Spolupráca lyžiarskych stredísk prináša ovocie

VYSOKÉ TATRY 19. januára (SITA) – Nové marketingové aktivity tatranských lyžiarskych stredísk prinášajú ovocie. Tohtoročnú novinku, šesťdňový lyžiarsky lístok platný na Štrbskom Plese, v Starom Smokovci ...

VYSOKÉ TATRY 19. januára (SITA) – Nové marketingové aktivity tatranských lyžiarskych stredísk prinášajú ovocie. Tohtoročnú novinku, šesťdňový lyžiarsky lístok platný na Štrbskom Plese, v Starom Smokovci a Tatranskej Lomnici, využilo doteraz už približne 2 000 lyžiarov. Tento lístok ponúkajú Tatranské lanové dráhy (TLD) len prostredníctvom hotelových zariadení. Ide o spoločných produkt TLD a 1. Tatranskej, ktorá prevádzkuje stredisko na Štrbskom Plese. Záujem je aj o Skipass Vysoké Tatry, ktorý TLD ponúkajú v spolupráci so Železničnou spoločnosťou Slovensko. Doteraz využilo túto možnosť približne 100 lyžiarov z celého Slovenska. Podľa marketingovej riaditeľky TLD Danky Veleckej zvýšenie záujmu o skipass očakávajú v Tatrách od februára, kedy sa zníži návštevnosť najmä zahraničných turistov.

Podľa D. Veleckej, ktorá je zároveň členkou Predstavenstva Združenia cestovného ruchu (ZCR), bolo počas vianočných a novoročných sviatkov vo Vysokých Tatrách približne o 15 percent viac hostí ako v minulom roku. Mnohé hotely boli vyťažené na 100 percent. Väčšinou to boli ubytovacie zariadenia s tromi alebo štyrmi hviezdičkami. Podľa Veleckej sa tak potvrdzuje, že návštevníci Vysokých Tatier vyžadujú určitý štandard služieb. Tohtoročnou novinkou je skibus medzi jednotlivými strediskami vo Vysokých Tatrách. Lyžiari tak majú možnosť počas dňa vyskúšať aj viac svahov. Denne využije túto službu približne 80 lyžiarov.

Prioritou ZCR v tomto roku bude propagácia Vysokých Tatier doma i v zahraničí. Už vo februári vyjde katalóg na leto, s ktorým sa chce združenie prezentovať na výstavách a veľtrhoch cestovného ruchu v Českej republike, Poľsku, Maďarsku a Nemecku, čo sú krajiny, odkiaľ prichádza do Vysokých Tatier v lete najviac


SITA vydá k správe zvukovú správu.



ro;nr;mt

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 8 968
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 6 180
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 395
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 089
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 088
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 862
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 818
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 816
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 694
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 885