SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Francúzsko chce po nepokojoch opäť prilákať zahraničných turistov

Paríž 8. decembra (TASR) - Francúzsko plánuje vyčleniť milión eur (okolo 38 miliónov Sk) na opätovné prilákanie zahraničných turistov vyplašených zábermi ...

Paríž 8. decembra (TASR) - Francúzsko plánuje vyčleniť milión eur (okolo 38 miliónov Sk) na opätovné prilákanie zahraničných turistov vyplašených zábermi horiacich áut a rozhnevaných mladých výtržníkov, ktoré sa objavovali v televíziách po celom svete počas nedávnych rozsiahlych nepokojov vo viacerých francúzskych regiónoch.

Ministerstvo turizmu dnes informovalo, že si zaplatí reklamy a inzeráty v zahraničnej tlači a na cestovateľských webstránkach. Na jednom zo spotov bude napríklad dvojica objímajúca sa v blízkosti Eiffelovej veže.

Skryť Vypnúť reklamu

Kampaň sa bude zameriavať predovšetkým na potenciálnych návštevníkov z USA, Japonska, Číny, Austrálie a Ruska, ktorí sú podľa názoru Francúzov najcitlivejší na snímky z nepokojov z ulíc na predmestiach francúzskych miest.

Ministerstvo uviedlo, že niektorí turisti z Ruska a Japonska zrušili kvôli novembrovým nepokojom svoje pôvodne plánované dovolenky vo Francúzsku, Američania však zaujali skôr prístup typu "vyčkáme a uvidíme".

Turizmus sa v minulom roku podieľal 6,5 percentami na francúzskom HDP a zahraniční návštevníci v krajine minuli 95,8 miliardy eur (okolo 3,6 bilióna Sk).

Na americkom trhu by si chcelo ministerstvo prilákať turistov prostredníctvom internetových spotov na stránkach novín New York Times, Boston Globe, Chicago Tribune a San Francisco Chronicle.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  4. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  2. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  3. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  4. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  5. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  6. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Hygge ako životný štýl
  10. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 42 762
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 27 421
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 15 209
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 175
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 741
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 668
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 349
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 329
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 237
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 097
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu