Nadávka má prilákať turistov

BRATISLAVA 24. februára (SITA/AFP) - Austrálska vláda obhajuje použitie miernej nadávky v novej kampani na podporu turistického ruchu a dokonca ju označila za "úžasné austrálske prídavné meno." Chytľavá ...

BRATISLAVA 24. februára (SITA/AFP) - Austrálska vláda obhajuje použitie miernej nadávky v novej kampani na podporu turistického ruchu a dokonca ju označila za "úžasné austrálske prídavné meno." Chytľavá fráza v televíznej a tlačovej kampani za 180 miliónov austrálskych dolárov, v ktorej sa okrem iného propaguje i pivo a leňošenie na pláži znie: "Kde do blbého pekla trčíte?" Ministerka pre turizmus Fran Bailey poprela, že by slogan mohol byť pre niekoho urážlivý. "Určite nie. Je to úžasné austrálske prídavné meno. Bežne ho používame," povedala ministerka. Slogan prijala aj austrálska rada pre turizmus, pretože presne vystihuje austrálsku neúctivú povahu. Kampaň zaujala i médiá, ktoré odmietali predchádzajúce kampane zamerané na austrálske kultúrne dedičstvo. "Zahraniční turisti radi rozprávajú o našich krokodíloch, hadoch, pavúkoch a krevetách," napísal denník Daily Telegraph. "Nikto netuší, že sme najmestskejší národ na svete a väčšina z nás v živote nevidela kenguru v divočine, práskanie biča či strihanie ovce," uviedol článok. Minulý rok do septembra zaujala Austrália 5,5 milióna turistov. Tí tu minuli v prepočte 387 miliárd korún.


Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  2. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  3. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Ochrana pred tropickou horúčavou
  8. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  9. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  10. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 17 482
  2. Vizuálny smog je problém 10 542
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 4 476
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 4 197
  5. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 3 353
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 130
  7. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 125
  8. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 695
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 333
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 143