. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 10 499
  10. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 432
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu