Spolupráca lyžiarskych stredísk prináša ovocie

VYSOKÉ TATRY 19. januára (SITA) – Nové marketingové aktivity tatranských lyžiarskych stredísk prinášajú ovocie. Tohtoročnú novinku, šesťdňový lyžiarsky lístok platný na Štrbskom Plese, v Starom Smokovci ...

VYSOKÉ TATRY 19. januára (SITA) – Nové marketingové aktivity tatranských lyžiarskych stredísk prinášajú ovocie. Tohtoročnú novinku, šesťdňový lyžiarsky lístok platný na Štrbskom Plese, v Starom Smokovci a Tatranskej Lomnici, využilo doteraz už približne 2 000 lyžiarov. Tento lístok ponúkajú Tatranské lanové dráhy (TLD) len prostredníctvom hotelových zariadení. Ide o spoločných produkt TLD a 1. Tatranskej, ktorá prevádzkuje stredisko na Štrbskom Plese. Záujem je aj o Skipass Vysoké Tatry, ktorý TLD ponúkajú v spolupráci so Železničnou spoločnosťou Slovensko. Doteraz využilo túto možnosť približne 100 lyžiarov z celého Slovenska. Podľa marketingovej riaditeľky TLD Danky Veleckej zvýšenie záujmu o skipass očakávajú v Tatrách od februára, kedy sa zníži návštevnosť najmä zahraničných turistov.

Podľa D. Veleckej, ktorá je zároveň členkou Predstavenstva Združenia cestovného ruchu (ZCR), bolo počas vianočných a novoročných sviatkov vo Vysokých Tatrách približne o 15 percent viac hostí ako v minulom roku. Mnohé hotely boli vyťažené na 100 percent. Väčšinou to boli ubytovacie zariadenia s tromi alebo štyrmi hviezdičkami. Podľa Veleckej sa tak potvrdzuje, že návštevníci Vysokých Tatier vyžadujú určitý štandard služieb. Tohtoročnou novinkou je skibus medzi jednotlivými strediskami vo Vysokých Tatrách. Lyžiari tak majú možnosť počas dňa vyskúšať aj viac svahov. Denne využije túto službu približne 80 lyžiarov.

Prioritou ZCR v tomto roku bude propagácia Vysokých Tatier doma i v zahraničí. Už vo februári vyjde katalóg na leto, s ktorým sa chce združenie prezentovať na výstavách a veľtrhoch cestovného ruchu v Českej republike, Poľsku, Maďarsku a Nemecku, čo sú krajiny, odkiaľ prichádza do Vysokých Tatier v lete najviac


SITA vydá k správe zvukovú správu.



ro;nr;mt

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 253
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 8 856
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 851
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 536
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 913
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 901
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 764
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 569
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 564
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 1 508