SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

V Košiciach budú dve konkurenčné výstavy cestovného ruchu TOUR

Košice 24. januára (TASR) - Košickou výstavníckou kuriozitou je tradičná výstava cestovného ruchu, turistiky a vidieckeho TOUR, ktorá sa tento raz uskutoční ...

Košice 24. januára (TASR) - Košickou výstavníckou kuriozitou je tradičná výstava cestovného ruchu, turistiky a vidieckeho TOUR, ktorá sa tento raz uskutoční 1. - 3. februára ako dve konkurenčné podujatia - v Dome techniky (DT) a hoteli Kohal.

Doterajších 11 ročníkov najnavštevovanejšej výstavy na východnom Slovensku sa konalo v DT, pričom 1O ročníkov manažoval dnes už jeho bývalý pracovník Viliam Hrudál. V súčasnosti jeho VH Studio zakladá tradíciu vlastnej výstavy Košice Tour.

Na dnešnej tlačovej konferencii Hrudál informoval, že na ploche 1 500 štvorcových metrov sa bude v hoteli Kohal prezentovať 61 priamych vystavovateľov, ktorí zastupujú 72 cestovných agentúr a inštitúcií. Ako uviedol, podporuje ho Cech touroperátorov Slovenska, združujúci až 70 % najväčších cestovných kancelárií v SR, pričom zohľadnil ich pripomienky k výstave z posledných troch ročníkov. Podľa Hrudála priestory DT už boli nedostačujúce a v Kohali je ich možné rozšíriť o ďalších 800 m2.

Skryť Vypnúť reklamu

Záštitu nad výstavou TOUR 2006 v DT prevzalo Ministerstvo hospodárstva SR. Na ploche 1 020 m2 sa bude prezentovať 31 priamych vystavovateľov, ktorí zastupujú 72 firiem. Podľa riaditeľa DT Igora Kozáka ich výhodou je, okrem iného, že výstava v DT má už svoju tradíciu a všetci dôverne poznajú tieto výstavné priestory. Hrudálovu aktivitu nepovažuje za konkurenciu, ktorá by ich mohla ohroziť. "Vedel by som použiť aj iný výraz, ako je konkurencia, ale už je to fakt a my teraz musíme vytvárať pre vystavovateľov čo najlepšie podmienky," dodal.

Niektoré cestovné kancelárie sa budú prezentovať na obidvoch výstavách.

Podľa Kozáka bude nevyhnuté v budúcnosti vytvoriť v Košiciach výstavnícke centrum, aby výstavy netrpeli rozdrobenosťou a lákali vysokou úrovňou čo najviac návštevníkov.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 41 828
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 273
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 005
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 452
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 005
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 952
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 385
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 266
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 124
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 000
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu