Slováci sa naučili kupovať dovolenku v predstihu

BRATISLAVA 18. februára (SITA) - Slováci čoraz menej nechávajú výber svojej dovolenky na poslednú chvíľu. Aj keď podľa slov Róberta Kohlmana zo Slovenskej asociácie cestovných kancelárií (SACK) záujem ...

BRATISLAVA 18. februára (SITA) - Slováci čoraz menej nechávajú výber svojej dovolenky na poslednú chvíľu. Aj keď podľa slov Róberta Kohlmana zo Slovenskej asociácie cestovných kancelárií (SACK) záujem o ponuku First moment z roka na rok kolíše, v priemere tvorí tretinu. "Zakúpenie dovolenky v dostatočnom časovom predstihu je pre našich klientov výhodnejšie, " informoval agentúru SITA Kohlman. Last momenty sú podľa neho výpredajom toho, o čo nebol záujem alebo je nižšej kvality. First momenty sú lákavé nielen širokou ponukou, ale aj zľavami vo výške až 15%.

"Ponuka a dopyt po zimnej exotickej dovolenke sa na Slovensku nezvyšuje," uviedol Kohlman. Cestovné kancelárie ponúkajú dovolenky v Egypte alebo v Spojených arabských emirátoch. Veľký záujem je však o kúpeľné dovolenky. Dôvodom je, že poisťovne ich platia menej. Podľa slov riaditeľa SACK až 20% zakúpených kúpeľných pobytov sú dary rodičom. Najobľúbenejšie sú kúpeľné pobyty na Slovensku, nasleduje Česká republika.

Podľa Kohlmana na Slovensku tiež nie je až taký veľký záujem turistov o lyžovačky, ktoré organizujú cestovné kancelárie. Mnohí Slováci si tieto dovolenky organizujú sami. V cestovkách je najväčší záujem o Slovensko, druhé je Rakúsko, tretie Francúzsko.


Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  2. S dobrým pivom leto chutí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 201
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 25 048
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 135
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 092
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 275
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 655
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 961
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 313
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 057
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 911